8

150 29 24
                                    


— Nu!

Aeri își arcui sprâncenele, privindu-l cu puțină confuzie.

— Nu?! Ce vrei să spui cu asta?, se răsti Aeri, strângând din pumni.

Jay intră în panică. Simțea picurii de transpirație care traversau de pe fruntea sa, direct pe nas, și apoi pe podea.

— Vo-Voiam să spun că eu și cu tine ne potrivim mult mai bine, Aeri., mințise Jay, uitându-se la Jungwon cu coada ochiului.

Obrajii lui Aeri deveniseră fierbinți. Jay chiar era un băiat prețios, cu vorbe dulci, care puteau fermeca pe oricine.
Jay era special.

— Iertați-mă, trebuie să mă duc la toaletă., se scuză Jungwon, ridicându-se de pe scaun și plecând.

— Și eu la fel. Revin imediat., zise Jay, urmând exemplul lui Jungwon.

Cele două fete au rămas singure la masă.

În timp ce Jungwon se ușura, Jay intră în baie și ocupă locul de lângă Jungwon.

— Jungwon, să știi că nu este adevărat ce am spus mai devreme. Nu-mi place deloc de Aeri, ci de ti-

Dar Jungwon își închise fermoarul pantalonilor și plecă direct la chiuvetă, pentru a se spăla pe mâini.

— Nu țin minte să te fi întrebat ceva., îi răspunse Jungwon rece, scuturându-și mâinile.

— Serios? Nici nu vrei să auzi ce am de spus?, pufni Jay, terminându-și treaba și spălându-se și el pe mâini.

— Nu. Chiar nu sunt curios.

Jungwon ieși din baie, bucurându-se de fapt de felul în care s-a comportat cu Jay.
Se considera cool.

_____

Seara a decurs bine. Aeri și Minjeong vorbeau despre orice le venea la mână, își bârfeau colegele, părinții, foștii iubiți, iar Jungwon și Jay doar le-au ascultat.

Jay încerca să deschidă un subiect pe care să-l dezbată cu Jungwon, dar acesta doar îl ignora, de fiecare dată.

Probabil că tot ce îi spusese Sunoo lui Jay au fost minciuni și Jay se entuziasmase degeaba.

Deși era puțin nepoliticos, Jay își scoase telefonul și începu să fie concentrat asupra lui.

kim sunoo

Sunoo, parcă spuneai că Jungwon mă place.

Nu te credeam în stare să scoți astfel de minciuni. :(

LA NAIBA DAR TE PLACE

EL A SPUS ASTA CU GURA LUI

Chiar crezi că aș spune așa lucruri despre cel mai bun prieten al meu dacă ar fi false?

Da??

Ei bine, te înșeli

Jungwon chiar te place

Atunci de ce se comportă așa cu mine?

Îmi vorbește de parcă i-aș fi ucis bunica sau ceva.

Încercă să te împrietenești cu el, chiar dacă te refuză sau chestii de genul

Într-un final, va ceda

Crede-mă

Alte sfaturi care CHIAR ar fi în avantajul meu??

Um iartă-mă, am o întâlnire acum

A trebuit să mă duc la toaletă ca să îți pot răspunde 🙄

Ohoo~

Cine e ghinionistul? :))))

NU E TREABA TA

~

— Hei, Jay? Nu-i așa că ne vei plăti tu consumația?, spuse Aeri, încercând să pară drăguță.

— Aeri are dreptate. Până la urmă, Jay, ești bogat., chicotise Minjeong, luându-și poșeta pe umăr.

Jay dădu din cap și își scoase cardul de credit din portofel, făcându-i semn unui chelner să îi aducă nota de plată.

— Mersi Jay, dar îmi voi achita singur ceea ce am consumat., îi zâmbi Jungwon scurt, după care îi ceru chelnerului să îi aducă un alt bon, în care existau doar prețurile a ceea ce a consumat el.

Jay s-a topit pe interior, și asta doar de la zâmbetul lui Jungwon.

După ce totul a fost gata, tinerii au ieșit afară din local.

— Yah~ Jungwon, nu crezi că ar fi drăguț să mă conduci până acasă?, făcu Minjeong botic, prinzându-se de brațul lui Jungwon.

Dar Jungwon se dădu imediat la o parte, și se strâmbă slab.

— Nu...

Minjeong zâmbi jenată, și își făcu loc lângă amica ei, care nu era prea mulțumită de răspunsul lui Jungwon.

După ce fetele au plecat spre casă — împreună — Jay a dat și el să plece, dar Jungwon l-a prins repede de braț.

— Jay... Îmi poți împrumuta bani de taxi?

Jungwon voia să se bage în pământ în acel moment.

Jay dădu din cap, rânjind în sinea lui.
Acesta se duse la un bancomat, scoase niște bani — cam cât i-a cerut Jungwon, și nu mai mult.

Jungwon nu voia să îl facă pe Jay să creadă că nu are bani, sau că doar îl folosește pe acesta pentru bani.

— Îți promit că îți voi aduce mâine banii înapoi. Noapte bună!

Jungwon făcu o plecăciune și alergă pentru a opri un taxi, lăsându-l pe Jay cu ochii în soare.

— Nu este nevoie..., răspunse Jay, dar prea întârziat.

A/N: Sunoo turnător mic ce ești

Necorectat.

bully | jaywonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum