— Jay, scuze., imploră Sunoo, ridicându-se de pe bancă. Riki, ne vedem mai târziu. Trebuie să plec.Sunoo îi aruncă un zâmbet băiatului de lângă el și plecă pe urmele lui Jungwon.
Și, că tot veni vorba de el, Jungwon își ținea capul lipit de faianța rece din baie.
— A-Aish! Aici erai! Sunoo, Jungwon e aici!, strigă Heeseung, prinzându-i brațul lui Jungwon.
— Heeseung hyung, lasă-mă., suspină Jungwon. Mi-am distrus toate șansele...
— Jungwon, privește-mă., îi ordonă Heeseung, prinzându-i chipul cu ambele mâini. Nu pune capăt aici. Încă nu e sfârșitul.
— Și dacă e?, murmură Jungwon, strângând din ochi.
— Nu este, și presimt că este de abia începutul. Treci pe lângă el cu privirea ridicată, ca și cum nu s-ar fi întâmplat nimic., îl sfătuia Heeseung. Sunt sigur că, cu timpul, o să te placă tare, tare, tare!
Chipul lui Jungwon se însenină. Heeseung nu doar că încerca să îl consoleze, dar și reușea. Iar Jungwon avea mare nevoie de consolare.
Sunoo însă, nu privea vorbele lui Heeseung cu niște ochi buni. Să presupunem că și-a dat seama de planul acestuia.
— Jungwon, ce a fost cu reacția aia?, începu Sunoo.
— I-am urmat sfatul lui Jake, pur și simplu., răspunse Jungwon, dând din umeri.
Sunoo oftă și își scoase balsamul de buze din buzunar, mai apoi facându-l să alunece pe propriile buze.
— Să nu-l mai asculți pe Jake. Niciodată.
Jungwon dădu din cap.
— Sunoo?, apăru Sunghoon de nicăieri. Vino cu mine la patinoar. Te-am învoit eu de la restul orelor.
Sunoo tresări brusc. De ce l-a chemat Sunghoon fix pe el?
Sincer, nu prea era încântat să meargă. În plus, îi promisese lui Riki că se vor vedea mai târziu.Dacă va merge alături de Sunghoon, nu va mai fi posibil să îl întâlnească pe Riki.
Dar totuși, Sunghoon îi era prieten de când se știe, deci nu îl putea refuza.
— Du-te, Sunoo hyung., îi zâmbi Jungwon. Ai încredere.
A/N: Întrebare întrebătoare: Vreți că următorul capitol să fie despre Sunghoon și Sunoo sau despre Jungwon și Jay?
Necorectat
CITEȘTI
bully | jaywon
Fanfiction[ CARTE FINALIZATĂ ] ~ bătăuș ~ În care Jungwon îl place pe Jay, dar nu știe cum să îi dovedească asta, deci după îndrumările amicului său, îi oferă atenție. Desigur, nu atenția pe care Jay și-ar dori să o primească. ~ kanggi, 2021