3. EA

3.4K 125 8
                                    

Amanda POV

Am intrat in apartament si m-am dus direct in camera mea. Mi-am aruncat hainele pe un scaun, urmand sa le pun inapoi la uscat mai tarziu.

M-am asezat in fata laptopului,am intrat pe youtube, si am cautat melodia pe care Jade o pusese in masina si care rulase  tot drumul, inclusive in timpul sarutului…dupa cateva minute de cautare am gasit-o, se numea Delta X-I Don’t Need You…La auzul sunetului placut am simtit un val de caldura si electricitate care pulsa inauntrul meu.Mi-am dat bluza de pajama jos si m-am intins pe asternuturile reci ale patului,mi-am inchis ochii pret de cateva minute in timpul carora am retrait sarutul acela pe care sunt sigura ca nu doar eu mi-l doream...

Jade POV

M-am intors acasa incercand sa ma gandesc cat mai putin la ceea ce se intamplase mai devreme.Vineri aveam examen si nu puteam sa imi stric concentrarea cu lucruri banale…

Pana miercuri seara nu am facut altceva decat sa fumez si sa invat, renuntasem sa ma mai concentrez pe alte lucruri. Jessica isi daduse seama ca ceva e in neregula,nu mancam decat daca incepea sa se certe cu mine,iar atunci mancam putin si fara pofta,dar m-a lasat sa ma concentrez pe invatat. Nu prea dormeam,iar cand reuseam sa atipesc o faceam  pe canapeaua din living, trecand prin dormitor doar pentru a ma schimba de haine. Evitam sa raspund la telefon si refuzam toate invitatiile in oras.

Miercuri seara am iesit sa ma plimb.Nimic neobisnuit,aerul era rece si revigorant…Mergeam cu castile in urechi ascultand o combinatie ciudata de rock si r&b. Am ajuns acasa undeva dupa ora 1,am facut un dus rece dupa care m-am imbracat in pijamale si am adormit pana dimineata la ora 8 cand am fost trezita de un miros puternic de cafea.

-Hei Jess…M-am asezat pe scaun,iar ea mi-a pus in fata o farfurie cu pancakes acoperite cu ciocolata si o ceasca mare de cafea.

-Mananca tot! E un ordin. Mi-a spus ea hotarata si zambindu-mi cu afectiune.

-Ok, mersi. I-am zambit lenes in timp ce ii executam ordinul.

M-am ridicat de la masa, m-am imbracat comod intr-o pereche de blugi albastrii  si un tricou negru cu un imprimeu haios. Mi-am luat geaca de piele si m-am intors in bucatarie unde Jessica citea o carte de psihologie.

-Da-mi si mie cheile de la motor,te rog. S-a uitat intrebator la mine apoi mi-a aruncat cheile.

-Bafta la examen.Cand te intorci vreau sa stam de vorba.

-Mersi.Dupa ce dau examenul promit ca stam de vorba.

Am iesit in graba si am coborat scarile.M-am urcat pe motor si am pornit spre facultate. Examenul a fost floare la ureche, am stiut toate raspunsurile si l-am terminat in 2 ore,eram sigura ca nu facesem nici o greseala.

Am iesit din cladire bine dispusa,mi-am pus casca pe cap,am urcat pe motor si m-am intors la apartament.

Jessica nu era acasa dar imi lasase un bilet pe masuta din sufragerie:

“Jade vin maine pe la pranz,am plecat acasa la mama, ti-am lasat mancare in frigider.Ai grija de tine si nu uita sa duci gunoiul.

Te iubesc,

Jessica”

  Am dus gunoiul dupa care m-am schimbat intr-o pereche de pantaloni clasici de pijama si un tricou simplu de culoare albastra.Am dat drumul unui playlist cu  muzica de ambianta si m-am intins in pat.Am inchis ochii si rememoram imaginea in care Amanda statea in tocul usii cu parul ciufulit si cu privirea aceea confuza. Am adormint gandindu-ma la ea si intrebandu-ma oare ce face?

Mergi mai departe,fă-o pentru iubire...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum