CHAPTER 7

1K 124 51
                                    

Jimin's pov......

🐥 ස....... සර් මට මොකක්ද කරන්න යන්නේ...............

🐯 බලාගෙන ඉන්නවකෝ චුට්ටක් ඔහොම........... මට තමුසෙ හොදයි කියල හිතුනොත් හැමදාම තමුසේ  මගේ තමා.

එහෙම කියල සර් මගේ ලගට ඇවිල්ලා මාව ලෙව කන්න ගත්තා..........

🐯තමුසේ මාර ලස්සනයි නේ........ මම හිතුවේ නෑ තමුසේ මෙච්චරම ලස්සන ඇති කියලා.........

ඒත් එක්කම..........

.....................................................................

 hyung මගේ බෙල්ලේ සියුම්ම තැන හැපුවේ මම අමාරුවෙන් කෙදිරි ගාද්දියි.

( A\N මෙතනින් පස්සේ ටේ හිතන් ඉන්නේ එයා ටේමින් කියලා ඒ උනාට ඇත්තටම එයා ටේ ම තමා❌❌❌ )

Autho's pov.....

ටේ හිටියේ රාගයෙන් මත් වෙලා. ටේ එයා ජිමින්ට කරපු කිසිම දෙයක් එයා මතක නෑ.( ඒකට හේතුව එයා රාගයෙන් මත් වෙලා හිටපු එක නෙමෙයි ළමයි.. ටපල ගන්න එපා ) ටේ දැන් ඉන්නේ හැගීම් දැනීම් නැති මනුස්සයෙක් වගේ. එයා පුලුවන් තරම් ජිමින්ව ලෙව කන ගමන් මුලු ඇගේම තිබ්බේ බෙල්ට් පාරවල් ගැන කිසිම තැකීමක් නොකරමයි. ඒ අතරතුර කිසිම දෙයක් නොදන්න ජිමින් ටේගේ විවිධ ස්වරූප වලින් විවිධ විදියට තැලෙනවා පොඩි වෙනවා.

මේ අතරතු‍ර ටේ ජිමින්ව ජිමින්ගේ කෙදිරිගෑම් සහ ඇඩීම් අස්සෙම ලවකමින් සපමින් වගේම සිඹිමින් ගියේ ජිමින්ගේ නිරුවත් පහල ප්‍රදේශයටයි. මේ වෙලාවේ ජිමින්ට තේරුනා ටේ එයාගෙ වටිනාම වස්තුව උදුර ගන්න යන්නේ කියලා.

🐥 අනේ ටේ මට ඒ දේ නම් කරන්න එපා ආහ්හ්හ්හ්හ්.. ට්.... ටේ.........

🐯 කවුද ටේ කියන්නේ ආහ්හ්

🐥...........

🐯 මම ටේමින් ...... නැතුව ටේ නෙමෙයි. තමුසෙට ටේමින් කියන්න බෑ වගේ daddy නම් කියන්නත් පුලුවන්
ම්ම්ම් නෑ එක්කෝ තමුසේ මට daddy ම කියන්න. ok baby boy. call me daddy.

🐥 da..daddy.. අනේ මාව අත අරින්නකෝ. මට රිදෙනවා

🐯 අයියෝ තාම පටන් ගත්තා විතරනේ බේබි බෝයි..... තව ගොඩාක් දේවල් තියෙනවනේ අපි දෙන්නට කරන්න. ඉතින් ඔයා ඔහොම දැන්ම කෑ ගගහ අඩන්න ගිහිල්ලා ඔයාගෙ ශක්තිය නැති උනොත් මාව සතුටු කරන්නේ කවුද ආහ්හ්හ්..

JUST FOR HIS BODY🔞 (On Hold)Where stories live. Discover now