Jade POV
Anda se uita la mine asteptandu-mi reactia.Spre nemultumirea ei am ales sa raman neutra, rece, fara reactie la noutatile pe care mi le explica detaliat de mai bine de o ora.
-Mai ai alte lucruri sa imi spui? Vocea mea era intepatoare,iar felul in care pusesem intrebarea o iritau vizibil.
-Momentan nu. Mi-a raspuns ea hotarata apoi a mai luat o gura de cafea.
-Cat,sau ce iti datorez pentru acest favor nesolicitat de nimeni?
Devenisem aroganta si chiar ma simteam bine asa.
-O sa te anunt eu cand o sa imi vreau recompensa.
Cuvintele ei pur si simplu nu ma prea interesau, eram putin surprinsa de hotararea cu care rostise ultima propozitie chiar inainte de a se ridica de la masa si a iesi din apartament.
Am luat de pe masa dosarul lasat de Anda si am inceput sa il rasfoiesc cu curiozitate, spre nemultumirea mea, datele erau atent selectate si,prin urmare, nu gaseam nici macar un detaliu pe care Anda sa nu mi-l fi prezentat. Am aruncat dinnou dosarul pe masa, m-am schimbat si am iesit din apartament. Am coborat scarile,mi-am inchis telefonul, mi-am luat motorul din parcare si am plecat spre conac fara sa imi anunt plecarea.
Am ajuns relativ repede, am parcat motorul in fata conacului apoi am intrat inauntru si am iesit pe veranda cu o sticla de coniac.Am baut pana mi-am pierdut cunostinta.
...
Stateam pe un fotolui din veranda si ma uitam la apusul sangeriu, am simtit o atingere stranie si mi-am intors capul. M-am vazut pe mine,imbracata normal,cu niste blugi albi si un tricou gri,cu parul ravasit,cu doua sticle de bere ,zambind si pastrandu-mi privirea aroganta si nepasatoare. M-am uitat la felul in care eram eu imbracata si nu sesizam decat diferenta de culori ale hainelor,eu purtand blugi visinii si un tricou verde. Am luat o bere si m-am asezat mai confortabil pe fotolui. Geamana mea s-a asezat si ea pe un scaun in apropiere de mine si am inceput sa bem impreuna.
Dupa felul in care ma privea parea sa ne cunostem,atat eu pe ea,cat si ea pe mine. Am zambit si apoi am intrebat-o:
-De ce ai venit aici?
-Pentru ca ai nevoie de mine. Mi-a raspuns ea zambind.
-Si de ce crezi ca am nevoie?
-Pentru ca te distruge orgoliul,pentru ca vrei sa fi singura,pentru ca nu esti ok.
Am preferat sa tac,dar ea a continuat:
-Poti sa negi cat vrei, dar tot nu te va ajuta sa ti-o scoti din inima. Esti destul de mare incat sa iti dai si singura seama ca e o parte din tine,doar accept-o.
-Si daca nu vreau sa o accept?
-Sti...dupa ce a aflat despre reputatia ta,ea a continuat sa creada ca nu esti asa..ea te-a acceptat pe tine.
Continuam sa privesc apusul,care devenea din ce in ce mai intunecat. Am incercat sa ignor ultimele cuvinte ale sosiei mele,inainte sa dispara in intuneric,dar ecoul era prea puternic..." ea te-a acceptat pe tine".
Amanda POV
-Tot nu raspunde si nici Zac nu stie nimic de ea. Am spus eu agitandu-ma prin apartament.
-Nu iti mai face atatea griji, sunt sigura ca e ok. Jessica parea foarte relaxata iar siguranta ei imi dadea si mie putina incredere.Dar chiar si asa tot am continuat:
CITEȘTI
Mergi mai departe,fă-o pentru iubire...
RomanceAmanda este o adolescenta care abia implineste 18 ani.Naiva,confuza,copilaroasa, pe scurt, altfel,diferita de genul de fete cu care era Jade obisnuita. Dar indeajuns de diferita incat sa ii schimbe obiceiurile celeilalte?