10.Matase neagra

2.8K 107 0
                                    

Amanda POV

Au trecut trei saptamani de cand eu si Jade am inceput sa facem sex si totusi nimic nu s-a schimbat,exceptand faptul ca nevoia noastra de a face dragoste s-a accentuat progresiv, e la fel ca inainte...e atenta,sentimentala,ma alinta la fel de mult,ma saruta mereu cu aceiasi pasiune, ma rasfata si reuseste sa ma binedispuna,ma asculta ore in sir si imi da dreptate chiar si atunci cand nu am...

Am aflat ca se apropie ziua ei de nastere si singurul cadou care imi vine in minte este o excursie de un weekend, doar noi doua, undeva la munte. Am ales deja o cabana draguta si destul de izolata,un singur pat,un micut semineu si o cada de doua persoane.

E vineri si ma plictisesc cumplit. Tocmai ce m-am intors dintr-un club unde am fost cu Iulia si restul prietenilor mei, ma simt obosita si scarbita pentru ca aproape toata seara subiectul discutiilor ales de ei a fost relatiile dintre lesbiene.In prima jumatate a serii mi s-a parut amuzant,dar dupa a inceput sa devina deranjant,iritant...

Mi-as dori sa o pot suna pe Jade,dar dimineata are un examen si probabil ca doarme. Imi scot telefonul din poseta,il arunc pe masa din sufragerie si plec in camera mea sa ma schimb. Dupa cateva minute ma intorc in living si aprind televizorul,nimic interesant, cateva filme clasice si emisiuni enervante. Aprind o tigara pe care a "uitat-o" Jade intentionat pe masa din bucatarie si ies pe terasa. Fumam uitandu-ma in gol cand am auzit telefonul sunand,m-am intors in living si am raspuns fara sa ma uit cine suna.

-Hei...ai ajuns acasa?

La auzul vocii ei,un val de caldura m-a facut sa ma relaxez.

-Da,am ajuns. De ce nu dormi?

-Nu pot sa dorm,pot sa vin la tine?

-Da te rog...

-Ok, atunci deschide usa...sunt in fata blocului, urc acum.

Cand a intrat pe usa i-am sarit in brate si m-am agatat de umerii ei.A incuiat usa tinandu-ma strans,apoi m-a dus pe canapeaua din living si s-a asezat desupra mea.

Saruturile ei ma ameteau si imi faceau corpul sa se infioare.Sfarcurile mi se intarisera pana la o durere placuta,respiram foarte greu si zgomotos iar ea nu facea altceva decat sa ma excite si mai mult. Saruturile umede lasate pe gatul si pe clavicula mea si felul senzual in care isi freca corpul de al meu m-au dus pana aproape de primul orgasm al serii. Hainele mele au disparut rapid, la fel si camasa apoi pantalonii ei.Dupa cateva minute in care mi-a lins si sarutat sfarcurile,mana ei a inceput sa imi maseze clitorisul.La fiecare miscare a ei scapam cate un geamat,imi era din ce in ce mai greu sa respir, iar faptul ca incepuse sa maraie in timp ce imi musca sfarcurile ma facea sa innebunesc.

Buzele lui Jade au alunecat usor pe abdomenul meu,iar mainile mele ii ghidau capul spre locul in care aveam cea mai mare nevoie de ea. Dupa doua ore in care am schimbat cateva pozitii si in care Jade mi-a daruit toata placerea de care aveam nevoie,am hotarat ca venise si randul meu sa ofer placere.

Am lasat-o pe Jade pe canapea si am plecat sa pregatesc o baie cu spuma. Am umplut cada pe jumatate si dupa am facut spuma, am aprins cateva lumanari parfumate,dupa care m-am intors inapoi in living si am ademenit-o pe Jade in baie.

Baita noastra a inceput copilareste,cu stropituri ,cu certuri pe ratusca de cauciuc,apoi certurile au devenit din ce in ce mai pline de erotism. Am iesit impreuna din cada si ne-am indreptat spre dormitorul meu. Imediat cum am intrat,am impins-o pe Jade in mijlocul patului si m-am asezat deasupra ei.

-Pot sa te leg de pat? Intrebarea mea parea sa ii stimuleze imaginatia perversa.

-Nu stiu Amanda,poti? Si a inceput sa zambeasca cu subinteles.

Mergi mai departe,fă-o pentru iubire...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum