Takemichi se sperie putin , dar din spatele lui apar Mitsuya si Draken.
-Draken: Takemichi , ce ai zice sa iti dam o mana de ajutor? Isi trosneste degetele
-Takemichi: ar fi grozav! O lasa usor pe (n/t) jos mai trebuie sa astepti putin...
-(N/t): tine mana in dreptul stomacului unde a fost injunghiata sa nu dureze mult...
-Mitsuya: nu-ti face griji intra in garda noi lucram repede.Takemichi , Draken si Mitsuya incep sa se bata cu acei Valhalla, ii bat măr.
-Mitsuya: te descurci de aici , Takemichi... noi ne intoarcem sa il ajutam pe Mikey.
-Takemichi: multumesc pentru ajutor! O ia pe (N/t) in cârcă
-Draken: du-te , Takemichi! Pleaca grabit cu MitsuyaTakemichi o ia la fuga spre sosea , se sperie cand o ambulanta era sa dea peste el.
-Takemichi: ce noroc pe noi! Am nevoie de ajutor! Nu se misca din fața ambulanței.Doctorul de pe ambulanta coboara grabit , analizeaza situatia si ii urca rapid pe cei doi copii in masina , o conecteaza pe (n/t) la aparate si spune ambulanțierului sa mearga la spital urgent.
~5 ore mai tarziu.
Takemichi sta si asteapta pe holurile spitalului , linistea de acolo e tulburata de Mikey si Draken.
-Mikey: cum e ? Stii ceva ? Se aseaza
-Takemichi: nu.. inca nu...
-Mikey: bine...P.o.v. Takemichi.
-Il privesc pe Mikey... cum poate fi atat de calm? Totusi... oare asa insensibil e ? Poate nu tine la (n/t) asa mult...
Doctotul iese din sala de operatie , toti 3 tresar.
-Mikey: deci?
-Doctorul: a supravietuit , va fi mutata in salon... mai multe informatii vor primii parintii , ma scuzati acum pleaca.
-Mikey: bun. Pleaca si el afara.
-Takemichi: il priveste pe Mikey cum pleaca lui... nu ii pasa deloc?
-Draken: bineinteles ca ii pasa... doar ca in felul lui. Pleaca si el , iese din spital si merge acasa.Takemichi mai sta putin , apoi iese si el din spital , cand intoarce privirea , il vede pe Mikey care sta in fund , cu spatele sprijinit de perete si cu mana peste ochi.
-Mikey: plange p-proasto... sa nu cumva sa mori..!Takemichi pleaca acasa , il lasa linistit sa se descarce.
-Dimineata urmatoare.
Mikey nu s-a miscat de la spital , se duce direct in salonul unde sta (n/t).
-(N/t): Mikey...
-Mikey: taci din gura se aseaza langa ea , o ia de obraji si o saruta.In pragul usii sunt Draken si Takemichi, amandoi zambesc.
-(N/t): rupe usor sarutul si se ridica din pat Takemichi , mi-ai salvat viata se apleaca multumesc!
-Takemichi: heh... pentru nimic...Vin si Baji si mama lui (n/t) la spital , Mikey nu o lasa deloc din brate. Takemichi se retrage , se mai plimba putin apoi pleaca la Hina, aceasta nu e acasa asa ca da noroc cu Naoto si se intoarce in prezent.
~\\~\\~\\~\\~\\~\\~\\~\\~\\~\\~\\~\\~\\~\\~\\~
~In prezent. (2 aprilie 2017)
-Naoto: ai reusit!
-Takemichi: zambeste stiu...Intre timp , intr-o camera de hotel luxoasa.
-Mikey: se uita pe geam plictisit , ofteaza. In mana tine un pahar cu vin rosu , poarta doar un halat pe el. Isi trece cealalta mana prin parul ud , il da pe spate. Uh... Draken..
-Draken: sta pe fotoliu , citeste un ziar spune.
-Mikey: imi poti face o favoare ?
-Draken: depinde.
-Mikey: stii ca nu ma pot arata in public acum... o poti aduce pe (n/t) la mine?
-Draken: ofteaza presupun ca pot...~Va urma.
CITEȘTI
Reader x Sano Manjiro (Mikey din Tokyo Revengers)
FanfictionSaluuut, in aceasta poveste , tu (n/t) ajungi sa fi prima si singura dragoste a lui Mikey (Sano Manjiro). Enjoy :3 (n/t)=numele tău.