Draken se ridica de pe fotoliu , isi pune sacoul pe el. Mikey se aseaza pe pat si ofteaza lung.
-Draken: esti sigur ca vrea macar sa te vada? Isi aranjeaza cravata la gat
-Mikey: nu stiu... speram ca da.
-Draken: fie... o aduc... dar o aduc in stilul meu ranjeste
-Mikey: cum vrei... numai sa nu o ranesti!
-Draken: stai fara grija pleaca~Seara, ora 22³⁰
(N/t) tocmai ce a iesit de la munca , ofteaza obosita si o ia spre casa , pică pe ganduri. Draken o urmareste cu masina , e entuziasmat ca nu a mai rapit de mult pe cineva , parcheaza si coboara , intai inchide portiera in stil dramatic , apoi merge in urma lui (n/t). Fata are o presimtire rea , grabeste pasul dar Draken o ajunge din urma , ii pune o carpa la nas si o tine strans , (n/t) se tot zbate , dar nu reuseste sa scape , leșina.
-Draken: o ia usor pe sus ah... de cand nu am mai rapit pe cineva... merge la masina lui , deschide portiera si o lasa cu grija pe (n/t) pe bancheta din spate , apoi se suie la volan , apoi pleaca cu scârț din loc spre hotelul unde sta Mikey.Draken parcheaza frumos masina , coboara , ia fata in stil mireasa ( :))) ) , trece pe langa paznic dar acela nu indrazneste sa intrebe ceva ; urca cu liftul pana la ultimul etaj al hotelului , unde , aparent acolo sunt cazati mai multi membrii Toman ; merge pe hol spre camera lui Mikey.
-Mitsuya: iese din camera cu tigara-n gura
-Draken: boule ,nu ai voie sa fumezi in hotel.
-Mitsuya: cine zi- vede ca tine in brate o fata eh? Ti-ai tras iubită?
-Draken: e (n/t) , idiotule.. iubita lui Mikey... sau fosta ,nu stiu.
-Mitsuya: eh? Mai traieste ? Huh...
-Draken: nuuu , a murit dar Mikey mi-a cerut s-o dezgrop , tâmpitule.
-Mitsuya: foarte amuzant , du-te ca deja esti in urma.
-Draken: bombane si intra in camera la Mikey , lasa usor fata pe patMikey statea la geam , intoarce brusc privirea cand il aude.
-Mikey: ai reusit!
-Draken: tch! Te-ai indoit vreodata de mine?
-Mikey: nu... doar ca te-ai miscat repede.
-Draken: ah... pai mi-am folosit "cârpă speciala de răpeli" :3
-Mikey: ... sper ca era curata acea cârpă de răpeli.
-Draken: ... iese din camera si inchide usa dupa el
-Mikey: ....????? Da din cap , o priveste pe (n/t) ce cearcăne inestetice ai... hmph. Se baga in pat langa ea , o ia in brate si adoarme.~Dimineata urmatoare.
-(N/t): se trezeste uhhh... sper ca nu am intarziat la munca... se uita in jur ce naiba ?! Unde sunt ?!
Mikey tocmai ce iesea din baie , doar in prosop mrrrr.
-Mikey: buna dimineața , floare de cireș. Zambeste inocent.
-(N/t): Mikey ?! Se ridica din pat brusc cum ?! O ia ameteala , se aseaza inapoi uh...
-Mikey: imi pare rau , te vei simtii putin ciudat astazi , e din vina carpei de răpeli a lui Draken.
-(N/t): Draken...? Uh... de ce m-ati adus aici ?
-Mikey: imi era dor de tine... trage niste pantaloni pe el
-(N/t): ii priveste bustul gol ... ai disparut acum 2 ani din viața mea.
-Mikey: din viața ta... dar si din inima ta? Vine in fața ei
-(N/t): ... Mikey... suntem adulti acum , s-a terminat cu copilariile pe care le faceam candva.
-Mikey: ii mangaie obrajii , e putin pervers , ik sta in picioare in fața lui (n/t) care sta asezata :333 ai pe alt cineva ?
-(N/t): Mikey... il priveste in ochi
-Mikey: uita-te in ochii mei si spune-mi ca nu ma mai iubesti... si promit ca te las in pace. Tine mainile pe obrajii ei
-(N/t): eu... uh... il ia de incheieturi brusc.~Va urma.
CITEȘTI
Reader x Sano Manjiro (Mikey din Tokyo Revengers)
FanfictionSaluuut, in aceasta poveste , tu (n/t) ajungi sa fi prima si singura dragoste a lui Mikey (Sano Manjiro). Enjoy :3 (n/t)=numele tău.