7

155 27 64
                                    

Era seară, iar Jungwon se afla în curtea din spatele casei, jucându-se puțin cu mingea de baschet.
Era foarte concentrat, așa că nu a mai auzit soneria telefonului.

— Jungwon, te sună!

Băiatul clipi des de câteva ori, și alergă spre telefonul său, care se afla pe un șezlong.
Acesta luă telefonul și glisă pentru a răspunde apelului.

— Pff, Jungwon, e a nu știu câta oară când te sun!

— Eram ocupat! Acum spune, care-i treaba, Aeri?

Păi știi... Săptămâna trecută mi-ai promis că o să vi cu mine la o întâlnire pe nevăzute. Amica mea așteaptă să te cunoască...

Jungwon își dădu o palmă peste frunte.

Yyah?! Jungwon, mai ești pe fir? Pe unde ești? Vrei să vin în calea ta?

— Mă îmbrac chiar acum și vin! Așteptați-mă!

Jungwon se asigură că a încheiat apelul, după care a început să alerge spre camera lui.
A trecut ca un fulger pe lângă doamna Yang, care mai avea puțin și își vărsa cafeaua.

Jungwon se dezbrăcă și imediat ce și-a găsit pantalonii negri, cei lejeri, a sărit direct în ei.
Nu avea timp de pierdut.
Își luă o bluză portocalie, tenișii noi și își aranjă puțin părul.

Regreta că îi promisese asta lui Aeri. Chiar nu voia să se întâlnească cu nimeni care nu este Jay, în special cu o fată...

El clar nu era interesat de fete.

Oricum, avea să meargă acum, și a doua oară să facă Aeri ce vrea.
El nu are timp de relații.

Jungwon își luă telefonul și se îndreptă spre sufragerie, unde știa că stă mama lui pentru a-și viziona unul dintre serialele ei de suflet.

— Mamă, îmi dai bani?, întrebă Jungwon, aruncându-se lângă mama sa și îmbrățișând-o.

Doamna Yang nu îi putea rezista.

— Sigur, Jungwonie. Du-te și ia-ți din portofelul meu cât ai nevoie.

Femeia îi sărută fruntea lui Jungwon, zâmbindu-i cald.
Acesta se ridică rapid de pe canapea și luă portofelul din poșeta roșie a mamei sale.
Își luă bani de taxi, de plătit consumația — va achita doar ce va comanda el, desigur — și încă niște bani de buzunar, în caz de orice.

Jungwon își luă rămas bun de la mama sa și în cel mai scurt timp, opri și un taxi.

______

Jungwon îi plăti taximetristului cât a fost necesar, după care se uită după Aeri.

Fata îi spusese că îl va aștepta în fața localului.

— Jungwon, aici!, strigă o voce mai subțire, iar Jungwon plecă spre ea.

Intrați în restaurant, Aeri îl conduse pe Jungwon spre masa lor.

Ochii lui Jungwon mai aveau puțin și ieșeau din orbite.

— J-Jay?

Aeri îi zâmbi, surprinsă.

— Oh? Văd că îl cunoști deja pe Jongseong! Asta e drăguț, nu-i așa, Minjeong?, falsă Aeri, așezându-se la masă, față în față cu Jay, adică lângă Minjeong.

Jungwon nu avea de ales, decât să se așeze lângă Jay.

Vai! Simțea că rămâne fără oxigen!
Doar mirosul lui Jay îi făcea inima să bată cu putere, iar dacă din greșeală se vor și atinge, atunci pesemne că va leșina.

— Să vă fac cunoștință!, începu Aeri. Kim Minjeong, el este Yang Jungwon, și Yang Jungwon, frumusețea asta este Kim Minjeong, amica despre care ți-am povestit.

Atât Jungwon, cât și Minjeong, s-au ridicat și au dat mâna, făcând schimb de zâmbete.

— Eyy~ Vă potriviți atât de bine~, îi tachina Aeri.

Jay se ridică nervos în picioare, atrăgând atenția celor din restaurant.

— Nu!

A/N:BAHAH V-AM LĂSAT CU OCHII ÎN SOARE
Btw scuze că e așa sec dar nu mai sunt în stare să scriu nimic bun

Necorectat

bully | jaywonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum