•}[13]{•

126 14 5
                                    


13112021 ~ 1639

~~~

"Hoşgeldin mezun olmadan önceki son tatil haftası!"

Yun son tatillerinine bir hafta kalmasının sevinciyle arkadaşlarının arasına aldığı kahvelerle otururken Kevin hayat enerjisi asla tükenmeyen Yun'a gülerek karşılık vermişti.

Sonbahar iyiden iyiye kendini belli ederken yaprakların yerleri süslediği okulun kafesinde bir araya gelmişti dört arkadaş.

"Sende Hoşgeldin hayattaki her şeye karşı keyfinden asla vazgeçmeyen arkadaşım."

Juyeon, Kevin'ın genç kızın elinden kahveleri alırken kurduğu cümleye gülerken Younghoon kahkaha atarak konuşmuştu.

"Daha iki gün önce uğruna Çin'e gittiği çocuk tarafından reddedildin."

"Younghoon doğru söylüyor Yun. Her zaman mutlu görünmek zorunda değilsin. Arkadaşların olarak buradayız bil bunu."

Yun istifini bozmadan saçlarını savururken sandalyesini onun için çeken Younghoon'un yanına oturmuş ardından arkadaşı saçlarını karıştırırken son derce kendinden emin bir şekilde konuşmuştu.

"Beyler ben sizin sandığınız o kızlardan değilim. Gerçekten üzgün değilim. Ayrıca ortada reddedilme durumu yok. Eniştenizin kaderi bana yazılmış arkadaşlar."

Younghoon kaşlarını çatıp Yun'un saçlarını hunharca karıştırdığı elini çekerken, yanındaki bedene ciddi olduğunu sorgulayan bakışlar atmıştı. Arkadaşı saplantılı bir psikopat olma yolunda emin adımlarla ilerliyor gibiydi.

"Yun buna saplantılık deniyor haberin olsun."

Kevin ve Juyeon sessizlikelrini koruma kararı alırken Yun dağılmış saçlarıyla söylenerek Younghoon'a karşı cephe almıştı bile.

"Evet Younghoon psikopatım kardeşim. Var mı bir söyleyeceğin?"

Tehdit vari cümlesini teker teker arkadaşının dibine kadar girerek kurmuş ve sonunda Younghoon tarafından sandalyesi Kevin'a doğru itilerek şutlanmıştı.

Yun göz devirip Juyeon'a döndüğünde prens beyler ellerini teslim olurcasına havaya kaldırmış ve mırıldanmıştı.

"Arkadaşımın mutluluğu benim mutluluğum."

"Kevin?"

"Bu arkadaş grubunun sağlıklı bir ilişki kuracağına olan inancım Juyeon ve Younghoon'dan sonra tamamen yok oldu Yun."

"Beni niye karıştırıyorsun şimdi?"

"Chanhee Younghoon'a patladıktan sonra yüzüne bakmadığı için olabilir mi Juyeon'cum?"

"Resmen bir yıl oldu."

"Chanhee öyle biri değil. Zatenn yakın bile değildik. Younghoon ve Changmin'in arasındaki ilişkinin kendisini etkilemesine izin vereceğini sanmıyorum."

"İşte! Aşkın gözü kör!"

~~~

"Öyle durup izlemeye devam edecek misin?"

Juyeon kitap kolisinden çıkardığı kitapları raflara dizmeyi sürdürürken sonunda pes ederek bir süredir onu izleyen bedene seslenmişti.

"En son aldığım kitabı iade etmeyeli bir yıl oldu. Kütüphanenin kara listesine alınmayı bekliyordum. Bir sorun oldu herhalde."

"Aslında bende neden hala o kitabı bitirmediğini merak ediyordum. Bir yıl boyunca bitirirsin diye bekledim. Bu nedenle adını kara listeye almalarına engel oldum."

Aşkın gözü kör mü acaba / Junew, Bbangkyu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin