Momentul amorezilor e intrerupt de telefonul lui Mikey care suna in disperare.
-Mikey: nț!!! Scoate enervat telefonul din buzunar si raspunde Mitsuya! Ce naiba vrei ?!
-(N/t): il priveste pe Mikey
-Mikey: ... face ochii mari poftim ?! Fix acum?! Se ridica in 3 minute sunt acolo! Inchide telefonul si il baga in buzunar iubito , trebuie sa plec urgent.
-(N/t): unde ? La Toman? Vin si eu. Se ridica
-Mikey: uh... nu se poate.
-(N/t): de ce nu? Doar sunt membru acum.
-Mikey: intelege-ma ,nu se poate acum... te rog , du-te acasa o pupa pe frunte promit ca data viitoare te iau ,bine ?
-(N/t): ...
-Mikey: o mai pupa o data si fuge de acolo.Cateva minute mai tarziu ajunge la o fabrica parasita , acolo se afla banda Toman si banda Valhalla.
-Mikey: ce se intampla aici ?!
-Hanma: bun venit , veche cunostinta , iti ofer ceva de baut?
-Mikey: zi ce vrei, șarpe.
-Hanma: nu vreti sa va uniti cu noi pune mainile in san atunci va vom cucerii.
-Mikey: incepe sa rada nervos nu aveti nici o sansa in fața noastra , bandă de nărozi ce sunteti. Ii aplica lui Hanma șutul lui periculos
-Hanma: il prinde de picior nu prea cred da cu el de pamant.Toman ramane gura-casca cand vede ca liderul lor a fost pus la pamant , fara sa mai stea pe ganduri ataca banda Valhalla , incepe un adevarat haos acolo.
-Takemichi: aoleu , ce sa fac?! Ce sa fac ?! Tot fuge de colo-colo , e aproape sa si-o ia de la unul dar e salvat de Mitsuya.
-Mitsuya: Takemichi! La ce naiba ai venit daca nu te bati cu nimeni ?! Îi da un neveu în nări unui Valhalla.
-Takemichi: uh... eu... se uita in față, vede o fată mascată , care nu poarta nici o uniforma cine e aia ?
-Mitsuya: cine ? Se uita si el spre fata nu stiu...Fata aparuta de nicaieri incepe sa se bata cu mai multi Valhalla odata , se misca atat de rapid incat ii ameteste. Aceasta atrage atentia celorlalti.
-Draken: asta de unde a mai aparut?
-Mikey: nu stiu... dar pare de partea noastră...
-Baji: vine langa ei ,gafaie tipa aia are masca ca a mea -.-
-Draken: ce mult ne pasa...
-Mikey: gata cu vorba! Sa terminam odata cu Valhalla! Merge la bataieCeilalti il urmeaza pe Mikey . Fata mascata e injunghiata in mana stanga cu un briceag , Mikey observa asta fiindca era aproape de ea. bataia lor e intrerupta de sirenele politiei care-i face pe delicventi s-o ia la fuga , Mikey se tot uita dupa fata mascata dar n-o mai vede.
-Fata mascata: se ascunde dupa un bloc , isi da masca jos ah! Ce doare... pleacă de acolo.
Baji se duce si el in fuga direct acasa , se gandeste la fata mascata ca arata badass cu masca , asa ca se duce si isi cauta si el masca lui. O tot cauta dar nu o gaseste nicaieri , renunta suparat.
Restul zilei trece fara vreun alt incident ,Mikey nu reuseste sa mai dea de (n/t) , crede ca e suparata pe el fiindca a lasat-o in parc singura; se duce si cumpara cel mai frumos buchet de flori si merge la ea acasa.
-Mikey: bate la usa uf...
-Baji: deschide el eh? Mikey? Se uita la flori pentru mine ? 😊😊😊
-Mikey: tch ,nu... pot intra?
-Baji: 😔😔 da.. se da din usa ca sa intre
-Mikey: intra si.. (n/t) unde e ?
-Baji: inchide usa in urma lui , apoi merge si se tranteste pe canapea nu stiu , o fi prin mall cu fetele.
-Mikey: bine..? Lasa florile pe masa si se aseaza langa Baji atunci o voi astepta.
-Baji: tch , o vei astepta jucandu-te cu mine pe consola.
-Mikey: ma provoci la un meci?
-Baji: exact.
-Mikey: provocare acceptata , precateste-te sa pierzi , te voi nimicii.
-Baji: vezi sa nu porneste joculDupa doua ore de meciuri si injuraturi in șoapta ca sa nu auda mama lui Baji ; ajunge si (n/t) in sfarsit acasa , intra pe usa si isi lasa geanta pe masa , pare suparata.
-(N/t): Baji! Da tv-ul ala mai incet!
-Baji: usor focoaso... de ce esti asa iritata? Da tv-ul mai incet.
-Mikey: (n/t) ?
-(N/t): nu sunt! Doar ca e tarziu, of.. buna Mikey... se uita la florile de pe masa
-Mikey: vine la (n/t): esti bine..?
-(N/t): da ... doar ma doare capul...
-Mikey: oh... ia florile pentru tine i le da.
-(N/t): multumesc ... miroase florile sunt frumoase...
-Mikey: nu mai frumoase decat tine.
-Baji: 🤮🤮🤮Mikey si (n/t) isi mai fac cateva complimente , apoi acesta pleaca acasa. (N/t) se duce in camera lui Baji si ii lasa ceva in dulap , apoi merge in camera ei.
-Baji: mai sta ce sta la tv , apoi merge in camera lui , deschide dulapul si se uita dupa pijamale eh? De unde a aparut masca mea aici? Mai devreme nu era... e confuz acum.
~Va urma.
CITEȘTI
Reader x Sano Manjiro (Mikey din Tokyo Revengers)
FanfictionSaluuut, in aceasta poveste , tu (n/t) ajungi sa fi prima si singura dragoste a lui Mikey (Sano Manjiro). Enjoy :3 (n/t)=numele tău.