7. Foc de tabara

2.5K 110 0
                                    

Amanda POV

Eram putin ametita…eh,poate putin mai mult, dar asta nu mai conteaza atat de mult. Jade dormea pe fotoliu,cu picioarele pe masuta de cafea si cu o mana pe piept si una pe un capat al fotoliului, era asa de dragalasa. Cand m-am asezat pe canapea,aceasta a scos un scartait care a facut-o pe Jade sa se trezeasca.

N-am vrut s-o trezesc de tot asa ca am incercat sa vorbesc in soapta.

-Scuze pisoi,nu am vrut sa te trezesc.

Jade sa uita la mine cu ochisori mici,era clar ca vede in ceata. S-a frecat de cateva ori apoi a zambit si m-a intrebat somnoroasa:

-De ce vorbesti in soapta?

Mai mult ca sigur observase ca pantalonii mei erau uzi asa ca i-am raspuns pe un ton normal…sau cat de normal poate fi tonul unei persoane ametita de bautura.

-Am venit sa ma schimb,sa vad ce faci…si ma intorc inapoi la petrecere.

-Ok,atunci eu ies afara pana te schimbi tu.

Jade era acum treaza si se pregatea sa iese. M-am uitat la ea cu un zambet sugestiv si usor pervers apoi i-am spus relaxata:

-Jade, nu e nevoie sa iesi.

-Nu e nici o problema,oricum vruiam sa ies putin… asteapta doua secunde sa caut cheia de rezerva a camerei,ca sa incui tu cand pleci.

Incepuse sa se panicheze putin.Poate ca doar vruia sa nu imi invadeze intimitatea,sau poate nu isi dorea sa ma vada dezbracata…

-Defapt…poti te rog sa astepti sa ma schimb si sa mergem impreuna sa petrecem? Ii spun eu inca zambind in timp ce imi dadeam tricoul jos.

-Ok…Te astept la usa.

S-a intors spre usa,dar ceva din mine isi dorea sa ramana in camera,sa tanjeasca  in timp ce eu ma schimbam.

-Stai aici! Intoarce-te si stai jos!

Daca eram treaza nu cred ca i-as fi poruncit in veci lui Jade sa ramana cu mine cand ma schimbam.

S-a intors ascultatoare si s-a asezat inapoi pe fotoliu lasandu-si privirea spre podea si asteptand ascultatoare sa ma schimb.

Mi-am aruncat tricoul in ea,facand-o sa-si ridice privirea spre mine. Nu facusem atceva decat sa mai indepartez din haine lasandu-mi la vedere aproape tot corpul. Singurele zone care nu erau expuse erau acoperite de lenjeria neagra cu fluturasi rosii.Parul blond imi cadea pe umerii albi in timp ce  imi muscam buza de jos.

Jade se uita la mine placut surprinsa de gesturile mele, m-am apropiat de fotoliu fredonand melodia de pe fundal si lasandu-mi capul cand pe o perte cand pe alta.

M-am asezat peste ea,mainile mele s-au agatat de parul ei nu foarte mare si am inceput sa imi frec usor mainile de ceafa ei. Mainile lui Jade stateau involuntare pe canapea.

M-am aplecat spre fata ei si mi-am lipit fruntea de a ei. Si-a inchis ochii iar mainile ei mi-au cuprins spatele si m-au trans mai aproape. Buzele noastre s-au atins timid,respiratia ei era foarte fierbinte, dar in loc sa continue sarutul ea s-a oprit.

Ma simteam jignita… cat de arogant sa fi sa te opresti inainte sa incepi.

Da eram beata,dar asta nu e un motiv pentru care sa se opreasca si sa imi respinga avansurile.

Mergi mai departe,fă-o pentru iubire...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum