17.

703 35 11
                                    

Olli:

Pääsin juuri koulusta. Aleksi pääsi jo aiemmin joten hän on toivottavasti kotonaan. Näkisimme kaikki tänään Nikolla viiden aikaan. Kello on siis kolme. En ole ollut kotona hetkeen enkä ole vanhemmillekkaan ilmoittanut. Eipä he ole soittanut perään joten ihasama.

Avaan kotioveni ja suljen sen perässäni. Potkin kenkäni jaloistani ja laitoin takin naulaan. "missäs oot ollu?" isäni kysyy sohvalta. Hän tekee jotain koneellaan. "Aleksilla" vastaan ja kävelen jääkaapille. "kukas tää aleksi on?" hän kysyy. (en tiiä onks näitte suhe tullu ilmi ollin vanhemmille mut nyt ei ooxd)
Mietin että kerronko totuuden vai en. Tiedän kyllä että isäni hyväksyy. "mun poikaystävä" sanon. "kiva, tuo se näytille joku päivä" hän sanoo. "joo viikonloppuna varmaan" sanon ja nään isäni nyökkäävän. "mis äiti?" kysyn samalla kun juon mehua purkista. "emmä tiiä, töissä varmaan. Ainakin niin aamulla sanoi" hän vastasi. Hymähdin vain ja pistin mehupurkin jääkaappiin ja kipitin ylös.

Heitin reppuni huoneen nurkkaan. Onneksi ei tullut läksyä. Ihme.
Hyppään sängylleni ja kaivan puhelimeni esiin. Meidän ryhmään on tullut viestiä.

Pahikset

Niko:): muistakaa viidelt
Tommi🐻: joo
Allu❤️: juujuu
Minä: ja Porko ei sit vedä kännei ku yleensä :D
Porko🍾: joo joo äiti
Hokkuspokkus: 😂😂

Naurahdin vähän viesteille ja menin snäppiin. Aleksi oli pistänyt söpön naamakuvan itsestään. Vastasin kuvalla missä luki söpö, koska miksi ei.

--

Avasin Nikon kotioven sillä tiesin ettei ketään ole kotona. Vedin Aleksin sisälle kädestä ja suljin oven. Riisuimme ulkovaatteet ja juoksimme Nikon huoneeseen missä olivat jo kaikki. "moroo" Joel melkein huutaa sängyltä. Nyökkään ja menen sitten istumaan nojatuolille ja Aleksi istuu syliini. "älkää sit söpöstelkö liikaa" Joel sanoo. "joo ei ei hokka" vastaan ja painan pääni Aleksin selkää vasten.

Olemme vain jutelleet. Ei me muutakaan keksitty.
"hei kattokaa juniori on nukahtanu" Porko sanoo. Katson Aleksia jonka pää retkottaa ikävän näköisesti. Miten en ole tajunnut?
"annetaa sen ny vaa nukkuu" Tommi sanoo. Nostan Aleksin pään ja käännän tämän sivuttain syliini. Nyt tämän pää on olkapäälläni.

--

Aleksi nostaa päänsä olkapäältäni tunnin jälkeen. "huomenta unikeko" Joel sanoo. Hymyilen tälle.
"mistä ootte puhunu" Aleksi kysyy hieroen silmiään. "vähä kaikesta" Niko vastaa. Aleksi nyökkää ja laskee päänsä olkapäälleni. Ei me oikeestaa tehty muutaku vaa juteltiin koko aika.

(nyt on perjantai lol)

Aleksi avaa kotiovensa ja vetää minut sisään. Riisumme ulkovaatteet ja juoksemme oikeestaan heti Aleksin huoneeseen. Rojahdamme sängylle päästyämme huoneeseen. Aleksi tulee kainalooni ja vetää peittoa päällemme. "onks sul kylmä?" kysyn huvittuneesti. "no on tuol ulkona on varmaa - 30 astetta" hän sanoo ja kaivautuu peittoon. "siel on rakas +5 astetta" sanon ja alan silittää tämän hiuksia. "nii nii"  hän mutisee vasten kaulaani. Hymähdän ja jatkan tämän hiusten silittelyä.

____________
Sanoja: 442

NYT EKANA KIITOS YLI 4K JA TOKAKS ANTAKAA MULLE IDEOITA TÄN TARINAN SUHTEEN MÄ PYYDÄN😫

OksuleksiWhere stories live. Discover now