Nemsokkal a második évad leforgatása után Dylan kapott egy filmszerepet amelyet el is fogadott és a vége az lett hogy összejött a főszereplő társával Britt Robertson-nal.
Emlékszem mikor először láttam a filmet Callie-vel. Elrángatott a moziba mert mindenképp látni akarta. Lehet jobban tettem volna ha nemet mondok. Már akkor láttam köztük a kémiát, tudtam hogy ez nem sima színészkedés és hogy tényleg érez valamit. Tudom hisz mindenkinél jobban ismertem.
Eltelt azóta pár év. Végül visszahívtak a harmadik évadra is,a végén pedig arra eszméltem fel hogy egyre több filmben és sorozatban szeretnének látni. Egyetlen egyet sem fogadtam el, főleg mivel mindben szereplő volt ő is vagy valaki másnak a párját kellett volna játszanom amit akkor még kissé kínosnak éreztem.
Persze a sorozatot nem akartam otthagyni. Élveztem a forgatás minden pillanatát és imádtam a többiekkel lenni.
Meglett a diplomám is időközben de a Cody-val való egybekelést még halasztottuk amíg forgatok,viszont az idő gyorsan ment.
Arra eszméltem hogy már az 4.-ik évadot forgatjuk ami azt jelentette hogy még két évad és mindennek vége.
Anyám már lázban égett hisz így végre megszervezheti a tökéletes lánya, tökéletes esküvőjét, a tökéletes vőlegénnyel, hát kell-e ennél több?
-Anyu ez a ruha kényelmetlen. Túlságosan testhez simuló.-néztem rá anyura a ruha próbán.
Borzalmasan éreztem magam a ruhában és borzalmasan is néztem ki.
-Jobb mint az előző.-mondta Callie miközben próbálta visszatartani a nevetését.
Az előző ruha borzalmas volt, azt is anyu választotta és rózsaszín volt, tele rózsákkal. Úgy néztem ki mint egy rossz barbie baba.
-Neked semmi sem jó Bree Olivia Carter.-mondta mérgesen.
-Esetleg ha már az én esküvőmről van szó talán választhatnák én?-kérdeztem.
-Legyen.-legyintett anyu.
Emlékszem mikor reggelte a Mondj Igent a Ruhára című sorozatot néztünk Callievel. Ott a menyasszonyok izgatottak,boldogok valamelyik annyira boldog hogy még sírt is.
Én meg még talán fel se fogtam hogy esküvőm lesz,olyan mintha csak egy szombat délutáni pláza túrán lennék a csajokkal.
Miért nem tudom végre elfelejteni, neki sikerült, sőt nemsokára megkéri a kezét, én meg az esküvőmre készülök mellesleg évek teltek el mióta bármi lett volna közöttünk, még forgatáson is kerülöm a vele való találkozást amíg csak tudom, és nem tudok boldog lenni.
-Azta ez a ruha gyönyörű rajtad.-felelte Callie.
-Oh kicsim végre tényleg úgy nézel ki mint egy igazi menyasszony.-kezdett el sírni anya.
-Akkor megvan a nyertes....-feleltem.-De haladjunk mert ma este én még dijátadóra is megyek.
Igen jelöltek egy díjra a Teen Choice awards-on Feltörekvő színésznő kategóriában. Dylan-t is jelölték legjobb "Gonosz" kategóriában a Void alakításáért a 3.-ik évadban. Jeff (a Teen wolf producere/írója) úgy gondolta a legjobb lenne ha Dylan és én együtt jelennénk meg a vörös szőnyegen.
Mikor végre haza értünk gyorsan felvettem a vörös comb középig erő ruhám,kivasaltam a hajam és felraktam egy kis sminket és már kint is voltam ajtón. Dylan ott várt rám, öltönyben volt és a haja mindenfele állt de nagyon dögös volt.
-Siess haza és semmi problémát ne okozz, értve vagyok?-súgta a fülembe anya.
-Igen.-mosolyogtam rá majd elindultam Dylan felé.
-Gyönyörű vagy mint mindig.-nyitotta ki nekem az ajtót.
-Köszi. Te sem nézel ki rosszul.
Elmosolyodott ő is majd beült a kocsiba és elindultunk. Egész úton meg sem szólaltam,nem tudtam mit mondhatnék.
Kaptam egy üzenetet közben Cody-tól.
"Bocsi baby de nem tudok elmenni a dijátadóra de szorítok neked. Puszi. Cody."
Remek. Sose tud eljönni semmilyen eseményre se ami fontos nekem. Se a bemutatóra, se a premierre,se a dijátadóra de még az interjúkra se kísér el...
-Gondolom Cody most sem jön el neked szurkolni.-felelte Dylan kárörvendően.
-Nem mintha Britt mindig az első sorban állna téged várva.-szóltam vissza.
-Tudod neki igazi dolga van míg a te pasid piálni megy a havejaival meg csajokat felszedni.
-Nem a pasim hanem a vőlegényem,mellesleg dolgozik. Nem kell neki semmilyen csajokat felszednie mert neki ott vagyok én.
-Álltasd csak magad de mindketten tudjuk hogy megcsal téged Liv.-felelte majd megérkeztünk.
Igaza volt,Cody tényleg megcsalt de csak egyszer és azóta megváltozott,azt hiszem.
Dylan kinyitotta az ajtót majd felém nyújtotta a kezét. Kiszálltam a kocsiból majd el is engedtem,nem akartam hogy holnap az újságok címlapján az álljon hogy együtt vagyunk.
Végig sétáltunk a vörös szőnyegen és a végére megvakultam a sok vakutól,ehhez sosem fogok hozzá szokni.
Majd bementünk a terembe és elfoglaltuk a helyünket.
Őszintén remekül éreztem magam a díjátadón és úgy is hogy nem nyertem díjat. Majd elérkeztünk Dylan kategóriájához és nyert. Annyira boldog volt és örültem neki hogy ő nyert hisz megérdemelte. Majd felment a színpadra átvenni a díjat.
-Köszönöm szépen mindenkinek aki rám szavazott. Istenem de boldog vagyok. De legfőképpen egy embernek szeretném megköszöni. Egy különleges embernek akik végig mellettem volt és minden percét az életemnek boldogsággal tölti el.-mondta majd rám nézett. Valahol legmélyen reménykedtem hogy rólam beszél.-Ő mindig is hitt bennem és egy nagyon mély pontról tudott engem visszahúzni a színészkedésbe. Köszönöm szépen Britt imádlak.-majd belenézett a kamerába kacsintott és inett egyett.
A nézők kiabáltak és sikítoztak, én pedig felálltam és inkább elhagytam a termet.