ekaksi anteeks en oo julkas su 10 päivää :( ei oo ollu yhtää motivaatiota ja ideat on lopussa, joten tätä tarinaa saattaa alkaa tulla harvemmin ihan, koska ei ole ideoita tän suhteen, joten jos sulla on nii olisi kiva että kertoisit <3
Time skip maanantai vaikka xd
Aleksi:
Saatoin Ollin juuri maantiedon luokkaan. Itselläni olisi uskontoa. Aivan paskaa sanon minä.
Tämän jälkeen olisi vielä 2 tuntia koulua, joten ehkä minä kestän.Pääsin uskonnon luokkaan ja menin heti taakse sillä en halunnut todellakaan istua edessä.
Opettaja alkoi heti puhumaan mutta en juurikaan keskittynyt vaan selailin
salaa puhelinta, niinkuin aina.--
Kävelin ulos luokasta. Nyt olisi välkkä, joka on onneksi sisällä.
Olli ei pääse sillä tämän luokalla on jotain juttuja.
Kävelen ruotsin luokkaa kohti ja istahdan käytävällä olevalle penkille. Täällä ei ole vielä ketään sillä pääsimme vähän aikasemmin.
Pian nään luokkamme yhdet pojat.
Anton, Oskar, Julius ja Atte.
He ovat kauheita. Heidän pitää koko ajan ärsyttää ja huudella kaikkea paskaa."mitäs mitäs pikku Aleksi" Anton huutaa ja tulee eteeni seisomaan. Minua alkaa ahdistamaan.
En vastaa mitään vaan pidän katseeni edelleen lattiassa. "vastaa ku mä puhun sulle!" hän sanoo ja tönäsee minua vasten penkin selkänojaa.
En edelleekään sano mitään, joka oli virhe sillä Anton otti minusta kiinni ja paiskasi minut kivi lattiaan.
Pääni kolahtaa siihen. Hetken tuntui siltä kun pyörtyisin mutta pysyn tajuissani.Yritän nousta ylös mutta nyt Oskar tulee ja potkasee naamaan.
"mitä mä oon teille tehny?" kysyn pienessä paniikissa hiljaa ja nousen ylös. Otan reppuni käteeni. "kylhän tollasille pikku homoille pitää jotaa tehä" Julius sanoo ja tönäsee minua vielä. Horjahdan taaksepäin.
Tajuan kuitenkin että tunti alkaa pian. En todellakaan ole menossa melkein pyörtyneenä sinne.
Lähden kävelemään vessoille.
En kiinnitä enää huomiota poikien huuteluun vaan kävelen mahdollisimman nopeasti pois.Pääsen vessaan ja lukitsen oven.
Katson itseäni peilistä ja huomaan että kasvoni ovat veressä.
Avaan hanan ja alan pestä naamaani.
Kun saan sen pestyä kuivaan sen paperilla ja istahdan alas.
Peitän kasvoni käsillä ja yritän hengitellä rauhassa. Päähäni sattuu ja voisin pyörtyä.
Päätän laittaa Ollille viestiä.Olli❤️
Minä: tuu jooko kolmosen kerroksen vessoille
Olli❤️: kaikki hyvin? Mut kohta sielläHuokaisen helpotuksesta. Laitan puhelimeni taskuuni ja odotan Ollin saapumista.
Pian kuulen ulkopuolelta askelia joten avaan lukon ja oven.
"aleksi?" Olli kysyy ja sulkee oven perässään.
Halaan ensiksi Ollia ja päästän pari kyyneltä. "hei mikä on?" Olli kysyy ja silittää hiuksiani samalla.
"Anton ja nää nii ne tuli taas huutelee ja sit Anton tönäs mut lattialle ja mun pää kolahti, sitten vielä Oskar potkas naamaan ja Julius vielä haukku" sanon itkuisena vasten Ollin olkapäätä.
"mä lupaan että ne ei tee sulle enää yhtään mitään" hän sanoo selvästi tosissaan. "ja muuten onks huono-olo jos sun pää kolahti" hän jatkaa ja irrottautuu halista. "no ehkä vähän" sanon hiljaa. "okei sanot heti jos tulee vähäki" hän sanoo ja pyyhkii kyyneliäni. "mut mennääks takas? Hän kysyy. Nyökkään ja nostan reppuni ja Olli avaa oven.Alamme kävellä pitkin käytävää kunnes minua alkoi sattua päähän juuri siihen kohtaa mikä kolahti lattiaan. Otan tukea yhdestä pöydästä.
"mikä on?" Olli kysyy.
"alko sattuu päähän ja tuntuu et pyörryn just" sanon.
"okei mä vien sut nyt kotiin. Käyn sanoo opelle" hän sanoo ja ohjaa minut makaamaan penkille.
Olli lähtee juosten matikan luokkaa missä hänellä olisi tunti.Pian Olli palaa takaisin.
"tuu mennää" Olli sanoo ja ojentaa kätensä. Otan niistä kiinni ja nousen varovasti ylös.
Minua huimaa edelleen.
Olli ottaa reppumme ja lähdemme yhdessä kohti minun kotia.
Kävely onnistuu ihan hyvin pieniä pysähdyksiä lukuun ottamatta.--
Vihdoin pääsemme kotiin ja avaan oven avaimilla. Isäni on kotona.
Astumme sisään ja vedän oven kiinni.
Nään heti isäni eteisessä.
"mikäs teijåt tänne toi?" hän kysyy.
"löin mun pään nii Olli saatto mut kotii ku alko huimata" sanon ja riisun takkiani. "okei tuon sulle vettä ja särkylääkkeen. Myös kiitos Olli" isäni sanoo ja häipyy keittiöön.Pian hän tulee takaisin.
Vedän särkylääkkeen ja otan vesilasin mukaan ylös. Olli tulee myös sillä hän halusi varmistaa ettei tapahdu mitään. Olli avaa huoneeni oven.
"nyt meet nukkumaa ja mä tuun sitte kohta" hän sanoo kun minä olen jo peiton alla. Hän suutelee otsaani pari kertaa. "heippa, soita jos tulee jotakin" hän sanoo ovelta. "juu moro" sanon ja hän sulkee oven.
Otan paremman asennon ja suljen silmäni.____________
Sanoja: 697❤️
YOU ARE READING
Oksuleksi
ActionAleksi vaihtaa koulua ja iskee silmänsä bruneen kiharapäähän. Mitä kaikkea lukuvuosi tuo tullessaan. TAUOLLA 4 fanfiction 22.11.21