— Deci, cum să îi atrag atenția lui Jay?
Sunoo stătu puțin pe gânduri. La momentul actual, el era cel mai în stare să de-a sfaturi în legătură cu relațiile.
— Chiar după pauza asta de masă are un test, sigur e stresat., începu Sunoo.
— Iar când Jay este stresat, are nevoie să consume dulciuri!, îl completă Sunghoon, zâmbind pentru marea sa descoperire.
Sunoo bătu din palme.
— Oferă-i prăjitura ta., îl îndemnă Sunoo.
— Dar fă-o într-un mod mai agresiv, fetelor le place., interveni Jake.
— Dar Jay nu e-
— Nu aici voiam să ajung! Doar du-te!
Sunoo se ridică și își luă tava, după care îl luă pe Jungwon de mână.
— Haide, vin cu tine că să te încurajez.
Jungwon îi zâmbi lui Sunoo, și ridicându-se de pe bancă, își urmă prietenul cel mai bun, care avea ditamai planul pus la cale.
Normal, se ruga să îi și reușească planul.— Bună Riki! Te deranjează dacă stăm și noi aici?, îl salută Sunoo pe unul dintre cei doi tipi de la masă.
Imediat privirea acelui Riki s-a topit, mă rog, asta a constatat Jungwon.
— Si-Sigur Sunoo, te rog, ia loc.
Băiatul Riki îl privea pe Sunoo cu un zâmbet imens pe chip.
Astfel că, Jay stătea singur pe bancă, în fața lui Jungwon, Sunoo și băiatul Riki.
Jungwon mânca liniștit, trăgând uneori priviri timide spre Jay, până când Sunoo l-a călcat pe picior.
Sunoo începu să tușească, doar pentru a-i atrage atenția lui Jungwon, să treacă la acțiune, dar după chiar s-a înecat cu mâncarea.
— Sunoo, ești bine? Bea niște apă, te rog!, se panică Riki, luându-și propria cutiuță cu suc de struguri și îndesând paiul în gura lui Sunoo.
Jungwon își bătu ușor amicul în mijlocul coloanei, fiind puțin speriat.
Dar cel mai speriat era de cum trebuia să îi de-a lui Jay bucata de tiramissu. Ce trebuia să îi spună?
— Ei haide, bine că nu îl și resuscitezi., își tachină Jay amicul care deja era palid la față.
— Ești al naibii de amuzant, Jay. Nu știu cum să-ți spun că să înțelegi., îi zâmbi enervat Riki, concentrându-se asupra lui Sunoo.
— Jungwon!, șopti puternic, dar greu, Sunoo.
Încă se recupera de la întâmplarea stupidă de mai devreme.
Jungwon se ridică de pe băncuță și luă farfuria cu tiramissu în ambele mâini.
— Poftim, pramatie!
Jungwon dădu drumul prăjiturii direct în garnitura de orez a lui Jay.
Cât despre Jay, ei bine, bietul băiat era șocat.
— Yyah, de ce ai făcut asta?, se răsti Jay, încercând totuși să rămână calm.
Jungwon doar și-a dat ochii peste cap și a plecat. În toată cantina răsunau fel și fel de râsete.
Imediat ce Jungwon și-a avut faptele consumate, Sunoo și-a dat tava la o parte și s-a dat cu capul de masă, în timp ce Riki râdea de reacția lui Jay.
Cât despre Sunghoon, Jake și Heeseung, ei bine... Sărăcuții de ei erau dezamăgiți.
— E numai vina ta, Jake., se încruntă Heeseung. I-ai distrus viața băiatului.
— Eu doar i-am dat o idee, asta nu înseamnă că trebuia să o și aplice.
Sunghoon își dădu o palmă peste față, lăsându-și coatele să cadă pe masă.
Va fi un an lung, asta-i clar.
A/N:Damn Jay :((( ți-a stricat Jungwon orezul :(((
Necorectat
CITEȘTI
bully | jaywon
Fanfiction[ CARTE FINALIZATĂ ] ~ bătăuș ~ În care Jungwon îl place pe Jay, dar nu știe cum să îi dovedească asta, deci după îndrumările amicului său, îi oferă atenție. Desigur, nu atenția pe care Jay și-ar dori să o primească. ~ kanggi, 2021