•}[38]{•

45 3 27
                                    


26102023

~~~

"Ve gecenin en çok kahkaha atanı ödülünü alması üzerine Lee enayi Juyeon'u sahneye davet ediyoruz."

Juyeon odasının kapısını açar açmaz Yun'un parmakları arasına sıkıştıdığı bir demet çiçekle gerilerken arkadaşının hemen yanında duran Younghoon kahkaha atarak alkış tutmuştu.

"Çiçek mi aldınız cidden?"

Arkadaşları izin alma gereği duymadan içeriye buyur ettikten sonra odasının kapısını kapatırken Yun kaşları çatık olanın sorusunu keyifle onaylamıştı.

"Birileri doyamadıda kahkahalarına. Taçlandırmak istedik."

Sarhoş olduğundan silik silikti hatırladıkları. Younghoon arkadaşının yerine pijamalarını katlamaya başlamışken Yun çoktan dolapta duran dokunulmamış atıştırmalıklara yönelmişti.

Çok geçmeden elinde sabah kahveleriyle dahil olmuştu onlara Kevin.

Changmin'in sahnesine kadar koca bir günleri vardı ve ekip henüz plan yapmadan önce durum değerlendirmesi için toplanmıştı.

Kevin grubun kültür seviyesini arşa çıkartmaya niyetli olduğundan müze turu yapacaktı. Yun, Younghoon'u sırf uyuzluk olsun diye Changmin'e kakalamaya çalışsada Younghoon tüm gün yatacağını öne sürmüştü.

Akşamdan kalma Juyeon ise dün gece olanaları Yun'un abartılı anlatımları sayesinde yarım yamalak hatırladığında Chanhee'nin gülümseyen yüzünü silinmemek üzere zihnine kazımıştı.

Arkadaş grubunun en kaçık kişisine planları sorulduğunda ise kaçamak bir cevapla karşılaşan bedenler Yun'u biraz daha sıkıştırdığında Deniz'le tartışıp ayrıldıklarını duydukları anda şaşkınlıktan bir süre kendilerine gelmemişti.

"Niye her seferinde bu kadar fazla tepki veriyorsunuz ya?"

"Doğru mu anlıyorum bir saniye. İlk defa peşinden koştuğun bir çocuk aşkını geri çevirmedi ve sende ondan ayrıldın mı?"

Yun Younghoon'un üzerine doğrulttuğu işaret parmağını iterek omuz silkmekle yetinmişti fakat arkadaşlarının aradıkları cevabı almadan yakasından düşeceği yoktu.

"Bir şey mi oldu?"

"Bu seferki ömürlük olur sanmıştım."

"Sen görüşmesen bile biz görüşebilir miyiz?"

"Deniz diğerlerinin arasında en işe yarayanlarıydı..."

"Bu kadar meraklıysanız gidip ona sorun."

Cümlesinin ardından boşalan oda ve yalnız kalışına şaşkınlıkla ağzını açabilmişti yalnızca. Arkadaşlarının ne zamandır bu kadar meraklı insanlara dönüştüğünü sorgularken gay olduklarını hatırlayıp ESKİde olsa sevgilisine gösterdikleri ilgiyle bağırarak peşlerinden koşmaya başlamıştı.

"Vampir ordusu kan kokusu almış gibi bi hızınız var!"

Sonuç olarak Deniz'i otelin salonunda sakince kahvaltısını yaparken yakalmışlardı.

"Hiç dertli görünmüyor."

Younghoon'un keyifle omzunu dürterek kurduğu cümleye karşı suratını büzüştürüp bakmıştı yanındakine.

"Çok ciddi bir şey değilmiş gibi görünüyor. Öyle olsaydı çoktan giderdi değil mi?"

Kevin'ın sorusuna Yun'dan önce davranarak cevap vermişti bulundukları durumdan en çok keyif alan kişi olduğunu gizlemeden.

Aşkın gözü kör mü acaba / Junew, Bbangkyu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin