10

159 27 32
                                    

Jungwon își asculta plictisit profesorul.
Nu îi plăcea fizica, și nici nu o înțelegea. De profesorul de fizică, ei bine, nici nu mai avea rost să menționeze.

Jungwon nu îl suporta pe profesor, și profesorul nu îl suporta pe Jungwon. Sentimentele erau reciproce.

Neașteptat, în ușă s-au auzit niște ciocănituri, așa că toți s-au uitat în acea direcție, până și Jungwon.

- Heeseung, intră!, zâmbi profesorul, spre elevul lui favorit.

Heeseung făcu o plecăciune, zâmbindu-le elevilor mai tineri decât el.

- Liceul nostru va organiza o excursie de trei zile în munți. În prima zi, vom înnopta la un templu, și după aceea ne vom muta la o pensiune. Nu trebuie să dați niciun ban, toate costurile sunt achitate de fondurile liceului. De fapt, tot trebuie să aveți bani la voi, in caz că vreți să vă cumpărați ceva.

- Mai ai ceva de spus, Lee Heeseung?, întrebă profesorul, bătându-l pe băiat pe spate.

- Nu, atât. Mulțumesc și îmi cer iertare pentru deranjul provocat.

Heeseung făcu o plecăciune și plecă, probabil spre celelalte clase pentru a le comunica și lor despre excursie.

Jungwon nu mai era plictisit.
Acum, își imagina cum avea să fie în excursie.
A mai fost la templu, ba chiar a stat acolo câteva săptămâni, nu doar o zi, deci nu va fi ceva nou pentru el.

- Yah, Jungwon, vi în excursie?, îl întrebă Aeri, îmbrâncindu-l într-un mod enervant.

- Dacă și prietenii mei vor merge, atunci o să merg și eu. Tu mergi?

- Da, și Minjeong va veni! O să aveți timp să vă cunoașteți mai bine, și poate cine știe., spuse entuziasmată fata, făcându-i cu ochiul lui Jungwon.

- Da... Nu, mulțumesc.

Fata îi aruncă o privire urâtă și se concentră înapoi la oră.

_____

Jungwon alergă spre Heeseung - care zăbovea lângă dulapul său - și venind în spatele său, se ridică pe vârfuri și îi acoperi ochii.

- Ghici cine-i!, chicoti Jungwon.

- Hmm... Nyang Jungwon?

Jungwon se strâmbă și își retrase mâinile.

- Nu-mi spune Nyang! Nu sunt pisică! Nu scot sunete, gen miau sau ceva!

Heeseung începu să râdă în timp ce Jungwon băga motive și motive.
Asta îl amuza extrem de tare pe Heeseung.

- Jungwon, vi și tu în excursie?

Inima lui Jungwon mai avea puțin și îi cădea în stomac.
Mâinile sale au început să tremure exagerat, dar totuși s-a întors să îi dea socoteală băiatului.

Jungwon îl prinse pe Jay de guler și îl trântise de coloana de dulapuri din fier.

- Park Jongseong, încetează să mai interacționezi cu mine, OK? Nu e treaba ta dacă merg sau nu.

Băiatul îi dădu drumul lui Jay, care încerca să-și regleze respirația.

- Serios?! Care-i problema ta?!, strigă Jay, aranjându-și gulerul cămășii.

Jungwon se încruntă.

- Tu ești problema mea.

Toți elevii se adunaseră să privească cearta, și nici profesorii mai tineri nu au fost absenți.
Pur și simplu au stat și nu au făcut nimic.

Jungwon îi mai aruncă o privire plină cu dispreț lui Jay și plecă.

_____

- Sunoo, vrei să mori? Cât o să mă mai minți că Jungwon mă place? Chiar îți place atât de mult să îți bați joc de mine?

Sunoo își dădu enervat ochii peste cap și îi împinse nervos pieptul lui Jay cu degetul.

- Ascultă aici. Nu te-am mințit nici măcar o secundă. Jungwon te place și asta poate să confirme oricine. Altceva?

- Atunci de ce se comportă cu mine de parcă aș fi un sclav? Ai cumva un răspuns pentru asta?

Sunoo pufni amuzat, făcând o față de "nu te pune cu mine".

- Prietenul nostru, Jake, i-a băgat în cap că trebuie să se comporte cu tine ca un băiat rău ca să te îndrăgostești de el și doar asta are în cap.

Jay se îmbujoră slab, jucându-se cu propria ureche.
Mereu făcea asta când avea emoții.

- Chiar vrea să mă îndrăgostesc de el? Uhm, eu- Umm...

Sunoo strânse din ochi și oftă plictisit.

- Dacă nu ai altceva de spus, o să plec. Și așa nu mai am chef să te ascult. Pa.

Sunoo își scutură mâna și plecă înapoi în clasa lui, lăsându-l pe Jay de unul singur, să își facă scenarii.

A/N: Ce ați face dacă ați fi în locul lui Jungwon? Sunt chiar curioasă :))

Necorectat

bully | jaywonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum