1.Priviri

4.1K 152 0
                                    

Jade POV

Cafeneaua era aproape goala, cateva personae pe ici, pe colo. M-am dus la masa mea, mi-am instalat echipamentul, am facut cateva probe de sunet dupa care am dar drumul unei piese care imi place foarte mult[Ellie Goulding - High For This(The Weeknd Cover)] si am plecat spre bar,pentru a-mi lua ceva de baut. Cafeneaua se mai aglomerase intre timp,si toti asteptau sarbatorita. Asa ca m-am intors la locul meu unde ma asteptau Zac si Filip cu o sticla de Jack.

-E plin de fitosi, astia nu prea stiu cum sa se distreze cu adevarat. Spun eu uitandu-ma prin multime

-Calm down, lasa-i sa se incalzeasca putin, asteapta sa vina sarbatorita si vei vedea ca admosfera o sa devina ceva mai high. Spune Zac cu o nota de ironie in glas.

-Asa-i, nu-i grabi. E deabea 21:35, lasa-i sa se incalzeasca si ajuta-i cu talentul tau la mixat. Adauga Filip uitandu-se cu o privire de animal la o tipa imbracata destul de sumar in imprimeu de leopard.

-Ok guys, have fun, ne auzim mai tarziu. Asta fiind ultima mea remarca inainte ca cei doi sa dispara amestecandu-se prin multime.

Am ales o iesa mai veche, si am inceput sa o mixez,crescand ritmul si adougand ceva mai mult bass pe partile de instrumental. Am continuat sa mixez si sa ma joc cu muzica pana cand i-am obosit pe invitati apoi am dat drumul unei melodii ceva mai lenta si am plecat spre bar. Dar nu am mai ajuns pana la el…

 

Amanda POV

M-am dat jos din masina, lasand aerul rece al noptii sa imi ofere senzatii magice. Am intrat in cafenea alaturi de tata. Stiam ca prietena lui, care e doar cu 6 ani mai mare decat mine ,era daja  inauntru si avea grija ca totul sa mearga bine. Nu pot sa spun ca suntem prea apropiate, mereu mi-a lasat impresia ca ar fi o oportunista, dar tata o iubeste, asa ca eu am invatat s-o accept.

-La multi ani!!! A fost urarea cu care m-au primit toti cei din incapere. Iulia s-a apropiat de mine cu bratele larg deschise urandu-mi:

-La multi ani scumpa mea, iti doresc multa sanatate, mult noroc si sper ca o sa reusim impreuna sa-ti implinim toate dorintele. Mi-a dat drumul din imbratisare, continuand sa ma tina de mijloc si a ridicat un pahar de sampanie continuandu-si idea: Iti urez mult noroc in dragoste,conturand aceasta urare cu un zambet pervers, si dinnoou, LA MULTI ANI!!! Sa inceapa petrecerea!!!

Am fost acaparata cu tot felul de urari si imbratisari, am facut poze cu toata lumea, am multumit toturor pentru cadouri si dupa ce tata si prietena lui au plecat acasa cu cadourile, petrecerea a inceput de-a binelea.

Am baut cu toata lumea,am fumat tot ce mi se dadea iar muzica era pur si simplu ametitor de buna. Undeva pe la jumatatea serii,am observant ca Iulia isi gasise cativa cobia pentru joaca, ii placea la nebunie sa fie acaparata cu atentie, ceea ce o facea sa flirteze cu toata lumea. Si la putin timp dupa aceea a venit sa-mi spuna ca pleaca.

-Hei pisoias,eu ma retrag. Spune ea , vizibil ametita din cauza alcoolului, chicotind si uitandu-se provocator la doi baieti foarte draguti care asteptau la iesire.

-Deci sa inteleg ca nu te retragi singura. Ii spun eu amuzata de situatie si o iau in brate.

-La multi ani si nu uita sa-ti faci de cap. Dupa ce imi spune asta, imi face cu ochiul, ma saruta pe obraz muscandu-l usor si pleaca.

Stiu ca Iulia e o perversa incurabila, dar totusi, un ménage-a-trois cu doi tipi e ceva nou,stiu ca a mai facut-o de cateva ori cu un tip si inca o tipa…dar cel mai probabil atunci nu era beata. Gandul asta m-a facut sa rad cu pofta. Ma indereptam spre bar,cand m-am ciognit din gresala de o tipa bruneta,varsand putina sampanie pe tricoul ei verde,era cam de aceiasi inaltime cu mine,singura diferenta fiind ca ea purta ghete de biker, iar eu tocuri.

Mergi mai departe,fă-o pentru iubire...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum