13

130 24 10
                                    


— Jos din autocar, pe rând, nu vă împingeți!, strigau profesorii, notând pe fiecare elev care se dădea jos din vehicul.

Jay se dădu jos înaintea lui Jungwon, așa că îi întinse și celui mai mic o mână de ajutor. Jungwon refuzase.
Era prea încăpățânat ca să accepte.

Acesta se dădu imediat jos, aruncându-i o privire ucigătoare lui Jay, care doar zâmbea ca un tâmp.

— Mă duc să îmi caut prietenii. Să nu pleci de aici, ai înțeles?!, îl amenință Jungwon, lăsându-și bagajele lângă Jay.

— Jongseong~

Zâmbetul de pe fața lui Jay dispăru imediat.

— Ce mai vrei, Aeri? Sunt ocupat acum., improviză Jay, verificând valizele și ghiozdanele.

— Voiam să îți spun... Uhm... Nu mai sta prin preajma lui Jungwon.

Brusc, Jay devenise interesat de ceea ce spunea Aeri, doar pentru că aceasta l-a pomenit pe inocentul și adorabilul Jungwon.

— De ce să nu mai stau prin preajma lui? E un crim-

Fata înghiți în gol și îl prinse pe Jay de guler, trăgându-l spre ea și sărutându-l, toate acestea sub privirea rănită, dar totuși șocată, a lui Jungwon.

Heeseung îi acoperi ochii celui mai mic, în ciuda faptului că era o chestiune nefolositoare. Jungwon oricum văzuse tot ce a fost de văzut.

Jay o împinse imediat pe Aeri, și chiar soarta a făcut ca acesta să se confrunte, față în față, cu Jungwon.

Băiatul începu să gesticuleze agitat că nu el a vrut asta, și că a fost forțat și luat prin surprindere de Aeri. Dar oare avea asta vreun rost?
Nu era ca și cum el este deja împreună cu Jungwon și trebuie să îi dea lui socoteală.
Însă, pur și simplu așa a simțit să facă.

Având momentul lui de personaj principal, Jungwon își luă inima în dinți și începu să fugă într-un loc mai retras.

— La naiba, Aeri! Măcar se află ceva în capul tău?!, se răsti Jay.

Bine ar fi fost dacă îi păsa fetei de ceea ce spuse Jay, însă șansele erau foarte mici în privința asta.

— Woah, mai ușor, nu te agita așa!, râse fata. Deci chiar îți place de Jungwon?

Heeseung voia să intervină, dar părea că Jay se descurca.

— Și dacă-mi place, ce? Te afectează pe tine cu ceva?, răspunse Jay, pe un ton dur.

Aeri se încruntă și își dădu părul după ureche.

— Cum să-l placi pe unul ca el, când chiar eu sunt disponibilă? Sunt totuși o fată, și am un corp frumos, față de Jungwon.

— Chiar nu ai pic de rușine? Adică, mi-e mie rușine când aud ce scoți pe gură., o luă Jay peste picior, clipind des.

Fata dădu nepăsătoare din umeri, admirându-și unghiile colorate.
Chiar nu o interesa de ce spuneau ceilalți. În mintea ei, ea era cea mai bună, și tot ce făcea ea era corect.

— Deci, vrei să fim împreună, sau nu? Îți pot oferi mai mult decât vezi acum, doar ca să știi., îi propusese fata, făcându-i cu ochiul.

Jay era al naibii de dezgustat.

— Nu am nevoie, și nu vreau să fiu împreună cu tine, păpușă Annabelle., o lămurise Jay.

Acesta îi indică lui Heeseung să aibă el grijă de valizele lor, pentru că are de rezolvat o problemă.

Atunci când Jay îl găsise, Jungwon încă plângea din cauza faptului că Aeri l-a sărutat pe Jay. Poate nu avea să-l creadă nimeni, dar chiar îl durea. Nu putea explica durerea aceea, însă o putea simți, cu inima și cu tot corpul.

Jay venise lângă Jungwon, și începu să îi explice totul, detaliu cu detaliu, chiar și scena în care s-a certat cu fata.

— Jungwon, chiar îmi cer scuze că te-am făcut să plângi., spuse Jay a nu știu câta oară.

Jungwon își șterse lacrimile cu mânecile, și se întoarse spre Jay, zâmbind forțat și punându-și mâna pe umărul acestuia.

— Jay, nu-ți mai cere scuze de la mine. Nu suntem un cuplu, deci nu trebuie să îmi dai mie raportul.

— Dar nu voiam să înțelegi greșit! Chiar nu o plac pe Aeri, și nici nu sunt cu ea, Jungwon, eu pe tin-

Dar Jungwon îi acoperi gura.

— Ți-am spus, nu trebuie să îmi dai mie raportul. Eu sunt doar cel care te hărțuiește și atât, nu iubitul sau soțul tău.

Din nou, doar dacă ar fi știut Jungwon ce voia Jay să îi spună...

A/N: vai Jungwon că nu ai răbdare of of

Necorectat

bully | jaywonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum