14

15 0 0
                                    

Selamat membaca anak-anak sekalian 🌱.

-
-
-

"Ok kite tutup dulu perbincangan kite buat setakat ni. Kalau ade ape² yg korng nk di bincangkan korang boleh hantar kt gp chat ye nanty pape² aku tanya Sir William". Jaemin berkata dengan tutur kata yg jelas serta terang.

"Baik boss". Renjun mengangguk -angguk kepalanya.

"Smart do ko Jaem. Style ko bincang ni sebijik cm Jeno punye style. Gempockkk do ko". Chenle mengusap kepala Jaemin.

"Hehehehe ko bodek ni nk ape Le?". Jaemin menepis perlahan tangan Chenle lalu menatapnya.

"Macam biasa lah Jaem. Belanja die lah ape lagii". Celah Sungchan.

"Anak sultan kok mintak di belanja. Malu boss~~". Renjun menjelir lidah lantas bangun berjalan ke arah tempat duduk penonton untuk mengambil botol air nye.

Chenle menajam kan mate nye. Banyak kali Chenle sedup keluar nafasnya geram akan Renjun.

"Sudah tk yah nk balas balik. Aku pang sat gi. Aku tk boleh nk belanja ko harini ". Jaemin menahan Chenle.

"Asal?". Soal Jisung.

"Ade hal yg ingin ku selesaikan". Jawab Jaemin sambil bangun dari duduknya.

"Hal ape Jaem?". Jaehyun bertanya.

"Hal die dengan kekasih hati lahh. Macam ko tktau die gan kekasih hati die tengah gado² manja sekrng". Jawab Jungwoo tergelak.

"Bener itu. Aku gi lu. Pape nanti chat kat group chat ye". Jaemin berlalu pergi sambil melangkah keluar dari lapangan basket.

"Aku pun gerak jugak lah. Buah hati aku mesti tunggu kat kelas". Jungwoo berkata dalam nada yg agak berat memegang nye.

Jisung melihat die pergi lalu memandang Renjun dengan Jaehyun "Jungwoon sunbaenim ada buah hati ke?".

Jaehyun membalas tatapan dari Jisung "Entah lah Jisung. Aku pun tktau sebab die tuu suka secret² dari sekolah rendah lagi".

"Faham². Tapi tula semenjak Jungwoo sunbaenim masuk dengan Jaehyun sunbaenim habiss oooo di serbu student perempuan kt sch ni". Jisung tersenyum menampakkan giginya.

"Ehemmmmmmmmmm". Di saat Renjun, Chenle, Jisung dan Jaehyun bergelak tawa ada satu deheman di belakang membuat kan semua mate menatapnya.

"Yg di belakang pun baru jugeee~~~. Nk kate ramai tu tk delah ramai mane un tapi tula kalau berdiri dekat depan market tuu berlipat ganda yg datang". Sungchan bersuara setelah sekian lama berdiam diri di belakang mereka.

Suasana agak krik² dan tidak lame tu....

"Hahahahahahahahahahahaha!!!!". Chenle mengeluarkan gelak dolphin setelah cube untuk memahami kate² dari Sungchan itu sendiri.

"Hahaha. Ok aku faham. Lah Sungchan lek² sudahh. Ko pun ape kurangnya kan?. Dah abang ramai fans adiknya nye pun begitu jugak". Usik Renjun memegang bahu Sungchan yg membuatkan kaki nye berjengket sendiri oleh kerana Sungchan lebih tinggi darinya.

Sungchan memandang Renjun dengan tatapan tajam "Anda pasti?".

Renjun tersenyum manis menepuk bahu Sungchan "Ye saya pasti".

"Jawapan yg kurang kuat untuk saya menerima". Balas Sungchan melepaskan tangan Renjun dari memegang bahunya.

"Bagaimana jika ia benar". Renjun membuat muka.

Sungchan menatap wajah Renjun "Jika ia benar izin kan saya masuk ke kelas dahulu".

Renjun tersenyum dan melihat Sungchan keluar lantas tidak lame itu mereka semua berangkat keluar.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 01 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Sweet heart [Mark Lee]Where stories live. Discover now