•}[20]{•

61 7 42
                                    

16072022 ~ 1514

~~~

"Juyeon'un bana kitap okumasını bekliyorum?"

Juyeon dibine kadar girip dünü hatırlatan arkadaşını hafifçe iterken Yun kahkaha atmıştı.

"Tanrım Chanhee çok korkunç nasıl aşık oldun o deli yüreğe?"

"Sorduğun soruya umarım ki bir cevap beklemiyorsundur."

"Aman ya. Şu kavgaya karışsam kafamı kırsalar ve bende acillik olsam..."

"Acildeki asistan çocuk için kendine zarar verme fikirlerini unut derim. Ayrınca korkunç olan sensin. Nasıl bir aşk bu?"

"Kim durduracak beni?"

Juyeon Yun'un yersiz sorusuna karşılık sabırla cevap vermişti.

"Ben, Younghoon ve Kevin."

"Çocuğun yüzünü göremiyorum ki anasını satayım numarasını bile alamadım. Her gün sanat galerisine gidip tablosunada bakamam ki..."

"Yürü artık. Çok gürültülüler."

Juyeon yanında bitkin bitkin yürüyen bedenin gözlerini alamadığı kavgaya dönerken durdurmuştu aniden adımlarını. Yun gibi oda biranda susmuştu.

"Changmin mi o?"

Bu sefer gerçekten kavgaya karışmaları gerekiyormuş gibiydi. Yun Juyeon daha telefonuna uzanmadan koşmaya başlarken genç beden bıkkınlıkla arkadaşının peşinden koşmaya başlamıştı.

Dayak yiyen taraf Changmin bile değildi.

"Yah Yun! Gerçekten bir yerini inciteceksin!"

"Kime diyorum!"

~~~

"Daha dikkatli olmalısınız. Sizi sürekli burada görmek istemeyiz."

Yun bileğini saran yeni yanık olduğu asistanın nazik cümlesiyle gülümserken Juyeon ciddiyetini bozmamaya özen gösterek araya girmişti.

"Bela sevdiği için kavgaya karıştı. Geçimsiz biridir."

Yun kafasını kitaptan kaldırmayan arkadaşına şaşkınlıkla bakarken bileğini saranın gülüşüyle kendisini rezil eden şerefsiz yakışıklı arkadaşını işaret etmişti.

"Juyeon kendisi, düşmanım oluyor. Yanlış anlaşılma olmasın."

Changmin hemen yanında sessizce muayene edilirken Juyeon Chanhee'yi ya da Younghoon'u arayacağına kendisiyle uğraşıyordu. Bakışları 'işine bak kardeşim' diye bağırıyordu.
E tabi Juyeon'u tanıtmışken kendini tanıtmasa olmazdı. Arkadaşının şaşkınlığını umursamadan durumdan istifade ederek kendini tanımıştı.

"Yun bende."

"Araya giriyorum ama Lee Juyeon, arkadaşıyım."

Genç asistan atışan befenlere gülerek hafifçe selam verip gitmiş ve kendini tanıtma gereği duymamıştı.
Asistanın ismini merak eden ikili ise giden bedenin ardından bir süre kalakalmış ve Juyeon sonunda kitabını kapatarak Yun'a fırlatmıştı. İnce kitabı havada yakalayan genç kız ise bağırmak gibi olmasın biraz çıkışmıştı.

"Geçimsiz biri ha? İnsanlık yapıyordum. Rezil etmene ne gerek vardı?"

"Arkadaşımın sırf asistanın birini görmek için kendine böyle saçma sapan şeyler yapması sinirimi bozuyor üzgünüm."

Changmin iki arkadaşın tartışmasını bölmek istemezdi fakat ayaklanarak tüm dikkatleri çoktan üzerine çekmişti. Elini beline atıp derince bir nefes aldı. Gideceği gün böyle işlere bulaşmak istemezdi ve Chanhee'nin endişelenmesi zaten üzerken Younghoon değer verdiği arkadaşının kendisi yüzünden yaralandığını öğrenirse fazla öfkelenirdi.

Aşkın gözü kör mü acaba / Junew, Bbangkyu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin