Amanda POV
Ma uitam la ceas in intervale foarte scurte de timp,eram nerabdatoare si neincrezatoare desi stiam ca se va tine de cuvant si va venii. Trebuie sa admit ca nu m-as fi asteptat niciodata sa ma incalzesc atat de tare in prezenta unei fete,sau sa imi faca atat de mare placere sa stau deasupra uneia si sa o privesc cum se enerveaza,sa ii simt muschii incordandu-se in timp ce mainile ei se controlau cu mare greutate. Sunt constienta ca prin patul lui Jade au trecut foarte multe fete, defapt, din ceea ce am aflat eu din surse de incredere, se pare ca Jade are o reputatie destul de interesanta in ceea ce priveste seductia sexului feminin, unii chiar mi-au spus ca nu a existat seara in care sa plece din club singura,altii mi-au spus ca nu e genul de tipa cu care sa te implici intr-o relatie…iar, altele mi-au spus ca nu exista nici o fata care sa fi ajuns la ea in pat doar ca sa doarma,eu probabl eram doar o exceptie anormala. Dar pe langa chestiile astea, toate fetele care mi s-au confesat au admis faptul ca ceea ce poate Jade sa faca in pat,e mai mult decat greu de descris.
Ma uit dinnou la ceas si observ ca e 8:59… trebuie sa ajunga,de ce intarziue, poate a…Nu apuc sa-mi termin gandul pentru ca aud soneria si ma duc grabita spre usa. Nu vreau sa deschid usa imediat, ca sa nu para ca o asteptam,sau sa ii dau impresia ca ma poate controla. Dupa ce suna a doua oara deschid zambitoare.
-Neata,Jade! Ma dau din usa si o poftesc sa intre,inchizand usa in urma ei.
-Neata si tie SunShine.
Si-a dat geaca neagra de piele, ramanand intr-un maieu haios cu Mickey Mouse ce se potrivea de minune cu blugii negri,rupti si patati.A observat ca o analizam asa ca a zambit si mi-a raspund binevoitoare:
-Am vrut sa vin in pijamale,jur, dar mi-a luat Jessica cheile de la motor si nu mi le-a dat pana nu m-am schimbat.
Am inceput sa radem,dupa care am dat sa ma indrept spre sufragerie,dar Jade nu se misca din pozitia ei initiala. Ma privea fara sa inteleg ce gandeste.
-Jade, ce e cu privirea asta?
-Mi-e putin foame…
-Am aranjat micul-dejun in living, haide.
Am mers in fata ei,incercand sa nu-mi etalez emotiile, dar chiar in acel moment i-am auzit aluzia provocatoare:
-Nu ma refeream neaparat la mancare,dar putem manca daca tu vrei.
Mi-am intors privirea spre ea si am vazut cum colturile gurii ei se ridica intr-un zambet ironic.Poftele ei nu sunt tocmai ceea ce vreau sa “gatesc” …Nu vreau sa fiu doar una din zecile de fete care i-au trecut prin pat, vreau sa astepte pana va ceda sau pur si simplu pana imi voi da seama ce isi doreste ea defapt de la mine.
Desi daca stau mai bine sa ma gandesc…cel mai probabil eu voi fi cea care va ceda.Deja mi-e foarte greu sa imi stapanesc instinctele. De fiecare data cand sta in fata mea imi vine sa ma apropii mai mult de ea si sa-I ating buzele acelea pline si moi,sa ii simt pielea si atingerea calda pe obrajii si pe gatul meu sensibil.
Fuck Amanda,controleaza-te…
Mi-am dat seama ca Jade imi citea gandurile,Mi-a facut semn sa ma apropii de ea, incepuse sa chicoteasca provocator.
Am dat din cap in semn negativ si am inghitit in gol.
-Come here…
-Nu Jade.
-De ce? Ti-e frica sa te apropii de mine?
-Nu-mi este frica, doar ca e mai bine sa pastram o anumita distanta…
CITEȘTI
Mergi mai departe,fă-o pentru iubire...
RomanceAmanda este o adolescenta care abia implineste 18 ani.Naiva,confuza,copilaroasa, pe scurt, altfel,diferita de genul de fete cu care era Jade obisnuita. Dar indeajuns de diferita incat sa ii schimbe obiceiurile celeilalte?