🌼🌼🌼🌼
.
.
.Lee Dohee
___________Gadis berusia 16 tahun. Pandai tapi malas belajar. Murid dari kelas kelima dari lima kelas. Dilahirkan dari keluarga yg senang. Berwajah kecil,comel dan pendek. Nakal di sekolah dan sering didenda oleh Mark Lee ketua pengawas sekolah serta bakal suaminya. Dohee juga mempunyai seorang adik kembar bernama Lee Do-ah yg menyukai Mark dalam diam. Didunia ini banyak manusia tapi Mark adalah manusia yg paling dibenci oleh Dohee. Oleh sebab Dohee anak sulung dari keluarga nya die perlu berkahwin dengan Mark Lee yg sepatutnya berkahwin dengan Do-ah.
Mark Lee
__________Di di minati oleh ramai pelajar perempuan di sekolah dengan ketampanan dan tingkah lakunya sebagai seorang ketua pengawas serta senior. Berusia 18 tahun beza 2 tahun dari Dohee. Suke Dohee dalam diam tanpa sengaja kene berkahwin dengan nye. Rapat dengan Do-ah adik kepada Dohee. Tidak pernah menaruh harapan kepada Do-ah tapi Do-ah yg beria cube untuk membuat Mark menyukainya. Selalu mengambil berat terhadap Dohee.
Lee Do-ah
__________Adik kembar Dohee. Mempunyai wajah yg tersangat lah lain dan tidak sama sekali dengan Dohee walaupun diorang kembar. Selalu cube untuk membuat Mark menyukainya. Kurang rapat dengan Dohee kerana Do-ah memang tidak seberapa suke dengan kakaknya itu. Pandai dan selalu mendapat tempat pertama didalam kelas. Do-ah dan Dohee berada dalam kelas yg berbeza dimana Do-ah kelas pertama Dohee kelas terakhir. Terlebih attention dari mama dan papanya sehingga Dohee kerap kali di abaikan.
Lee Jeno
__________Classmate Dohee dan duduk disebelah Dohee di dalam kelas. Bff Dohee dari sekolah rendah lagi. Menyukai Dohee dalam diam. Lebih penting persahabatan dari percintaan sebb Jeno takut disebabkan cinta die terhadap Dohee persahabatan mereka putus dan Dohee akan membenci macam mane Dohee membenci Mark. Selalu protect Dohee tidak kira di mana. Seorang yg dingin, handsome, tinggi dan yg pasti hanya Dohee sahaja yg boleh memegang tangan nye. Melayan Dohee seperti bidadari yg selalu membuat nye tersenyum selalu.
Na Jaemin
____________Sudah pasti kalau ade Jeno si Jaemin mesti akan ada dalam citer ni dimana dirinya mempunyai kekasih hati iaitu Han Airy kawan kepada Dohee. Didalam kumpulan persahabatan mereka mesti akan ade sepasang kekasih yg sweet dan selalu melekat seperti gam. Jadi sepasang kekasih tersebut adalah Jaemin dan Airy. Jaemin seorang yg penyayang dan suke menyebok hal orang. Senang citer pakcik bawang. Pantang nampak orang itu dengan orang itu mulalah nk di bawang nye.
Han Airy
__________Sudah menjalinkan hubungan cinta dengan Jaemin selama 3 tahun. Seorang yg cantik,baik hati, makcik bawang same je macam Jaemin, gummy smile dan pendek seperti Dohee. Airy adalah orang yg pernah mendengar masalah dan luahan dari Dohee selain Jeno. Selalu memberi semangat untuk Dohee dan sangat menyayangi sahabat itu. Sering berharap Dohee dan Jeno bersatu...
.
.
.Watak-watak lain dalam cerita ini selain watak utama:
Yuta|Pelajar pindahan|
Im Mina |Kawan Dohee|
Choi Heewo |Kawan Dohee|
Kim Sijoo |Kawan Dohee|
Renjun|Pelajar pindahan|
Chenle|Pelajar pindahan|
Park Jisung |Kawan Dohee and the geng|
Johnny|Pelajar pindahan|
Winwin|Pelajar pindahan|
YOU ARE READING
Sweet heart [Mark Lee]
RomanceLee Dohee seorang gadis yg berusia 16 tahun terpaksa berkahwin dengan abang sepupunya sendiri iaitu Mark Lee yg berusia 18 tahun beza 2 tahun darinya... "Awak nk ape lagi?". "Boleh tk klw sehari tu tk tahan saye" "Memang dekat mata awak tu klw panda...