3.

1.1K 46 24
                                    

Aleksi on 8lk ja muut 9lk mut ne on yhysluokal lol

Aleksi:

Time skip 1kk

Olemme olleet jätkien kanssa melkein koko ajan. Nämä ovat olleet elämän parhaita hetkiä elämässäni. Tietenkin on vitun tylsää tunneilla sillä ei yseillä tai kaseilla ole kauheasti tunteja keskenään.
Olen myös tajunnut että olen ihastunut Olliin, kyllä Olli Matelaan.

Olen tällä hetkellä Ollilla yötä, taas. Nyt on perjantai. Molempien vanhemmat ovat työmatkoilla joten miksipä en tulisi Ollille. Koputin oveen ja sen avasi Olli joka hymyili.
"moro" sanon ja pitkin kengät jaloistani. "moii" hän vastasi. Lähdimme hänen huoneeseensa. Heitin reppuni lattialle ja kaaduin selälleen sängylle. Kello oli jo kymmenen illalla ja olin nukkunut yöllä ehkä 3 tuntia. "väsyttääks?" Olli kysyy huvittuneena. "jooh" mutisen ja vedän peittoa päälle. Olli vain hymähtää. "katotaa leffa" tämä sanoo ja kömpii viereeni. Hän avaa netflixin ja pistää jotain pyörimään sieltä.
Hivuttaudun Ollin kainaloon ja tämä alkaa silittää hiuksiani. Se tuntuu kivalta.

Leffa loppui ja kello on jo yksi. Leffa kesti pidempään mitä luulin. Olen aivan väsynyt ja haluaisin vain nukkumaan. "haluuks nukkumaa?" Olli kysäisee ja nyökkään. "voi meijän vauvaa"  tämä lässyttää ja pörröttää hiuksiani. Nyrpistän naamaani ja menen kyljelteni sängylle. Olli ottaa hupparinsa pois ja tulee viereeni.
Hän vetää minut kainaloonsa ja hän alkaa piirtämään jotain selälleni. Se kutittaa mutta tuntuu kivalta.
"hyvää yötä" Olli sanoi ja suuteli hiuksiani. "öitä" vastaan ja suljen silmät.

Olli:

Herään siihen kun jonkun hiukset ovat naamallani. Aleksin tietysti.
Hän makaa päälläni ja on kietonut kätensä tiukasti ympärilleni. Siirrän hänen hiuksiaan hieman ja otan puhelimeni pöydältä. Kello on kaksitoista. Oho aika pitkää nukuin.
Lasken puhelimen pöydälle ja katselen Aleksin täydellisiä kasvoja.
Hän on täydellinen. Sileä iho missä on jotain arpia, söpö nenä, pehmeän näköiset huulet, tosin sitä en ole kokenut mutta uskon että ne ovat pehmeät ja vielä täydellisimmät meren siniset silmät.
Jään tuijottelusta kiinni sillä Aleksi alkaa heräillä.
"tuijotat" Aleksi sanoo ja katsoo suoraan silmiini. "nii tuijotanki" vastaan hymyillen. "miks?" hän kysyy.
"koska oot söpö" vastaan. Hän naurahtaa ja suutelee otsaani. "nii säki"

Time skip maanantai

Kello oli yksi. Meillä loppuisi kahdelta nii kuin Aleksillakin. Tämä päivä oli ollut helvetin tylsä. Istun tällä hetkellä koulun aulassa Joonaksen ja Joelin kanssa. Muut olivat vielä syömässä. "mites aleksi?" Joonas kysäsee. "kui" vastaan. "no oot ollu senkaa aika paljo" Joonas sanoo ja virnistää. "mitä meinaat" kysyn hämmentyneenä. "onkohan Matelalla tunteita Alee kohtaa" Joel töksäyttää. Olenko tosiaan niin läpinäkyvä. "ehkä onkin" vastaan ujosti. "älä pelkää, ei me sua tuomita" Joel sanoo ja taputtaa selkääni. Joonas nyökyttelee. "mut hei mee kertoo sille suoraa" Joonas sanoo ja katsoo minua. Miksipä ei? Mutta ei Aleksi pitäisi minusta.

Aleksi:

Olen kemian tunnilla joka meni taas snäppäämiseen mutta snäppäsin Ollin kanssa, yllätys. Istuin takana ja edessä tietenkin istui Iina ja Laura.
"kelle viestittelet?" Iina kysyy. "kaverille" vastaan. En jaksaisi puhua varsinkaan heidän kanssaan. He yrittävät koko ajan hakeutua minun luo. "kerro nytt" Iina jankkaa. "yks olli" sanon huokaisten samalla. Iinan ilme muuttuu hieman mustasukkaiseksi. Ihme sillä hän tykkää minusta. Minä en.

Vihdoin koulu loppui. Kävin hakemassa mopokypäräni hyllyköstä minne ne piti jättää. Kävelin Ollin ja muitten luo. "moii" Olli sanoo. Moikkaan heitä. Juttelemme vielä jonkin aikaa kunnes lähden Ollin kanssa hänen luo. Pistän mustan kypäräni päähän. Olli käynnistää mopoaan ja menen tämän taakse.
Pidän tästä kiinni ja Olli lähtee ajamaan.

--

"mun pitäs lähteä" Sanon Ollille joka makaa kyljessäni kiinni. "Ei" hän sanoo ja tulee päälleni. " kello on kymmenen, en oo tehny läksyjäkään" sanon naurahtaen. Olli miettii hetken. "millo sul alkaa koulu?" Hän kysyy. "kympilt kui?" kysäisen. Olli hymyilee. "voiks jäädä yöks? Voit käyä himas hakee kaikki tavarat" hän sanoo ja näyttää koiranpentu ilmettä. "okei okei" sanon ja nousen. Menemme alakertaan missä puen kenkäni.
Sanon nopeasti heipat ja lähden kotiin. Kotona pakkaan koulu kamat ja vaihtovaatteet, myös hammaharjan ja muut. Piankin koputan Ollin kotioveen. Hän hyppää halaamaan minua. "woou mistä toi tuli?" kysyn.
"emmätiiä" hän vastaa kaulaani vasten. Naurahdan ja kannan tämän hänen huoneeseensa. Heitän reppuni maahan ja lasken Ollin sängylle istumaan mutta hän ei päästä kaulastani irti. "Olliii" marisen.
Olli irrottautuu ja levittää käsiään.
Menin tämän syliin istumaan ja halasin tätä.

Kello on kaksitoista jo. Olemme syöneet ja jutelleet kaikesta. Teimme myös molemmat läksymme. "nyt mennää nukkumaan" Olli sanoo haukotellen.
"joo mennää" vastaan ja nousen istumaan. Olli vetää t-paitansa pois.
Samoin minä sillä huoneessa on kuuma. Noh ei ihme ku Olli on siellä, eiku mitä? No kuiteskin. Menen takaisin makaamaan ja Olli tietenkin tulee päälleni makaamaan. Hän kietoo kätensä ympärilleni. Laitan itse vielä herätyksen. "öitä" sanon. "öitä" Olli vastaa. Piirtelen siihen asti tämän selkään kunnes hän nukahtaa.
Ei mene kauaakaan kun Olli on jo unessa joten päätän itsekkin alkaa jo nukkua.

____________
Sanoja: 749

🥰

JULKASEN TÄN KOSKAAAAA PORKONDEERUKSEN JAAA HOKKANDEERUKSEN SYNTTÄRIIIT!!!!!!!!!!!! 🖤

OksuleksiTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon