12

149 19 13
                                    

Atât Jay, cât și Jungwon au tresărit la auzul vocii lui Aeri.

— Jay, am spus!, se răsti fata, băgându-se între cei doi și îmbrățișându-l pe Jay.

Jungwon se simțea lăsat pe dinafară. Își dorea atât de mult să o pocnească pe Aeri, chiar dacă aceasta era amica lui. Îi stricase momentul cu Jay!

— Aeri, vorbeam cu Yang Jungwon..., spuse Jay, încercând să o îndepărteze pe Aeri.

— Și? E atât de secret încât să nu pot auzi și eu? Pe lângă asta, am văzut că doar îl mângâiai., spuse fata, ținându-se și mai bine de Jay.

Jungwon trase o privire scurtă spre cei doi și se ridică agitat de pe bancă, plecând din câmpul vizual al acestora. Simțea că iar va plânge, așa că își dădu o palmă peste obraz, preventiv.

Jay își rănea gâtul încercând să își țină ochii doar asupra lui Jungwon, care deja era departe.

— De ce te uiți așa după acel păduchios? Sunteți împreună?, întrebă curioasă fata, ridicându-și  sprâncenele.

— Încă nu..., spuse Jay, încercând să dea cu privirea de Jungwon.

— Încă- Poftim?

— Am spus că nu suntem împreună., își dădu Jay ochii peste cap, ridicându-se. Mă duc să dorm. Noapte bună.

Aeri îi zâmbi băiatului, fluturând din mână, asemenea unei prințese.

— Somn ușor, Jongseong! Să mă visezi!, strigă fata, trimițându-i un pupic în aer.

Jay dădu din cap, plecând spre templu, și sperând că va dormi aproape de Jungwon. Era curios să vadă cum arată Jungwon cel adormit, cel plecat în lumea viselor.

_____

— Jungwon, stai lângă mine in autocar?, apăru Sunghoon de nicăieri, lăsându-și mâna să cadă pe umărul celui mai scund.

— Voiam să stau cu Heeseung, dar el clar stă cu Jake, deci OK., răspunse Jungwon, oftând.

După ce elevii s-au îmbarcat în autocare, profesorii au verificat dacă nu lipsește nimeni, și odată ce au văzut că totul este în regulă, au pornit spre pensiunea de la munte; pensiunea la care vor fi cazați timp de două zile.

Drumul fusese destul de plictisitor pentru Jungwon, având în vedere că nu știa despre ce să vorbească cu Sunghoon.
Acesta a decis să asculte muzică la căștile împrumutate de la Sunoo până când aveau să ajungă.

— Jungwon, mă mut lângă Taehyun hyung. Mă plictisesc lângă tine, scuze..., dădu Sunghoon din umeri, ridicându-se și plecând lângă un tip puțin mai mare decât el.

În sfârșit, Jungwon putea răsufla ușurat. Nu mai avea cu cine să împartă acea tăcere incomodă.

Având ochii închiși, și făcându-și — pe ritmul muzicii — diferite scenarii în care se află și Jay, Jungwon nici nu observă că una dintre căști nici nu se mai afla în urechea sa.

— Jungwonie, lasă-ți capul să cadă pe umărul meu., șopti persoana de lângă el.

Jungwon tresări și imediat ce îl văzu pe Jay lângă el, inima dădea să îi sară din piept.
Oare Jay îi putea auzi bătăile inimii lui Jungwon? La naiba, ar fi jenant să o poată face.

— Nu, mulțumesc., se încruntă Jungwon, lipindu-și capul de geamul vehiculului.

Dacă nu ar fi fost planul de a-l face pe Jay să se îndrăgostească de el la mijloc, cu siguranță Jungwon ar fi adormit cu capul pe umărul lui.

— Hai, Jungwonie~

Jungwon îi dădu un pumn puternic lui Jay în braț, și își lăsă violent capul pe umărul acestuia, închizând ochii.

Jay strângea din dinți de durere.

A/N: Pregătiți-vă să vă stoarceți ochii în capitolul următor <3

Necorectat

bully | jaywonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum