CHAPTER 8

880 126 85
                                    

Author's pov

ජිමින් කියන කිසිම දෙයක් කනකට ගනන් ගන්නේ නැතුව ටේ දිගටම move කරන්න ගත්තේ කලින්ටත් වඩා වේගෙ වැඩියෙනුයි. විනාඩි විස්සක් විතර වේගෙ අඩු වැඩි කරමින් හා සැරින් සැරේ ඇතුල් උන ටේ ජිමින්ගේ pinky hole එකෙන් එයාගෙ dick එක අයින් කරගෙන  room එකෙන් එළියට ගියේ දොරත් බාගෙට ඇරලා දාලා..

ජිමින් සතුටු උනා. එයාට ඒ වේදනාව ආයෙ අද දවසට විදින්න වෙන්නේ නැති වෙයි කියලා. ඒත් අපේ අසරණ ජිමින් වැරදියි, මේ සැරේ ටේ ආවේ අතේ තව දේකුත් තියාගෙනමයි..
ඒ අයිස් කැට පුරවපු බොක්ස් එකක්

🐥 ඩැ.. ඩැඩී... ඇයි මේ අ... අයිස්. කැට

ජිමින් ඇත්තටම ගොඩක් බය උනා. මොකද ටේ ගෙ රූපෙන් ආව ටේමින් මේ වෙනකොටත් ජිමින්ට ගොඩාක් රිද්දල තිබ්බේ. තව වැඩිම උනොත් ජිමින්ට ටේමින්ව ත්ෘප්තිමත් කරන්න පුලුවන් වෙන්නේ දෙපාරක් තුන්පාරක් විතරයි සමහර විට  එච්චරක්වත් බැරි වෙන්න පුලුවන්. මොකද කිව්වොත් ජිමින්ට ත්ෘප්තිමත් කරන්න උනේ ටේව නෙමෙයි... ටේමින්ව... ටේමින් කියන්නේ රාගයෙන් උපරිමේටම මත් වෙච්ච කෙනෙක්. ඒත් ටේ එහෙම නෑ.. ටේ ටේමින් වගේ හුගක් දරුනු විදිහට අවශ්‍යතා සපුර ගන්න කෙනෙක් නොවුනත් ටේට ඕනෙ නම් එයාගෙ අක්මැත්තෙන් හරි එයාට ඔනේ දේ කර ගන්නවා.

🐯 අනේ අනේ පැටියෝ. ඔයා මට විතරක් වින්දනයක් දීල වැඩක් නෑනේ මාත් ඒක කරන්න ඕනෙ නේ, ඉතින් මෙන්න ඔයාට මගෙන් චූටි තෑග්ගක් කියලා.

ටේගෙ රූපෙන් ඉන්න් ටේමින් අයිස් කැට දෙකක් අතට අරගෙන ජිමින්ගේ කකුල් දෙක ඈත් කරලා එයාගෙ පින්කි හෝල් එකට ඒ අයිස් කැට දෙක ඇතුල් කලා. ඒත් එක්කම ජිමින් එහාට මෙහාට ඇබරුනේ එයාට ලැබෙන මේ වින්දනය දරා ගන්න බැරිම තැනයි. ඒත් එක්කම ජිමින්ව අනිත් පැත්ත හරවලා ( ඒ කියන්නේ මෙන්න මේ වගේ)

 පිටිපස්සටත් ඒ වගේම අයිස් කැට 4ක් ඇතුල් කලේ මේ පාර ජිමින් වේදනාවෙන් ඇබරෙන් කොටමයි

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


 පිටිපස්සටත් ඒ වගේම අයිස් කැට 4ක් ඇතුල් කලේ මේ පාර ජිමින් වේදනාවෙන් ඇබරෙන් කොටමයි. එහෙම ඇතුල් කරල ජිමින්ගේ පස්සට හයියෙන් පාරක් ගහපු ටේමින් ආයෙත් ජිමින් කලින් හිටපු විදිහටම හරවලා ජිමින්ට ඇතුල් උනේ ජිමින්ගේ පින්කි හෝල් එකට ටේමින් ඇතුල් කරපු අයිස් කැට එහෙම්මම තියෙද්දිමයි. ඒත් එක්කම ටේමින් ජිමින්ව රලු විදිහට සිප ගනිමිනුයි හිටියේ. ජිමින් මේ වෙලාවෙ හිටියේ පස්සෙන් එන වේදනාව දරා ගන්න බැරුවයි. මේ වෙලාවෙදි ටේමින්ට ඕනෙ උනේ ජිමින්ට රිද්දලා, ජිමින්ගේ කදුලු බලන්නයි. ඒ නිසා ටේමින් ආයෙමත් ජිමින්ව ඉස්සෙල්ල විදිහට හරවලා ( අර මම දාපු පික් එකේ විදිහට‍ හරවලා ) ආයෙමත් පස්සෙන් අයිස් කැට 4ක් ඇතුලු කලේ පස්සෙන් ලේ බින්දු ගලා ගෙන යද්දිමයි. මේ වෙන දේවල් වලට ටේමින්ට මාරම සතුටුයි. එහෙන් ජිම්න් විදින්න පුලුවන් උපරිම වේදනා විදිනවා, එයාගෙ ඇගේ තැන් තැන් වලින් ලේ ගලනවා. ඒක තමා ටේමින්ගේ සතුට. ආයෙමත් ජිමින්ව හිටපු විදිහටම හරවලා ටේමින් ජිමින්ව කිස් කරන්න ගත්තේ ඉස්සෙල්ලා වගේම දරුනුවටයි. මේ සිප ගැනීමත් එක්කම ටේමින් ආයෙ ජිමිට ඇතුල් උනේ කලින්ටත් වඩා ආවේගශීලීවයි. මේ අතරේ ජිමින්ට හුස්ම ගන්න බැරි උන නිසා ජිමින්ගෙන් ටේමින් ඈත් උනේ මූව් කරන එකවත් ජිමින් එයාගෙන් ගැලවිලා යන්න උත්සහා කරන නිසා ජිමින්ගේ අත් තදින් අල්ලගෙන් හිටපු එකවත් නතර කරන්නේ නැතුවමයි.

අනේ ඔම්මා.......ඇයි මට මෙහෙම වෙන්නේ... ඇයි දෙවියනේ මටම මෙහෙම වෙන්නේ. මම කෙල්ලෙක් වගේ ලස්සන උන එක මගේ වැරැද්දක්ද??? ජිමින් මේ ටේමින් කරන දේවල් අතර්තුර මේ දේ කී පාරක් නම් හිතන්න ඇතිද????
....................................................................................................................................
ඇත්තටම ඒක ජිමින්ගේ වැරැද්දක් ද?

මේකෙදි මම එක දෙයක් ගැන හින්ට් එකක් දුන්නා. බලන්නකෝ ඔයාලට ඒක හොයා ගන්න පුලුවන් වෙයිද කියලා.

JUST FOR HIS BODY🔞 (On Hold)Where stories live. Discover now