După ce orele au fost gata, Jungwon s-a îndreptat direct spre casă. Nu mai avea chef să stea la suc alături de Heeseung.
După tot ce s-a întâmplat, voia doar să stea în pat, sau să vizioneze videoclipurile care apăreau pe posturile de muzică, sau doar să stea să se uite cu mama sa la știri.
Astfel că, a tras aer în piept și a pus mâna pe clanță. Nu avea de gând să îi spună mamei sale, sau măcar să pomenească de acel subiect. Subiectul numit Park Jongseong, sau Jay.
A intrat în casă, s-a descălțat și a început să se uite după papucii lui de casă, cei negri, pufoși, pe care i-a primit de la bunica sa cu câteva luni în urmă. Dar nu i-a văzut.
În schimb, acei papuci negri au fost înlocuiți cu niște papuci de aceeași formă, dar cu altfel de culori. Niște papuci care erau scoși în evidență datorită culorilor curcubeului.
S-a încălțat cu ei, și a văzut că îi erau perfecți pe picior.
Jungwon și-a înclinat ușor capul și a decis să nu bage acest detaliu important în seamă. Probabil mama sa a decis că Jungwon are nevoie de o pereche nouă de șlapi.
Cum a pășit în sufragerie, a rămas gură-cască.
Deasupra șemineului era agățat un steag — nu imens dar destul de mare — care avea aceleași culori ca papucii lui Jungwon.Pe pereți, erau agățate două-trei ghirlande, cu mini-stegulețe de culorile curcubeului.
În continuare, baloanele multicolore erau nelipsite din peisaj. Și așa era și cu pernele de pe canapeaua bej.
Pe măsuța din sufragerie, o femeie care avea în jur de treizeci-patruzeci de ani — dar care părea mult mai tânără — așeza multe brioșe care aveau pe ele câte un curcubeu mic, lângă niște pahare albe cu urechi, pe care era imprimat #PRIDE, cu litere colorate.
— Mamă, ce-i cu asta?
Femeia tresări și după ce își termină treaba, se întoarse cu fața spre fiul ei.
Ochii lui Jungwon au sărit direct pe tricoul mamei sale.
Acel tricou alb avea de asemenea un mesaj imprimat pe el: Proud Parent Of A Gay Son.Doamna Yang a început să plângă. Aceasta l-a înconjurat pe Jungwon cu brațele sale delicate și l-a strâns tare la piept, mângâindu-i duios părul.
— Jungwon al meu, sunt atât de mândră de tine!
Femeia suspina cu adevărat, și lacrimile îi curgeau șiroaie în părul mătăsos al lui Jungwon.
Iar Jungwon a început și el să plângă, și mereu plângea când și mama sa o făcea.— De ce să fi mândră de mine?, se bâlbâia Jungwon, răspunzând la îmbrățișarea doamnei Yang.
— Pentru că nu te ascunzi de cine ești cu adevărat.
Jungwon a înghițit în sec și a mai rămas câteva minute așa, lăsându-se îmbrățișat de propria mamă.
Femeia l-a poftit să se așeze pe canapea. Voia să îl întrebe mai multe lucruri, totul de la cap la coadă.
— Servește-te cu ceva de acolo... Și spune-mi, când ți-ai dat seama că îl placi pe Park Jongseong?
Jungwon s-a înecat cu saliva. De unde și până unde știa mama sa aceste lucruri? Sau poate a fost mâna lui Sunoo...
— Astăzi, sau ieri. Nu mai știu sigur., și-a reamintit Jungwon, scărpinându-și ceafa.
— Jungwon, eu- Să știi că te susțin. Dacă vreun copil se ia de tine la școală, doar spune-mi, și o să îi bat pe toți.
Jungwon a chicotit, și i-a zâmbit blând mamei sale.
Mama lui Jungwon, sau, pe numele ei Yang Eunrin, este o femeie perfectă din toate punctele de vedere. Este o persoană cumsecade, are o minte deschisă, și are chipul frumos.
Are un ten curat, fără riduri, buzele îi sunt de un roz deschis, parcă scoase dintr-o reclamă pentru ruj.
Și fix aceste lucruri l-a făcut pe tatăl lui Jungwon să își părăsească proaspăta nevastă. Pur și simplu a fost fermecat de Eunrin, dar nu asta este important acum.
— Îi am pe Sunoo, care o să arunce blesteme asupra lor, sau pe Heeseung care o să îi amenințe. Nu trebuie să îți faci griji.
Jungwon își ținea strâns cana în mâini. Nici nu știa la ce întrebări să se mai aștepte.
— Dar Jongseong te place?
Jungwon a înghețat.
— Nu știu ce să răspund aici dar... Am deja o atitudine față de el, deci ar trebui să se îndrăgostească de mine, mai devreme sau mai târziu.
— Am încredere în tine, Jungwon. Știu că vei face ceea ce trebuie.
A/N: Vai cât de tare o ador pe mama lui Jungwon.
Ce i-ați transmite mamei lui Jungwon?
Credeți că a procedat cum trebuia?
Necorectat <3
CITEȘTI
bully | jaywon
Fanfiction[ CARTE FINALIZATĂ ] ~ bătăuș ~ În care Jungwon îl place pe Jay, dar nu știe cum să îi dovedească asta, deci după îndrumările amicului său, îi oferă atenție. Desigur, nu atenția pe care Jay și-ar dori să o primească. ~ kanggi, 2021