23.

583 33 21
                                    

LOPUSSA ASIAA JOHON PYYDÄN VASTAUSTA

Olli:

Selasin puhelintani sängylläni ja katselin minun ja Aleksin kuvia. Oli hirveä ikävä tätä vaikka näkisin tämän jo tänään. Jätkätkik tulisivat sillä meillä on kämppä tyhjä kun muut lähtivät reissuun. Itse en jaksanut joten jäin kotiin.

Joulu oli mennyt kotona. Sain lahjaksi suklaata, uuden mopo kypärän, rahaa ja hupparin. Sain kaiken mitä toivoinkin ja olen iloinen siitä. Tietenkin sain vielä Aleksin antamat jotka olivat ihania.

Vielä kyllä haluisin Aleksin tänne jotta saisin suudella ja halailla tämän kanssa.

--

Hätkähdin siihen että ulko-ovi aukesi. Jätkät tulivat ilmeisesti.
Pomppasin ylös sängystä ja suunnistin alakertaan. Näin jätkät ja Aleksi, joka juoksi melkein heti syliini.

"ny noi alko taas söpöilee. Nikooo voidaanko halia tää ilta" Joonas kysyy tältä lyhyeltä brunelta. He ovat kyllä söpöjä. "eiköhän me voida" hän sanoo ja antaa Joonakselle pusun poskelle.
"uuuu" Joel sanoo samalla kun laittaa takkia naulakkoon. Niko näyttää tälle vain keskaria.

Kävelimme huoneeseeni. Joel ja Tommi istuivat lattialle. Niko meni nojatuoliin ja Joonas meni tämän syliin ja no Aleksi tuli tietenkin syliini.

Juttelimme siinä niitä näitä kunnes herra Hokka avaa suunsa.
"hei ollaaks totee ja jos ei tee tehtävää nii joutuu juua" kaikille se sopi joten hain pullon keittiöstä mitä pyörittää.
"mitä me juuaa" Tommi kysyy. Niin ihan hyvä pointti.

Joel kurkottaa reppuunsa ja vetää sieltä viinapullon. Oikun ihanaa.
Nyökkäsimme ja Joel pyöräytti eka. Se osui Joonaksen.

"totuus vai tehtävä?" Joel kysyi.
"tehtävä" Joonas vastasi. Yllättikö ketään? Ei minuakaan. "vetäkää kielari Nikon kaa" Joel vastaa virnuillen.
Kaikki meistä purskahtaa nauruun.
Joonas menee Nikon luo ja ottaa tämän poskista kiinni ja suutelee.

"noni jätkät riittää jo toi" Joel sanoo ja Joonas irrottautuu kielarista. Hän on aivan punainen joka saa minut hymyilemään.

Aleksi:

Joonas pyöräytti pulloa joka osui Olliin. Mitähän ne tällä kertaa keksii.
"totuus vai tehtävä?" Joonas kysyy virne kasvoillaan. "mm tehtävä" Olli vastaa hetken päästä.
Joonas on hetken hiljaa kunnes supattaa Joelille jotain. "tee alelle fritsu" Joel sanoo virnuillen.
Olli nyökkää ja kääntää kasvot minua kohti ja alkaa suudella kaulaani.

--

Olemme juuri menossa nukkumaan.
Meidän tote kesti aika kauan ja no meidät tuntien, tehtävät ja totuudet olivat pahoja. Selvisin kuitenkin.

"porkooo!" huudan. Joonas ei millään suostu nukkumaan, joten juokse tämän perässä. Olli ja Tommi raahasivat sammuneen Joelin sohvalle missä tämä nukkuu tyytyväisenä. Niko tuli luokseni.
"joonas rakas, jos mä nukun sun vieressä suostutko sitten?" Niko kysyy ja Joonaksen ilme kirkastuu ja hän lähtee vetämään Nikoa Ollin vanhempien huoneeseen. Naurahdan hieman ja menen keittiöön missä Tommi ja Olli ovat.

"noo nukahtiks?" Tommi kysyi samalla juoden vettä. "niko sai sen menee nukkuu sillä ehdolla et joonas saa nukkua senkaa" sanon ja otan itsellekkin vettä. "yllätys" Olli vastaa ääni hieman sammaltaen. Hänkin joi mutta ei niin paljoa kuin nuo kaksi kännikalaamme.

"no mä meen ny nukkuu nii öitä" Tommi sanoo ja katoaa olkkariin sillä hän nukkuu toisella sohvalla.
Lasken lasin pöydälle ja tunnen kädet ympärilläni. "mennää ylös nii voidaan halia ja pusutella" Olli mutisee vasten selkääni. "joo mut mennää tarkistaa nukkuuks ne kaks" sanon ja Olli nyökkää.

Lähdemme tämän vanhempien makkaria kohti. Avaan oven hiljaa ja nään ne kaksi nukkumassa lusikassa. Kui söpöä. Hymähdän ja suljen oven.
"nyt voidaa mennä" Olli sanoo ja lähtee kirjaimellisesti raahaamaan yläkertaan.

Pääsemme Ollin huoneeseen. Riisun t-paitani ja kömmin peiton alle. Olli tekee samoin ja hyppää syliini.
"ai saakeli" sanon samalla kun Olli vetää peittoa päälleen. "mm sä oot ihanan lämmin" hän mutisee ja antaa pusun rintakehälleni. Hän on suloinen.

Hymähdän ja kierrän käteni Ollin ympärille ja alan silittää tämän selkää. Asetan pusun tämän hiusten sekaan. Hän nostaa päätään ja suutelee minua. Hänen huulet maistuvat viinalta. Hyi. No aivan sama kuhan saan suudella häntä.

Olli irrottautuu hymyillen ja painaa päänsä takaisin rintakehälleni ja pian kuulenkin tuhinaa sylistäni. Hän nukahti. Tällä hetkellä en voisi olla onnelisempi.

_____________
Sanoja: 632

okei öm oon miettiny et alotan olli x joonas ficin nii onks kukaa kiinnostun?

OksuleksiWhere stories live. Discover now