skipataa siihe et on viikko jouluu
Olli:
Joulu olisi viikon päästä. VIIKON. En yhtään tiedä mitä ostan Aleksille lahjaksi. Haluan tälle jotain hienoa mistä hän tykkää. Ajattelin jotain konemusaan liittyvää sillä hän tykkää siitä. Toivottavasti. Tai voisin teettää kehyksen meistä. Se olisi söpöä.
"mitä mietit?" Aleksi kysyy vasten kaulaani. "en mitää" vastaan ja alan silittää tämän kylkeä. "okei" hän vastaa ja asettaa pusun niskaani. Se aiheutti kylmät väreet.
Time skip joululoma
Kävelen pois koulusta. Oli joulujuhla ja saimme välitodistukset. Ei minulla mikään paras ollut mutta ei huonokaan.
Aleksi se vain jaksaa valittaa vieressäni siitä että sai 7 bilsasta ja 6 matikasta. No ei ihme, ei hän ole matikkanero, sori.
"Aleksi, nyt unohdat sen totarin ja keskityt lomaan ja muhun" sanon ja laitan kädet tämän olkapäille.
Hän huokaisee ja tunkee paperialan taskuunsa. Hymyilen tälle pienesti ja suutelen sitten.--
Koputtelin Aleksin ulko-oveen sillä kävin kotona nopeasti hakemassa tämän joululahjan. Annan sen jo etukäteen sillä Aleksi ja hänen isä menevät jouluksi mummillaan niin en kerkeä antaa aatoksi. Eikä Aleksi millään halunnut odottaa.
Tosiaan ostin djsetin tälle. Hänen isänsä kyllä maksoi osan tästä mutta ei se haittaa.
Pian tuo pörröpää avaa oven ja hänen ilme muuttuu sekunnissa. Tosiaan paketti on aika iso. Hän päästää minut sisään. "olli herrajumala" Aleksi sanoo samalla kun ojennan tälle lahjaa.
"hyvää joulua rakas" kuiskaan ja annan tälle pusun poskelle.
Hän punastuu hieman ja katselee sitten pakettia. Riisun nopeasti ja Aleksi juoksee huoneeseensa.Hän istuu lattialle ja alkaa avata pakettia. En tiedä miksi mutta minua jännittää aivan liikaa. Hän avaa paketin missä tulee ensin pahvilaatikko. Aleksi riuhtasee paperin jonnekin ja alkaa avata pahvilaatikkoa. Hän saa sen auki ja jää vain toljottamaan sitä.
Hän kääntää kasvonsa minua kohti. Häneltä valui pari kyyneltä.
"ollii kai sä tiiät et sun ei ois tarvinnu, nää maksaa iha hulluna" hän vastaa ja tulee halaamaan minua.
"sun isäs makso kanssa mutta vain parasta sulle" sanon ja annan pusun tuon huulille."okei sit mun" hän sanoo ja nousee lattialta. Hän kävelee laatikon luo mistä paljastuu kolme pakettia.
Aleksi ojentaa ne minulle ja alan heti avata ekaa pientä lahjaa.
Saan sen auki ja sieltä paljastuu korurasia missä on kaulakoru.
Siinä on nimikirjaimemme. Kuinka söpöä. "ihana" sanon ja lasken sen maahan.Seuraavaksi isoin. Avaan sen ja sieltä paljastuu kehystetty kuva minusta ja Aleksista missä suutelemme.
"eiii ihana" sanon ja halaan Aleksia.
Aleksi hymyilee suloisesti.
Viimeinen eli keskikokoinen.Sieltä paljastuu paketti plektroja? Enhän minä omista bassoa kun se meni jo rikki kauan sitten.
Aleksi nousee ja kävelee huoneesta ulos. Jos hän on tosissaan niin en tiedä mitä teen.Pian ovi aukeaa ja Aleksilla on vittu bassokotelo kädessä. (onko edes bassokotelo emt)
"mitä!?" huudahdan. Aleksi naurahtaa ja laskee kotelon alas mitä alan avaamaan. Avaan kannen ja sieltä paljastuu mattamusta basso.
Hyppään Aleksin syliin ja rutistan tätä. "kiitos rakas" sanon ja suutelen tätä.____________
Sanoja: 470Hyvää joulua vähän myöhässä! ❤️
YOU ARE READING
Oksuleksi
ActionAleksi vaihtaa koulua ja iskee silmänsä bruneen kiharapäähän. Mitä kaikkea lukuvuosi tuo tullessaan. TAUOLLA 4 fanfiction 22.11.21