2

222 32 29
                                    

În zilele care au urmat, Jungwon se comporta din ce în ce mai ciudat. Era mai timid, chiar și față de prietenii săi.

Nu mai dădea chiulul la ora de chimie, cum obișnuia să facă în trecut. Stătea cuminte în bancă și scria, rareori holbându-se la colegii lui. Ei bine, asta credea Sunoo.

Adevărul e că Jungwon se holba la o persoană anume.

În sfârșit a venit momentul așteptat de toți elevii. Toți au alergat spre cantină. Era ziua din lună în care primeau desert, iar nimeni nu rata asta. Ei bine, dacă o făceau, erau sancționați.

Jungwon își luă tava cu mâncare și bucata de tiramissu și plecă la masa popularilor — masa la care mânca încă de când și-a început viața de licean.

Și-a salutat prietenii și s-a așezat la margine, lângă Sunoo.

Ceilalți râdeau și spuneau tot felul de povești, dar Jungwon era tăcut. Era concentrat pe cineva, deci nu le putea aproba poveștile studenților de la masă.

— Yah, Jungwon, ce se întâmplă cu tine?, întrebă brusc Heeseung.

Tăcerea s-a lăsat peste pofticioși, fiind atenți la Jungwon care a fost scos din întuneric — prea brusc.

— Nu se întâmplă nimic, serios. De ce continuați să întrebați asta? Nu fiți neserioși., se panică Jungwon, zâmbind forțat.

Era conștient că ceva era în neregulă cu el, dar dacă el nu știa ce e, atunci cine să știe?

— Eu cred că e îndrăgostit. Și Sunoo a fost așa când s-a îndrăgostit de Sunghoon-, se scăpase Jake, înghițind în gol.

Putea simți tensiunea dintre Sunoo și Sunghoon, și privirile reci ale amândurora care erau aruncate asupra lui.

— Să trecem peste., oftă Sunoo, începându-și prăjitura. Și Jungwon, continuă Sunoo, dacă (,) chiar placi pe cineva, ar trebui să încerci să îi atragi atenția.

Jungwon devenise numai ochi și urechi la Sunoo.

— Și cum ar trebui să îmi dau seama dacă îl plac sau nu pe Jay?

— Deci Jay, hm? Vă urez de pe acum ,,Să vă țină"!

Sunoo rânjea, iar ceilalți au început să îl felicite.

— Bravo, frate!, îi lovise Jake ușor umărul.

— Jungwon, ești curajos., îi zâmbi Sunghoon.

— Felicitări, Jungwon! Sunt mândru de tine., îl îmbrățișă Heeseung peste masă, zâmbindu-i cald.

— Jungwon, te susțin și te admir!, interveni o fată de la masa vecină.

Jungwon le mulțumi tuturor.
Nu se aștepta la o asemenea reacție, dar mai mult, nu se aștepta să aibă atracție față de tipi.

După cum s-au comportat amicii lui, se pare că lui Jungwon îi plăceau băieții, și Jungwon nu putea nega asta.

— Cu mine nu ați fost atât de drăguți când mi-am făcut coming out., se bosumflă Sunoo.

— Am fost prea șocați pentru că ai spus că îl placi pe Sunghoon în acel fel, de aceea nu am fost atât de preocupați de revenirea ta ca și tip gay., îi răspunse Heeseung, încă nevenindu-i să creadă că Sunoo și-a plăcut unul dintre prieteni.

Jungwon își limpezi gâtul, atrăgându-le atenția celorlalți.

— Deci, cum să îi atrag atenția lui Jay?

A/N:Necorectat golanilor

bully | jaywonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum