Marti dupa-amiaza
Jade POV
-Amanda o sa vina pe la 19:00.
Zac se plimba prin camera de mai bine de 20 de minute, cred ca incearca sa analizeze cat mai bine toata situatia asta neclara.
-Deci o cunosti pe Amanda de la petrecerea de ziua ei?
-Da...
-Si dupa petrecere a dormit la tine si ai sarutat-o pentru prima oara in masina mea,cand ai dus-o acasa,nu?
-Exact.
-Pai si atunci cum dracu de nu ai vorbit cu ea o saptamana?
-Ti-am mai zis, invatam pentru examen...deci nu am prea iesit din casa.
-Iar ea a venit la tine Sambata,cu cateva ore inainte sa ajungem noi?
-Cam asa ceva...
Zac incepea sa devina foarte enervant punand atatea intrebari la care eu ii raspunsesem deja.
-So...ai luat si micul dejun cu ea, aproape ti-ai pierdut controlul...ai invitat-o si la petrecere?
-Da, i-am spus ca daca vrea sa vina e invitata mea si poate sa doarma in camera de control cu mine.
-Si totusi, nu i-ai spus de sex? Serios?!
Incpeam sa ma enervez, da, Zac e cel mai bun prieten, dar asta nu inseamna ca poate sa imi controleze deciziile. E cam aiurea sa ne certam tocmai pe un subiect ca asta, dar...
-Esti cretin?! Ce vruiai sa-i spun?
-Ceva gen " apropo mai e o regula de care trebuie sa sti, toti cei de la petrecere trebuie sa faca sex", pe bune, adica e regula de baza.
-Bro,nu te supara pe mine, dar cat timp nu stie regula eu zic ca nu e obigata s-o respecte.
Chiar credeam ca e portita perfecta de scapare,dar nu mi-am dat seama ca daca ea nu va face sex, nici eu nu voi face. Fuck Jade,care e planul acum? Clar nu puteam sa mi-o pun cu vreo alta tipa,adica, nu e ca si cum eu si Amanda am avea o relatie, nici macar nu am intrebat-o daca vrea sa fie prietena mea, dar pentru mine tot ar fi un act de tradare la adresa ei.
-No, bine. Ea nu stie regula, dar tu ce vei face, ha?!
Urasc cand Zac imi citeste gandurile.Mereu a existat un fel de telepatie intre noi. Inca din liceu eu si Zac ne-am cam citit gandurile si stiam ce simte celalalt fara sa fie nevoie sa discutam pe un anumit subiect. De multe ori era deajuns sa pronuntam un nume si stiam sigur ce se intampla inauntrul nostru.
-Nu stiu ce voi face, dar oricum pe ea n-o s-o bag in chestia asta daca nu vrea.
-Atunci va trebui sa faci sex cu altcineva! E logic,nu?
-Nu e o alternativa! Nu pot s-o insel, nu vreau s-o insel...
-Pai, parca ziceai ca nu sti daca sunteti intr-o relatie sau nu.
-Zac...tu cand ai avut perioada aia in care nu ai mai vrut sa ti-o pui cu nici o tipa,decat cu Roxy, eu te-am sprijinit...
-Pai da, dar eu nu vruiam sa mi-o mai pun cu altele pentru ca imi era frica sa nu iau sifilis, si din moment ce Roxy vruia o relatie,asta insemna ca nu si-o punea cu nimeni. Iar diferenta intre mine si tine e ca pe tine te-a cam "dresat" tipa asta.
CITEȘTI
Mergi mai departe,fă-o pentru iubire...
RomanceAmanda este o adolescenta care abia implineste 18 ani.Naiva,confuza,copilaroasa, pe scurt, altfel,diferita de genul de fete cu care era Jade obisnuita. Dar indeajuns de diferita incat sa ii schimbe obiceiurile celeilalte?