6.

1K 48 20
                                    

Olli:

Tänään ensimmäinen marraskuuta on Aleksin synttärit, vihdoin. Kello näytti yhdeksää ja Aleksi nukkui vielä. Päätin olla hyvä poikaystävä ja tehdä aamupalaa. Joten siirsin Aleksin pois päältäni ja nousin hiljaa ylös.
Katsoin Aleksia joka vain veti peittoa päällensä. Hymähdän ja vedin sitten hupparin päälleni. Tosiaan olemme Aleksilla mutta mitä väliä, kukaan ei ole kotona. Hiippailen rappuset alas ja menen keittiöön. Tiedän suunnilleen missä kaikki tarvittavat asiat on joten teen meille leipää, mehua ja olin ostanut Aleksille hänen lempi suklaata yks päivä. Söpöä eikö?
Laitoin ruuat ja muut tarjottimelle ja kävelin yläkertaan Aleksin huoneeseen. Laskin tarjottimen pöydälle sängyn viereen ja aloin herätellä Aleksia. "rakas.." sanon ja silitän tämän poskea. "mmmhm" hän mutisee ja avaa silmänsä. "hyvää syntymäpäivää!" sanon iloisesti.
Aleksi hymyilee. "sä muistit" tämä sanoo iloisesti. "tietenkin. Tein aamupalaa" sanon ylpeänä ja osoitan tarjotinta. Aleksi nousee sen verran että näkee. "aaww" hän sanoo ja tulee syliini.

Aleksi:

Halaan Ollia. Hän oli tehnyt minulle tai no meille aamupalan. Irrottaudun halista. "synttäripusu" sanon samalla kun silitän Ollin poskia. Tämä suutelee minua. Vastaan tietty.
"aletaas syömää" Olli sanoo ja nostaa tarjottimen sängylle. Alamme syödä ja juttelemme oikeestaan kaikesta.
Olli oli myös ostanut minulle suklaata. Yli söpöä.

Syönnin jälkeen päädyttiin vaan makaamaan sängylle.
"mul ois ainaki yks ylläri vielä" Olli sanoo samalla kun halaa minua. "uu" mutisen Ollin rintaa vasten hymyillen. "lähetää sinne kohta" tämä sanoo. Nyökkään hänelle.

--

Olli ajaa mopoaan ja olen tämän kyydissä. Kello on jo kolme ja jooo meijän piti lähteä aamupäivästä mutta ei jaksettu. Olli parkkeeraa jonnekkin parkkipaikalle.
Riisumme kypärät ja lähdemme kävelemään jonnekkin. "minne me mennää? " kysyn malttamattomana.
"odotaa hetkii" Olli sanoo hymyillen.
Itsekkin hymyilen.
Kohta saavumme sushiravintola eteen. "me mennää syömää ja MÄ tarjoan" Olli sanoo päättäväisesti.
"aaw kiitos rakas" vastaan ja suukotan tämän poskea. Kävelemme ravintolaan sisälle ja pääsemme pöytään.

--

Lysähdän Ollin sängylle. Tulimme Ollille yöksi. Olen aivan täynnä sushia. Olli tulee viereeni ja kömmin samantien tämän kainaloon. "kiitos tästä" sanon tuolle komistukselle.
"ole hyvä. Mitä vain sulle" hän sanoo ja suukottaa kättäni joka oli tämän käden päällä. Hymyilen ja suljen silmät. Paras synttäripäivä pitkään aikaan.
Avaan silmät ja nään Ollin melkein unessa joten tökkään tätä kylkeen.
"haluun huomioo" sanon ja nousen tuon päälle istumaan. "arvasin" hän sanoo huvittuneena. Suutelen tätä.
Tunnen hänen kädet lantiollani.
Ei tätä voi kutsua suuteluksi. Tätä voi sanoa ja nuolemiseksi. Irrottaudun hapen puutteen takia ja nojaan Ollin rintakehään. Hän suukottaa hiuksiani. "mä rakastan sua" kuiskaan Ollille. "mäki rakastan sua" hän kuiskaa. Rakastan Ollia.

_____________
Sanoja: 420

haluisitteks et täs käy jotain?
niiku onnettomuus MUTTA kukaan ei kuole ei. Sais tähä kirjaa jotaa äxöniii

OksuleksiWhere stories live. Discover now