-Atunci ce ești?-Nici eu nu știu, asta caut.
-O să urmeze un război, omorârea altor ființe care nu sunt din aceeași categorie este strigător la cer.
-O să creadă că sunt vampir datorită faptului că zbor, plus că sunt declarată moartă și pe tine nici nu te-au văzut pentru că stăteai în spate.
-Ia-o la dreapta, parcă ziceai că ești exilată.
-Am mințit, toți cred că sunt moartă, ăsta a fost avantajul să pot pleca.
Niciuna dintre noi n-a mai zis nimic, din când în când îmi zicea pe unde trebuie să o iau.Doar nu se aștepta să îi zic toată viața mea.
-Mai ai alte puteri?
-Da.
-Câte?
-7, n-am teleportarea, pot doar să văd prin ochii oamenilor.
-Dar cum e posibil, demonii care sunt cei mai puternici au doar 2 puteri, în cazuri de excepție 3?
-Asta încerc să aflu, să aflu cum să le folosesc la posibilitatea maximă, să învăț să fac vrăji și să aflu de unde provin puterile astea.
-Pe lângă cele 5, ce mai ai în plus?
-Învierea celor morți și auzul dezvoltat.
-Păi și cu luminile din palmă?
-Alea nu știu ce sunt, n-am auzit de ele până acum, sunt noi.
-Deci ai 8, uimitor.
Da, extrem de uimitor, mi-am spus în gând.
-Dar tu?
-Am fost vârcolac, dar dacă sunt exilată nu mai am nicio putere.Aveam mirosul, auzul dezvoltat și viteza.
-Și te transformai când era lună plină?
-Astea sunt doar mituri, poți să te transformi când vrei tu, dar când e lună plină ești mult mai puternic.Dăcă tărâmul e adevărat, îmi pot recupera puterile.Tu dacă ai deja puterile, de ce mai vii?
-Poate e cineva acolo care să știe despre puterile mele și să mă învețe și nu e ca și cum am unde să mă duc.
-Păi nu ai persoane dragi la Academie la care să te întorci?
-Ba da, dar e prea periculos pentru mine să mă întorc.E destul de complicat, când va fi timpul o să povestesc și despre asta.
-Mai bine ne oprim în poiana asta, aici am fost și data trecută.
Am coborât, dar cu mici complicații.
-Nu mi-ai spus numele tău.
Mi-am adus din nou aminte că nu îi știu numele.
-Fiora, al tău?
-Yasmine.
Ne-am pus pe poiană și abia când m-am pus pe spate am realizat cât de somn îmi e și am adormit imediat.
Nu mă așteptam să dorm așa bine într-o poiană, m-am trezit plină de energie, dar singură.Fiora nu mai era lângă mine, m-am înălțat în sus pentru a avea o imagine mai amplă și atunci am zărit un corp care stătea întins, am zburat până acolo și am văzut-o privind cerul. Am aterizat mai ușor datorită drumului scurt și fără viteză.-Ce faci aici?
-Uneori mai vorbesc singură și nu am vrut să te deranjez.
Ok, ciudat.
CITEȘTI
În Drumul Spre Mine
Fiksi Ilmiah"Trebuie să aflu cine sunt pentru a te putea înfrânge" O poveste întortocheată, plină de mister, pe care pănă și Yasmine încearcă să o înțeleagă și să îi facă față. Condusă de ură și iubire, încearcă să îi facă rău persoanei pe care odată sau de mai...