9.Asteptarea a meritat...

3.2K 119 6
                                    

Jade POV

Stateam pe o parte,sprijinandu-ma in cot iar cu degetele de la cealalta mana desenam forme neregulate pe spatele Amandei.Incercam sa nu ii las nici un semn,sa nu ii stric aspectul pielii, chiar daca in momentul asta imi doream din tot sufletul sa o musc .

Mi-am aplecat capul pana langa clavicula ei si am sarutat-o timid, dar mirosul pielii ei ma provoca la mai mult, vroiam sa ii simt dinnou gustul, vroiam sa simt iar acei fiori pe care mi-i provoca atingerea ei.

I-am lins umarul si asta a facut-o sa se intoarca cu fata spre mine. Mi-a zambit,desi era foarte obosita,si m-a sarutat cu o pasiune pe care doar ea o detine.

Razele lenese ale diminetii se jucau in parul ei auriu. Ochii ei ma hipnotizau cu sclipiri inflacarate,in timp ce buzele ei fredonau o piesa necunoscuta mie.Deodata s-a oprit si m-a intrebat foarte serioasa:

-Urmeaza cumva partea in care imi zici ca a fost doar sex si ca trebuie sa pleci?!

Am inceput sa chicotesc necontrolabil,asta a facut-o pe Amanda sa se supere putin si sa se intoarca cu spatele la mine. Printe chicotelile mele care nu se mai opreau am auzit-o aproape soptind un “opreste-te dracu si raspunde-mi”.

Am luat-o in brate  si am sarutat-o tandru pe umar,apoi am intrebat-o in soapta:

-Ti se pare ca am de gand sa plec?...

Zambetul ei plin de viata s-a intins pe buzele,care isi schimbasera  culoarea intr-o nuanta alternativa dintre rosu si piersiciu din cauza jocurilor si muscaturile la care o supusesem in ultimele ore,iar acum  degetele ei au alunecat printre cele ale mainii mele. In momentul de fata in mintea mea exista un singur gand pe care subconstientul mi-l repeta frenetic ,si care imi facea inima sa se incalzeasca: “ Acum e doar a mea…”

<<<<

 (Cu 8 ore mai devreme)… Amanda POV

Am revenit pe uscat si am mancat impreuna cu toti ceilalti,apoi Jade a plecat sa faca un dus si m-a lasat sa petrec impreuna cu prietenii ei.

Dupa ce am dansat si am jucat tot felul de tampenii cu restul invitatiilor m-a cuprins o stare de oboseala si incordare. M-am asezat pe o canapea dintr-un colt al livingului mare si aglomerat. La scurt timp dupa ce m-am pus acolo, o fata bruneta cu trasaturi frumoase s-a asezat in apropierea mea si mi-a intins o bere.

-Eu sunt Anda! A strigat ea astfel incat sa o pot auzi printre sunetele  asurzitoare ale muzicii.

-Amanda! I-am zis eu intinzand mana dupa bere.

-Imi pare bine! Vrei sa iesim pe veranda?

Imediat m-am uitat instinctiv prin incapere sa vad daca Jade sta pe undeva si imi analizeaza miscarile. Nu era nicaieri, probabil ca inca facea dus.

-Sigur,dupa tine! I-am strigat eu tipei si am urmat-o pana afara.

Cand am pasit in aerul curat al serii,aproape ca m-a trecut un fior. Plamanii mei se bucurau acum de racoarea si prospetimea pe care nu o poti simtii in interior din cauza fumului inecacios de tutun.

-Nu am putut sa nu observ ca esti noua pe aici…pari putin ratacita printre noi. Mi-a zis frumoasa bruneta ce statea cu coatele sprijinite pe balustrada rece de metal a verandei.

-Defapt,da, e prima data cand vin la o astfel de petrecere. La tine?

-Eu am venit inca de prima data,iar atunci conacul a adapostit doar 50 din cati suntem acum.

Mergi mai departe,fă-o pentru iubire...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum