Mikey o urmareste pe (N/t) , cu rabdare , tot restul zilei.
Noaptea ,Ora 01⁴⁵ , in parcul din cartier.
-(N/t): se aseaza pe un leagan , ofteaza lung si isi freaca fața.
-Mikey: se aseaza pe leaganul de langa ea , incepe sa se legene usor fara sa ii spuna ceva.
-(N/t): ... il priveste Mikey...
-Mikey: hm?
-(N/t): ce cauti aici ? Ce vrei?
-Mikey: nu vreau nimic.... doar sa ma dau in leagan zambeste usor
-(N/t): ... uh ... daca tu spui...Afara incepe sa ploua , sa tune si sa fulgere.
-Mikey: hopa se ridica de pe leagan si o ia de mana pe (n/t) vino ^^
-(N/t): .... se uita la mainile lor
-Mikey: o ia la fuga cu ea pana in foișorul din parc ufff... se scutura usor.
-(N/t): nț! Ma stropesti.
-Mikey: ... nu e de parca nu ai fi deja udă. Se aseaza.
-(N/t): se aseaza pe partea cealalta a foisoruluiTimp de cateva minute e liniste , se aude doar ploaia si din cand in cand un tunet.
-(N/t): tremura de frig
-Mikey: ti-e frig? Se ridica , isi da jos jacheta Toman de pe umeri
-(N/t): nu...
-Mikey: atunci de ce tremuri? Ii pune pe umeri haina lui , se aseaza langa ea
-(N/t): nu incerca sa te dai pe langa mine... mi-a spus Hanma cum esti tu defapt.
-Mikey: cum sunt eu?
-(N/t): rău și dur. Se incrunta usor la el
-Mikey: si te deranjeaza asta?
-(N/t): da ,nu imi plac oamenii rai si duri.
-Mikey: atunci tu de ce esti asa? O piveste.
-(N/t): nu sunt... il priveste si ea
-Mikey: ba da... erai asa draguță si drăgălasa ieri... acum esti rea...
-(N/t): se inmoaie b-ba nu! ... nu te juca cu mine. Se departeaza usor de el
-Mikey: nu ma joc... te lasi prostita de Hanma... nici nu il cunosti...
-(N/t): nici pe tine nu te cunosc...
-Mikey: se apropie de ea dar fratele tau ma cunoaste...crezi ca ar fi atat de prost incat sa stea cu persoane care ii vor raul?
-(N/t): uh... se tot da mai in spate eu...
-Mikey: hm?
-(N/t): ii vreau doar binele... of.. se imbraca calumea cu haina lui , apoi o incheie , ii e frig
-Mikey: e in regula... si noi ii vrem binele... o ia in brate si o freaca usor pe spate , si lui ii e frig ai incredere in mine...
-(N/t): il simte ca tremura , il freaca si ea pe spate cum pot avea incredere intr-un om intr-un timp atat de scurt?
-Mikey: in Hanma ai avut...
-(N/t): uh... nu mai vreau sa vorbesc cu tine , ai raspuns la orice...
-Mikey: rade usor atunci nu mai vorbim , ne tinem in brate doar si ascultam ploaia.
-(N/t): abia acum realizeaza calumea ca se tin in brate , roseste uh... ar trebuii sa mergem acasa.
-Mikey: te conduc , e deja tarziu o lasa din brate haide
-(N/t): il atinge pe piept
-Mikey: hm?
-(N/t): nu mă prinzi! Rade usor si o ia la fuga prin ploaie.
Mikey: hei! Nu-i corect! Rade si fuge dupa ea(N/t) fuge cat de repede poate , dar oboseste rapid. Mikey o prinde din urma de braț. (N/t) rade si se sprijina de un stalp ; din cauza ca el se tine de ea , ea il trage dupa el ajungand amandoi nas in nas , se privesc ceva timp in ochi , amandoi rosesc calumea.
-Mikey: o sărută~Va urma.
CITEȘTI
Reader x Sano Manjiro (Mikey din Tokyo Revengers)
FanfictionSaluuut, in aceasta poveste , tu (n/t) ajungi sa fi prima si singura dragoste a lui Mikey (Sano Manjiro). Enjoy :3 (n/t)=numele tău.