اقتباس

112 6 0
                                    

فجاءة سمعوا صريخ وصوت عالي وصهيل   الكل بيجري هنا وهناك السايس  يجري علي  الكبار  .
غتنا يا بيه الفرس أنفك وكسر الباب وهج  والدكتور ضي مسكته وفوق ضهرة  ركبته  وبالجام ومسكته .
فجاءة نباح كلب  هب الفرس ونط رفع رجليه لفوق  والطبيبه ضي ممسكه فيه بقوتها 

ليل نط  ضي جري بسرعه  البرق فجاءه الفرس من نباح الكلب أجن
صهيل بصوت عالي وبيلف بيها فجاءة وجع حجابها نقابها
صدم الكل من جمالها ومن شلل الدهب ال هر علي ظهرها.وفر
بسرعه جلع  عبيته ورماها فوجها  وسترها جري علي ريحان

امسكه  من لجامه. ووقفه وبراحه سند ضي نزلها وفجاءة ضمها   ضييييي 
  .
ضي بزهول  جسمها بيرتعس مش قدره تصدق ال حصل بعدت عن ليل ال شد   في احتضانه بتكلم  ورعشه جسمها من المفجاءة والفرحه   ليل ؟

ليل  اشتد في احتضانها    طبع قبله علي جبنها  لا تبعدي عن

احضاني بعد  طول اشتياقي .💕
وجع حجاب ضي وسلال ل الحرير انفرد والكل شاف جماله وحلوتها .

مازن أنصدم مش قادر قلبه هيقف   هوسه  وجمر جسده زاد ورا ح  يجري عليها عاوز يحضنها ويدريها أنصدم ببرد ليل عليها وليل ضممها لصدرة وعلي جبينها وقبلها .
أجنن :ابعد عنها   انت ازاي حضنها شيل ايدك  عنها  ضي دي بتاعتي ولا يمكن  حد يخدها أنا من صوتها  وكنت مجنن يبال لما  شفت جمالها وحلاوتها وشلالات شعرها.

رمي عصيته ال مستند عليها نسي المه وكلام  طبيبه راح علي ضي وشدها من أحضان ليل .
ليل أنصدم من حركته  هجم عليه   وضربه اشتدت الخناقه بنهم  ضربه من ليل وضربه من مازن  الكل مصدوم من ال حصل  .
مازن  : مسك ليل   ضي  دي ليا أنا مازن المصري لا يمكن  اكون عاوز حاجه واسبها تروح من بين اديه .

ليل وبغصب   ده بعدك يا كلب ضي  القمر دي حرمتي  وتموت ولا تلمس طفها
مازن منادي الحرس  يمسكوا ليل ويربطوة وفي المخزن ويرموه
ضي وجفت قصاده وامسكت سلاح من الغفير  ال واجف جنبها  وشد ه صمام الأمان  لمازون ال هيلمس شعره من ليل ضي ما عيسوي عندي فشكه بنص افرنك
مازن :يقترب منها  بخوف ضي  ارمي السلاح متخفيش مش هعملك حاجه وان كان علي ليل هخليهم يسبوه بس ارمي المسدس ده  لم يكمل كلامه وهو بيحملها بعد ما خدعها بالكلام ومن خلفها الحارس بتاعه ال مسكها وشد السلاح مخرج الرصاصه في الهوي .

قبض الحراس علي ليل كتفوه ورموه في المخزن .

مازن شال ضي : ورفعها علي كتفه طلع علي غرفته نزلها وقفل بابها بالمفتاح  وراح علي الشباك وجفله كمان .
ضي  بخوف علي ليل مسكه برده علي رأسها بداري في جسمها .

مازن : متخفيش ياضي عمري ما ازيكي  أنا هجوزك  واعيشك ملكه  .

ضي: بخوف جسمها زاد رعشته  اتلميست سلسالها   تستمد قوتها منه .... عاوز تجوز مرة متزوجه وعلي زمه راجل  مكتوبه على اسمه .

مازن : يطلق أنا هغصبه يطلق وبعد العده  اجوزك.

ضي: وانا بعد ليل عمري مايملا عيندي رجيل لو تجلوه بالمال وليل بالصفيح اختار ليل  ولا يهمني مال ولا جاه.

ماز ن أجنن : هو في ايه ليل ازيد مني   فهمني رضي عليه
أشارت ضي علي قلبها  هو هنا ساكن .

مازن أجنن خلاص هوسه بيها زاد اتمكلت منه شهوته   شد عبايه ليل من علي ضي  انبهر من جمالها الهادي الجميل ولمعه عينيها ال أقرته من اول مرة شفها فيها  .

شدها رمها علي سريره رمه نفسه فجيها خلاص معتشى متحكم في جسمه  عاوز بطفي تارة  ويشبع تملكه هوسه
المرضي تملكه  رغبه اجتاحت أوصالها نظر في عنها ونزل علي شفتها حاول  يبسها  هزت راسها وبعدتها عنه اتجنن من حركتها وانتفاضه جسمها تحت منه زود رغبته مسك ايدها بيده و بالأيدي التانيه  مسك راسها ثبتها ورمي جسمه عليها يوقف حركتها   نظر لشفيفها وشها بنظرة كلها رغبه  نار  جسمه  طالبها   معاد متحكم في نفسه فاق علي ضربه قدمها ضربه عجزته عن الحركه سقط أرضا صارخا   يتاوه من الالم مكان ضربتها هي هي ضربه الفرس .
  ضي :بعدما ضربته وقفت تتنفض قامت  بثقت علي مازن نظرة لوجهه وعنينها عليه باحتكار   نظرت إليه .
ياخسي  مخفت من ربك وانت بدك تهتك عرضي ..فأكر الدنيا ديمه ليك  حسيب الله ونعم الوكيل ربي ينتجم منك ياحقير .

مازن متئلاما : قلتلك اجوزك وتكوني مراتي وبالحلال انتي ال رفضه .

ضي :كمان بتكابر   وبتكذب تفرج ايش دي عن دي كله  حرام انت ما بدك جواز وستر واستقرار ما بدك غير السرير  .

مازن : بسرعه نادي الدكتور هموت من الالم ضربتني مكان الفرس.

ضي بحرج: فين دواك وانا  انولك تاخده لحد طبيبك يجي  وده مش خوف عليك.  ده رحمه ربنا ال وضعها بجلب البنادمين الا انت مش واحد منيهم .

أعطته علاجه واخت مفتاح الاوضه وعدلت برد ليل عليها وخرجت وسط صريخ مازن بالانتقام منها ولازم تكون ليه ويخده غصب عنها .

ضي القمرحيث تعيش القصص. اكتشف الآن