V

483 18 9
                                    

-(N/t): il impinge usor sa rupa sarutul Mikey...
-Mikey: hai mai repede , vom racii daca mai stam mult o ia de mana si alearga cu ea spre casa ei.
-(N/t): se lasa trasa de el , isi pipaie usor buzele si il priveste din urma

La scurt timp , Mikey o lasa acasa pe (n/t) , apoi merge si el fericit prin ploaie acasa. (N/t) se gandeste la sarutul lor pana adoarme , la fel si Mikey.

~De dimineață.
(N/t) se tregeste greoi , se simte obosita. Se ridica usor din pat si observa pe scaun jacheta lui Mikey si jacheta Valhalla.
-tch ...
Isi face rutina , se imbraca cu hainele obisnuite , pe umeri pune jacheta lui Mikey. Ia si cealalta jacheta apoi iese din camera.
-Ma-sa: buna dimineata ,(n/t) , hai cu noi la masa.
(N/t) nu o baga in seama , se incalta si iese din casa , apoi dusă e.
-Ma-sa: ???

Intre timp , la scoala incep orele.
-Profa: unde e (n/t)? Iar absentează?
-Mikey: uh... se gandeste la ce au facut aseara probabil se simte rau.
-Profa: voi vorbii cu mama ei dupa ore.

In timpul ăsta , (N/t) s-a dus la cei din Valhalla.
-Hanma: bine ai revenit , (n/t).
-(n/t): ... ii arunca jacheta in față mincinosule.
-Hanma: ia jacheta de pe față huh? Ce tot spui ?
-(N/t): Mikey nu e deloc asa cum spui... e cel mai dragut baiat pe care l-am cunoscut.
-Hanma: de aceea ii porti jacheta?
-(N/t): nu e treaba ta! Uh... pleaca grabita
-Hanma: ... se uita dupa ea , da cu jacheta de pamant vezi tu.

(N/t) se intoarce acasa , isi petrece in pat tot restul zilei , tot stranuta si simte ca ii ard ochii. Intr-un final , adoarme

-Seara.
(N/t) se trezeste intr-un final , se simte mai bine , dar nu-i convine ca si-a pierdut ziua dormind. Imbracata e deja..  deci iese sa se plimbe

-Mikey: e in acelasi parc in care a fost si aseara , se da pe acelasi leagan pe care s-a dat aseara.

Cum se plimba (n/t) , il vede , zambeste usor , vine si se aseaza pe leaganul de langa.

-Mikey: o priveste
-(N/t): il priveste si ea
-Mikey: te simti mai bine ?
-(N/t): de unde stii ca m-am simtit rau?
-Mikey: banuiam si eu... o analizeaza , vede ca ii poarta jacheta asa mult iti place?
-(N/t): e frumoasa... se dezbraca usor am uitat sa ti-o inapoiez... scuze.
-Mikey: nu, e in regula... o poti pastra.
-(N/t): e uniforma ta...
-Mikey: mai am una acasa... iti sta bine cu ea.
-(N/t): multumesc... se imbraca la loc

Mikey se da jos de pe leagan si o impinge usor.

-(N/t): hm? Ce faci ? Se tine bine
-Mikey: te dau in leagan zambeste si o impinge
-(N/t): bine... se mai relaxeaza , zambeste si ea

Mikey o mai impinge putin, apoi o opreste , sta in spatele ei. Ea lasa capul pe spate si il priveste , el se apleaca usor la ea si ii sopteste "-ai ochii foarte frumosi" bineinteles ca ea roseste ca un mar , ii sopteste inapoi "-iar tu ai un zambet minunat..." șiiiii normal ca roseste si el. (N/t) se ridica usor de pe leagan , se apropie de el.
-(N/t): de ce esti asa apropiat de mine? De ce iti petreci timpul cu mine?
-Mikey: isi trece mana prin parul ei imi esti dragă...
-(N/t): oh... si tu mie... dar... nu stiu nimic despre tine... cine esti tu defapt?
-Mikey: chiar vrei sa vezi ?
-(N/t): da...
-Mikey: o ia de mana atunci vino cu mine.
-(N/t): haide.
-Mikey: pleaca cu ea.

~Va urma.

Reader x Sano Manjiro (Mikey din Tokyo Revengers) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum