04052022 ~ 1344~~~
Juyeon kafasını kütüphane masasına gömmüş arkadaşının başında dikilirken Kevin'la ufak bir bakışma yaşamışlardı. Yun'un son zamanlardaki halini artık sorgulama vakti gelmiş gibiydi.
Genç kızın kulaklıklarını çekip yanına otururken Kevin'da gülerek eşlik etmişti Juyeon'a.
"Sürpriz."
"Dedim ya. Benim oğlanın sevdiği varmış..."
"Bir oğlan için kendini harap edecek son kişisin Yun."
Kevin'ın cümlesiyle kafasını kaldırmadan omuz silkerken Juyeon genç kızın saçlarını karıştırmaya başlamıştı.
"Bizi endişelendiriyorsun."
Yun iç çekip kafasını Kevin'dan taraf döndürdüğünde Kevin gülümseyerek konuşmuştu.
"Sorun ne?"
"Allah'ın belası bir sunum ödevi almış olabilirim."
"Ne?"
Juyeon ve Kevin'ın aynı anda sorduğu soruyla isyan edercesine kafasını kaldırıp bedenini hızla sandalyesinden geriye doğru atmış sonrasında sandalye ile birlikte dengesini kaybedip yeri boyamıştı.
"Yun!"
Acı içinde inlerken eliyle onu kaldırmak için telaşlanan bedenlere durmalarını söylemiş ve konuşmuştu.
"Beni acımla başbaşa bırakın."
"Saçmalama insanlar geçemeyecek şimdi kalk hadi."
"Umrumda değil!"
Kütüphanenin ortasında sesini yükseltecek kadar kafayı yemiş göründüğünden Kevin genç kızın kalkması için hamle yaptığında Yun dahil üçlünün asla beklemediği bir şey olmuştu.
Biri Yun'u sandalyesi ile birlikte kaldırmış ve hiçbir şey söylemeden geçip gitmişti.
~~~
- turşu -
Juyeon:
Kimdi o?Younghoon:
Kim?Kevin:
Neden Yun'u tanıyormuş gibiydi? Daha önce hiç görmedim onuYounghoon:
Ne oluyor?Yun:
Neden buraya geldi ki...
KAFAYI YİYECEĞİM ŞİMDİ
BAŞIMDA ZATEN
Bİ BELA VARKEN
BUNUN BURADAKİ İŞİ NE?Younghoon:
Ne belası var başındaKevin:
Kim geldi?Juyeon:
Bekle yoksa bu çocuk çindeki çocuk mu?Younghoon:
İnadıma mı yapıyorsunuz?Yun:
Ne diyorlar buna?
Kaçan kovalanır mı?
Kaçmıyordum ki oğlum ben niye geldi bu- Younghoon kişisinden gelen sohbet araması -
Younghoon:
Görünmez mi oldum?
Açın şu telefonuYun
Şu sinirli halinle bi selca at
olan biten her şeyi anlatayımKevin
Ya da bize yemek almaya ne dersin?Younghoon
Arkadaşlığımızı bitirmeyi yeğlerim?Juyeon:
Yun'un aşk hayatı hakkında dalga geçebileceğin kozlara sahibizYun
Bir fotoğraf uğruna değer mi şimdi buKevin:
DKDLKSLDSLLD
Younghoon la sürekli dalga geçen biri olduğu için adil benceYun:
OLMAYACAK ÖYLE BİR ŞEY
Vazgeçtim atma selca falanYounghoon
Olan biteni analatın çabuk
Yun:
TANRIM ÇOK KORKUNÇJuyeon:
Berbat haldesinKevin:
Changmin korku filmelerini severdi zaten~~~
"Hiçbir yere gitmiyorsun. Zaten mezun olacağız ve sırf Younghoon yüzünden bu seneyi sensiz geçirmeyeceğim."
Changmin'in ıslak saçlarını havluyla kurularken söylenmişti Chanhee.
"Ciddi anlamda sinir bozucusun. Resmen benden kaçıyordun."
"Saçlarımı yolmak istiyorsan bunu doğrudan yapabilirsin."
Changmin'in isyanıyla havludaki ellerini çekip arkadaşını kendisine çekmiş ve sıkıca sarılmıştı.
"Boğmak daha mantıklı."
Changmin gülerek tek ailesinin bedenine sardığı sıcak kollarla kafasını dostunun omzuna gömmüş ve gözlerini kapamıştı. Uzun zamandır hasretini çektiği bir huzur şimdi dostlarının kollarında ona sunuluyordu.
"Neden Younghoon bu kadar haklıyken, en az onun kadar canım yanıyorken her şeye rağmen sadece yanında olmak istiyorum?"
"Younghoon'un gerçekten haklı olduğunu mu düşünüyorsun?"
"En azından bir daha eskisi gibi olamayacağımız konusunda. Sadece yanılmışım. Şu anda bu durumda olma sebebimizin değişeceğinden şüpheliyim."
"Madem bu kadar imkansızdınız, nasıl en başında buldunuz birbirinizi?"
Chanhee dostunun sessizliği ile derince bir nefes alırken parmaklarını saç tutamlarında gezindirmişti.
"Boşver beni. Anlat."
"Her neyse. Artık hiç olamayacağı kadar uzakta."
"Konuştuğunuzu biliyorum. Ne dedi?"
"Huzurlu bir veda."
"Bu istediğin şeydi. Ona veda etmeden gitmek istemiyordun."
"Huzurlu olacağından şüpheliyim."
"Bence öyle olacak. Bir kaç saniyeliğine tüm yaşanılanları unutarak vedalaşmak... Bu size uymaz mı? Younghoon'un ömrünün sonuna dek seni bekleyeceğine kalıbımı basarım."
Arkadaşının saçlarından öptü ve sırtını patpatladı.
"Ne yaşarsanız yaşayın. Yeryüzündeki en güzel seven iki aptal aşığın tekisiniz gözümde. Yüz yıl sonrası için ondan söz al."
"Ne sözü?"
Changmin gülerek çekilmek istesede Chanhee arkadaşının tüm huzursuzluğunu almak istiyormuş gibi daha da sıkı sarılmıştı bedenine.
"Tekrardan elini tutacağına dair bir söz."
"Bu içimi rahatlatabilir."
"Sana veda etmeye gelecek."
"Biliyorum."
"Ve her şey geçecek."
~~~
04052022 ~ 2244
Syglr
Svglr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın gözü kör mü acaba / Junew, Bbangkyu
Hayran Kurgu14062021 İyi şeyler olmuyordu, kesinlikle hiçbir şey yolunda gitmiyordu