SATYRIASIS ------> සැටිරියාසිස්‼️‼️‼️

688 64 4
                                    

Below 18 පුලුවන්නම් මේක කියවන්න එපා.. මම මේක දාන්නේ එකක් ටේමින් තියෙන්නේ මේ දේ කියල පෙන්නන්නයි අනිත් එක සමහරු ඉන්නවා මෙහෙම disorders ගැන හොයන්න ආස ඒහෙම එක එක disorders ගැන උනන්දු වෙන අයටයි. ඔයාලට අවශ්‍ය නෑ කියල හිතෙනවනම් මේ දේ කියවන්න මේක කියවන්න එපා. Please මම දැන්ම කියල තියෙන්නෙ‼️

පිරිමින්ගේ ලිංගික අපගමනය තෘප්තිය සඳහා අධික හෝ නොසෑහෙන ආශාවකින් සමන්විත වේ. සාමාන්‍ය මිනිසුන් අතර ලිංගික ආශාවේ තීව්‍රතාවයේ සහ සංඛ්‍යාතයේ පුළුල් වෙනස්කම් ඇති බැවින් "අතිරික්ත" සහ "තෘප්තිමත් නොවන" යන යෙදුම් නිර්වචනය කිරීම අපහසුය. බොහෝ පිරිමින් සතියකට වරක් හෝ හය වතාවක් අතර සංසර්ගයේ යෙදීමට දැඩි ආශාවක් දක්වන නමුත් අසාමාන්‍ය බවක් නොපෙන්වා දිගු කාලීනව දිනකට කිහිප වතාවක් ලිංගිකව එක්වන පිරිමින් ද සිටිති. එබැවින් සැටිරියාසිස් සඳහා වන නිර්ණායක ලිංගික ක්‍රියාකාරකම්වල වාර ගණන මත පමණක් පදනම් විය නොහැක. වඩාත් වැදගත් වන්නේ ආවේගයේ හදිසිතාවයි. සත්‍ය අවස්ථාවක, මිනිසා අඛණ්ඩ, පාලනය කළ නොහැකි ධාවකයක ග්‍රහණයේ සිටින බව පෙනෙන අතර, ඔහුගේ මුළු ජීවිතයම මෙම එක් ආකාරයක තෘප්තියක් වටා කේන්ද්‍රගත කරයි. priapism යන පදය satyriasis යන්නට සමාන ලෙස භාවිතා කර ඇතත්, ලිංගික ආශාවට වඩා කාබනික රෝග හේතුවෙන් ස්ථීර ශිෂේණය ඍජු වීම සඳහා එය දැන් බොහෝ විට යෙදේ.

(Priapism ව්‍යුත්පන්න වන්නේ ග්‍රීක ප්‍රජනන දෙවියා වන Priapusගෙනි.) ප්‍රශ්නය වන්නේ මෙම අධික ආවේගය ඇතිවන්නේ මන්ද යන්නයි. පිළිතුර පෙනෙන්නේ, සැටිරියස් වාදකයා භෞතික විද්‍යාත්මකව “අධික ලිංගික” නොවන නමුත් දැඩි චිත්තවේගීය අවශ්‍යතා සපුරාලීම සඳහා මෙම ක්‍රියාකාරකම භාවිතා කරන බවයි. මෙම අවශ්‍යතා සාමාන්‍යයෙන් අවිඥානක මට්ටමක පවතින අතර පුද්ගලයාගෙන් පුද්ගලයාට සැලකිය යුතු ලෙස වෙනස් වේ. ඔහුගේ ප්‍රමාණවත් බව පිළිබඳ අභ්‍යන්තර සැකයන් නිසා එක් මිනිසෙකුට ශක්තිය පිළිබඳ නිරන්තර සහතිකයක් අවශ්‍ය විය හැකිය. සැඟවුණු සමලිංගික ප්‍රවණතාවක් ප්‍රතික්ෂේප කිරීමට අවිඥානික උත්සාහයක් ලෙස තවත් අයෙකු අධික විෂමලිංගික ක්‍රියාකාරකම්වල යෙදිය හැක. (මෙය "දොන් ජුවාන්" වර්ගයට නිතර සිදු වේ.)

JUST FOR HIS BODY🔞 (On Hold)Where stories live. Discover now