5

185 25 34
                                    


— Deci, ai de gând să continui chestia cu Jay?

Curiozitatea lui Heeseung îl făcea pe Jungwon să își pună întrebări. Jungwon nu era prost, deci normal că își suspectă amicul.

— Da, vreau să îl fac să se prindă că îl plac, și cel mai important, să îl fac să mă placă înapoi.

— Jungwon, adevărul e... Și mie îmi place de cineva., mărturisi Heeseung, roșind ușor.

Jungwon țopăia vesel în jurul lui.
Chiar se bucura pentru Heeseung.

— Cine e? E un prieten de al tău? Îl cunosc? Sau mă rog, o cunosc?

— E un el, și nu, nu îl cunoști.

Lui Heeseung îi era greu să își mintă amicul, dar nu avea de ales.

— Ooh~ Sper să te placă și el înapoi, pentru că ești un tip mișto și ar fi păcat de tine.

— Mhm, el place pe altcineva și-

— Totuși! Nu e prea târziu!

Vorbele lui Jungwon îi dădeau multă speranță lui Heeseung, pentru că în caz că nu v-ați prins, Jungwon este cel pe care îl place Heeseung.

Și îl plăcea de foarte mult timp. Dar el nu a fost niciodată că și Sunoo. El nu a avut curajul să își mărturisească sentimentele; i-a fost frică de respingere.

Prețuia prea mult prietenia sa și a lui Jungwon. Dar atât de mult, că nu îi mai păsa de propriile sentimente. Și acum regretă. Poate dacă i se confensa mai devreme, lucrurile erau altfel, iar acum Heeseung nu mai era invidios pe Jay.

Dar oare, merita Jay iubirea lui Jungwon? Ei bine, Heeseung era de părere că nu.

Jay nu i-a fost niciodată alături lui Jungwon, nu i-a dat temele niciodată, nu l-a ajutat niciodată să copieze la teste, și lista continuă cu alte sute de motive stupide pe care Heeseung le putea enumera până mâine.

—Yah, Yang Jungwon!

Un tip supărat se apropia amuzant de grăbit de Jungwon.

— O-Oh, bună Jay! Ce naiba vrei, huh?, se strâmbă Jungwon, încercând să își păstreze aura de băiat rău.

Jay a înghițit în sec.

— Ce a fost cu tine azi la prânz? Ți-am făcut ceva? Dacă da, spune-mi. Vreau să îndrept asta.

Se pare că Jay nu a venit cu intenții rele, nu voia război.

— Da, mi-ai făcut. Acum dispari, că altfel te bag pe tine cu fața în orez, data viitoare.

— Ești rău.

Jay făcu o scurtă plecăciune, și plecă spre băiatul japonez care îl aștepta nu la o foarte mare distanță.

— Woah, Jungwon, ești foarte cool! Deja începe să se supună în fața ta. Ăsta este un semn că te are la inimă., îi face Heeseung cu ochiul lui Jungwon.

Cât despre Jungwon, ei bine, acesta era deja îmbujorat. Inima îi bătea nebunește, de parcă ar fi băut o combinație de cafea cu energizant, și mult, mult, mult zahăr.

Asta i-ar putea fi fatal, dar sincer, și Jay îi taie respirația, deci nu e o mare diferență.

Sunoo stătea cuminte pe bancă, urmărindu-i antrenamentul lui Sunghoon.
Era de-a dreptul plictisit, și pe lângă asta, îi era frig. Proastă alegere să își lase geaca în vestiarul de la școală.

Afundat în gânduri, Sunoo a simțit o pătură pufoasă pe spatele său, și imediat a observat că Sunghoon nu se mai afla pe gheață.

— Trebuia să-mi spui că ți-e frig, începu să îl certe Sunghoon, punându-se lângă el și deschizându-și termosul, continuă, vrei să bei? Este cald, nu fierbinte, dar cald.

Sunoo dădu din cap, întinzând mâna.

Sunghoon îi turnă ceai cald în capacul termosului, înmânându-i-l ușor.

După ce Sunoo și-a băut porția, Sunghoon și-a turnat și el ceai, și sub privirea atentă a lui Sunoo, acesta a constatat că Sunghoon a băut fix din același loc, ca el.

Sărut indirect.

Sunoo roșise ușor, și se făcu micuț sub pătură pufoasă, adusă de Sunghoon.

— Și, am văzut că tipul ăla cu care ai stat la masă astăzi...

— Oh, Riki? Ce e cu el?

Oh, da! Sunghoon sigur era gelos, iar asta îl făcea pe Sunoo să își simtă sufletul mai liber.

— Ați arăta drăguț împreună.

Inima lui Sunoo se spărsese în milioane de cioburi, iar imaginea din fața lui devenise neagră.
Avea impresia că i se limitează oxigenul, îi era rău.

— O-Oh, chiar crezi asta?, falsă Sunoo, zâmbind forțat.

— Mhm. Totuși, nu pare de încredere. Îți sugerez să stai departe de el., încercă Sunghoon să îl convingă. Eu îți sunt de ajuns, nu-i așa? Ca prieten, vreau să spun.

Sunoo dădu din cap, din nou.

Normal că își dorea ca Sunghoon să nu îi fie doar prieten, și în acest punct, și Sunghoon își dorea asta.

De fapt, de asta l-a și chemat pe Sunoo cu el, la antrenament. Nu îi plăcea să știe că Sunoo își petrece timpul cu altcineva de la școală, în afară de cei din grupul lor de prieteni.

Voia că Sunoo să fie focusat doar pe el, doar pe Sunghoon, cum a fost mereu. Să aibă ochi doar pentru el.

Și speră că îi va fi ușor să gestioneze asta, chiar și cu Riki care îl făcea să aibă o presimțire nu prea drăguță: Riki se va băga și îi va strica rânduiala.

Speră totuși că este o presimțire greșită.

A/N: Dacă Sunghoon îi sugerează acele lucruri lui Sunoo, eu vă sugerez să îi transmiteți cele mai frumoase lucruri mamei lui Jungwon, care vă asigur că este o minunăție de femeie. Vă promit.

Și ca să știu: preferați mai mult Sunoo și Sunghoon sau Sunoo și Riki?

Necorectat

bully | jaywonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum