11.Animalut rasfatat

2.5K 109 2
                                    

Amanda POV

Aerul rece de munte si picaturile ce loveau acoperisul intr-un ritm lenes m-au facut sa ma trezesc inaintea lui Jade.

Dupa atatea dimineti in care am deschis ochii si mereu zambetul ei fiind cea mai frumoasa raza de soare, am in sfarsit ocazia sa o privesc in timp ce doarme.

Aproape ca spusesem aceasta fraza cu voce tare.Am zambit atat in interiorul meu cat si in exterior. Jade dormea pe burta tinand mainile sub perna , si zambind usor in timp ce degetele mele se plimbau tandru pe spatele ei. Am sarutat-o usor pe umar iar ea a oftat involuntar, am mai sarutat-o inca o data si a reactionat la fel. Am luat o pana de pe podeaua acoperita de puf alb si petale visinii si am inceput sa o gadil usor pe gat. Sunt asa copilaroasa.

Jocurile mele au trezit-o din somn si au facut-o sa se intoarca cu fata in sus,dar fara sa-si deschida ochii.M-am pus peste ea si am inceput sa ii sarut fiecare particica a fetei, fruntea,obrajii,nasucul, buzele, barbia. Dupa ce a mormait fara inteles pentru cateva secunde si-a intins mainile apoi mi-a spus inca adormita:

-Amanda,dorm...

-Eu nu! I-am raspuns pe un ton de copil rasfatat si enervant.

-De ce?

Nu i-am raspuns la intrebare folosindu-ma de cuvinte, dar am inceput dinnou sa o sarut si sa ii musc buzele. Imi placea la nebunie gustul buzelor ei,as fi putut sa continui asa la nesfarsit,dar dupa o noapte romantica in care am sarbatorit ziua de nastere a lui Jade,si in care ea a fost cea rasfatata aveam si eu nevoie de doza mea de placere. Am coborat cu saruturile pe gat dar asta nu era deajuns ca sa ii captez interesul in totalitate,asa ca am muscat-o de lobul urechii si am marait cat de senzual am putut.

Mainile ei mi-au cuprins talia si fara sa depuna prea mare efort a ajuns deasupra mea, iar cand si-a deschis ochii am putut observa o stralucire perversa si flamanda care i-a cuprins imediat corpul si in acelasi timp m-a facut si pe mine sa scot un mic geamat subtil.

Ma uitam in ochii ei rugand-o sa se joace cu mine,iar dupa cateva secunde in care niciuna dintre noi nu a pierdut contactul vizual a oftat zambindu-mi si recunoscandu-se infranta.

-Animalut rasfatat, ce o sa ma fac eu cu tine daca o sa continuam in felul asta? Ma intreaba Jade sarcastica.

-Ce zici sa faci dragoste cu mine? Ii raspund eu incercand sa ii fur un sarut.

-Am de ales?

Buzele noastre s-au atins timid la inceput ca mai apoi sarutul sa devina unul lung si pasional. Ce bine ca eram deja dezbracate pentru ca altfel,probabil, as fi rupt orice mateial care s-ar fi aflat intre noi. Temperatura camerei incepea sa creasca din ce in ce mai mult, iar mainile ei nu faceau altceva decat sa transporte curentul electric ce se formase intre corpurile noastre.

Jade POV

Dupa ce micuta noastra partida de dragoste s-a sfarsit am mai stat langa Amanda pana cand aceasta a adormit,apoi am facut un dus rapid,m-am imbracat si am iesit sa iau o gura de aer. Ploaia se oprise si lasase in urma ei o atmosfera de regenerare. Brazii aratau mai verzi,cerul era inca acoperit cu nori albi ce lasau o anumita stralucire peste natura care se trezea la viata.

Mi-am aprins o tigara si am inceput sa merg lent pe o carare.Am incercat sa caut semnal pentru a o putea suna pe Jessica,sa ii explic cum m-a rapit Amanda,si cum m-a torturat cu toata iubirea si pasiunea fiintei sale.

Intr-un final am gasit putin semnal si am sunat-o:

-Hei Jess, ce faci?

-Dorm, unde esti? Imi raspunde ea ursuza.

Mergi mai departe,fă-o pentru iubire...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum