~Undeva , printre blocuri.
Mikey se enerveaza , stia ca Hanma e tupeist dar nici chiar asa, acesta a venit cu propunerea de a unii Valhalla cu Toman. Hanma isi doreste tare mult ca Valhalla sa fie cea mai mare bandă , dar bineinteles ca Mikey refuză vehement.
-Hanma: o sa regreti ca ai refuzat o ocazie ca asta.
-Mikey: ai 10 secunde sa pleci de aici ridica privirea la el altfel te ucid.
-Hanma: ... pleacă bombanind.
-Mikey: auzi la el... ce tupeu...Intre timp, (n/t) a auzit toata conversatia lor, bineinteles ca l-a urmarit pe Mikey, era prea curioasa ca sa stea de-o parte.
-Mitsuya: imi pare rau ca te-am deranjat , dar nu mai scapam de boul ăla.
-Mikey: da ,bine... ofteaza si se freaca la ochi.
-Mitsuya: si... cum iti merge cu iubita?
-Mikey: cu (n/t) ? ...nu e iubita mea.-(N/t): sta dupa bloc si asculta ... :(
-Mitsuya: si nu ai de gand să...?
-Mikey: nu cred... nu stiu...-(N/t): e putin dezamagita , spera o relatie cu el .... :((
-Mitsuya: treaba ta... in fine , eu plec , trebuie sa ma intalnesc cu cei de la clubul de croitorie pleaca , dar o vede pe (n/t) dupa bloc eh? (N/t)? Ce cauti tu aici?
-Mikey: ridica brusc privirea
-(N/t): eu.... tocmai ce plecam acasa ...uh... paa o ia la fuga.
-Mitsuya: ...???
-Mikey: se duce dupa (n/t) , ii e teama sa nu fi auzit ceva gresit.Banditul asta o cam fugareste vreo doua strazi , in sfarsit oboseste si ea si se opreste.
-Mikey: o ia de braț (n/t) .. de ce m-ai urmarit?
-(N/t): păi... ai plecat asa brusc... si credeam ca pățisei ceva... isi retrage brațul brusc.
-Mikey: se uita ca si-a retras bratul uh ... nu ma mai urmarii , te rog...
-(N/t): stai linistit , nu ma voi mai apropia de tine... se departeaza usor de el.
-Mikey: nu asta am spus , of... se freaca in cap vrei sa mergem la film?
-(N/t): nu... vreau sa merg acasa acum... ne vedem la scoala pleaca grabita.
-Mikey: o priveste cum pleaca , e putin confuz ca a fost refuzat , dar o lasa in pace.~Duminică seara , in spatele unul bloc.
-Baji: se joaca cu un yoyo nț , se tot incurca ața asta ...
-Draken: se uita la Baji cum se enerveaza cu acel yoyo viața de om cu carte...
-Baji: tu sa taci! >:|
-Mikey: sta pe vine , rezemat de peretele blocului Baji... uh... ce face sora ta?
-Baji: umm... da din umeri habar n-am.
-Mikey: m-ai lămurit rău... ofteaza , se gandeste ca nu a mai vorbit cu ea de vineri.
-Baji: de ce ma intrebi?
-Mikey: fara motiv...~Luni dimineața.
-(N/t): intra in clasa buna dimineata... merge la locul ei , pe masa vede o floare , o ia si se uita in jur dupa Mikey uh...? Nu il vede prin clasa, ofteaza si se aseaza
-Mitsuya: sta in coltul clasei , vorbeste in soapta cu Mikey la telefon chh .. a luat floarea ... chhh ... terminat.
-Mikey: merge pe hol spre casa poti sa nu mai faci "chh" ??? Nu vorbim prin statie.
-Mitsuya: ... mereu imi strici distractia...
-Mikey: rolleyes , inchide apelul apoi intra in clasa buna dimineața. Merge la locul lui si se aseaza.
-(N/t): buna dimineata... miroase floarea.
-Mikey: zambeste
-Mitsuya: vine la el si sopteste smecherule :3~Va urma.
CITEȘTI
Reader x Sano Manjiro (Mikey din Tokyo Revengers)
FanfictionSaluuut, in aceasta poveste , tu (n/t) ajungi sa fi prima si singura dragoste a lui Mikey (Sano Manjiro). Enjoy :3 (n/t)=numele tău.