Jatkuu samasta kohtaa
Olli:
Olemme maanneet tässä nyt hetken. Aleksi näyttää siltä että nukkuu.
"Aleksi" kuiskaan hiljaa ja käännän katseeni tähän. "mm" hän mutisee. "mietin vaa nukuks" sanon. Aleksi nyökkää ja ottaa paremman asennon.
Hymähdän ja otan puhelimeni käteen ja menen selaamaan iigeetä.--
Aleksi alkaa liikahdella sylissäni. Hän nukkui ehkä puolituntia. Hän nostaa päänsä olkapäältäni. "huomenta sullekki" sanon ja lasken puhelimen sängylle. "mm mitä kello?" Aleksi kysyy. Katson kelloa joka näyttää kahdeksaa illalla. "kahdeksan" sanon ja alan räpläämään Aleksin hiuksia. "okei, voidaaks me mennä syömää jotaa?" Aleksi kysyy söpösti. "tottakai" sanon ja nousen sängystä. Nostan Aleksin syliini ja lähden hänen huoneestaan. "kyl mä osaan kävelläkki" Aleksi naurahtaa ja kietoo kätensä kaulani ympärille. "nonii mut sua on kiva kannella" sanon olkia kohauttaen.
Pääsemme keittiöön ja lasken Aleksin istumaan työtasolle. "no mitäs herra haluaa?" kysyn. "mm nuudelia" hän vastaa. Nyökkään ja alan keittämään ekaksi vettä. Nostan kattilan kaapista ja pistän siihen hanasta vettä.
Pian nuudelit kiehuvatkin kattilassa.
Tiedän että Aleksi on tuijottanut minua tämän koko ajan.
Kävelen Aleksin luo joka edelleen istuu pöydällä kiedon käteni tämän ympärille ja painan pääni tämän rintakehää vasten. Tunnen pian Aleksin pään hiuksissani ja kädet ympärilläni. "jes huomen on lauantai" Aleksi sanoo. Ainiin, niin onkin. "jep, saa nukkuu" sanon ja nostan katseeni Aleksin joka hymyilee.
"noi nuudelit kohta kiehuu yli" sanon.
Olen lähdössä pois mutta Aleksi ei päästä. "no?" kysyn. "pusu" hän sanoo. Hymähdän ja suutelen tätä.
Irrottaudumme toisistamme. "nyt mä meen" sanon ja Aleksi päästää minusta irti.--
Saimme nuudelit syötyä ja nyt olemme taas juoksemassa portaita ylös Aleksin huoneeseen.
Aleksi hyppää sängylle istumaan.
Päätän hypätä tämän päälle. "vittu Olli!!" Aleksi huutaa. Itse vain nauran kuoliaaksi Aleksin sylissä. "sinä saatana" Aleksi sanoo ja alkaa kutittaa minua. "Aleksi ei ei lopeta!!" huudan samalla kun yritän irrottaa Aleksin käsiä kyljistäni. "pliis jooko!" sanon naurunis seasta. Aleksi lopettaa ja hymyilee. Hengitän hetken aikaa.
"huhuh semmone" sanon.
Nousen istumaan ja vedän Aleksin käsieni suojaan. Suutelen tämän naamaa pari kertaa. "kutittaa" Aleksi sanoo hiljaa. Suutelemme vielä.Kello näyttää jo yhtä yöllä ja olemme vain makoilleet.
Olemme menossa tosiaan nukkumaan. Itse makoilen jo peiton alla kun Aleksi on vessassa.
Pian tuo sotkutukka kävelee ovesta sisään ja kipittää luokseni.
Nostan peiton kulmaa ja Aleksi kömpii viereeni. Kierrän käteni hänen kehon ympäri ja painan suukon tämän hiuksiin jotka kutittaa leukaani. Aleksi painaa päänsä rintakehälleni ja kietoo kädet ympärilleni. "hyvää yötä rakas" kuiskaan. "hyvää yötä" saan väsyneen vastauksen.______________
Sanoja: 404
Sori ei oo tullu mut kiitti yli 5k❤️
YOU ARE READING
Oksuleksi
ActionAleksi vaihtaa koulua ja iskee silmänsä bruneen kiharapäähän. Mitä kaikkea lukuvuosi tuo tullessaan. TAUOLLA 4 fanfiction 22.11.21