•}[14]{•

99 13 1
                                    


31012022

~~~

"Saçına toka takmak istiyorum ölümü gör takayım şunu."

Yun elindeki pembe tokayı Younghoon'un saçlarına takmakta ısrarcıyken Younghoon Yun'un elindeki tokayı alarak sormuştu.

"Changmin dönmüş. Gördün mü?"

"Eee sanane bundan?"

"Ne?"

Younghoon arkadaşından beklemediği dönütle kalakalırken Yun sırıtıp bindikleri asansörün teras katına çıkan tuşuna basmış ve kapılar kapanırken konuşmuştu.

"Eski sevgilin sonuçta. Üzerindeki kötü bir lanet falan."

"Yun."

"Tam olarak ne istiyorsun Younghoon?"

"Bilmiyorum."

"Ne bilmiyorum ya boş edebiyat yapıyorsun."

"Hiç konuşamadık say."

"Basit yaşa Younghoon. Sadece biri var kalbinde, ondanda ölene dek uzak kalmayı bırak. Changmin'i dinle artık. Çocuk seninle konuşmak için zaman kolluyor."

"Yine aynı şeyler olacakmış gibi."

"Özür dileyecek ulan belki nereden biliyorsun?".

"Changmin ve özür dilemek mi?"

"Özür dilerim hayatımın aşkı gel yine o eski günlerdeki gibi olalım."

Younghoon kahkaha attığında Yun gülerek vardıkları kata geldiklerinde bedenini arkadaşına taraf çevirip gerisin geri yürümeye başlamıştı.

"Bak sen bırak saf aşık Juyeon'u, aklını sanat sepete bozmuş Kevin'ıda salla. Psikoloji okuyan arkadaşına güven."

"Hadi ya"

"Tabii. Psikolojide aşk körü diye bir vaka var. Şimdi benimde üzerine master yaptığım vaka bu."

Younghoon arkadaşının ciddi bir şekilde anlattığı şeye hayretle gülerken genç kızı omuzlarından tutup önüne bakarak yürümesi için çevirmiş ve söylenmişti.

"Düşeceksin iyice saçmalayacağım derken."

"İşte bu vakanın görüldüğü kişilerin gözlerine çiçekli bir perde iniyor ve aşık oldukları kişileri hep mükemmel görüyorlar. Aşık oldukları kişi tarafından kırıldıklarında mala bağlıyorlar. Çok zor bir durum..."

"Ee"

"Aslında senden gizliyorduk ama sen bu vakanın ilk örneklerindensin Younghoon..."

"Ölecek miyim?"

"Neyseki tedavi yöntemini bulduk."

"Neyseki o alanda master yapan tek kişi arkadaşım"

~~~

"Yalnız mısın bugün?"

Younghoon Chanhee'nin hemen karşısına oturmasıyla tatlısının son parçasınıda ağzına atarak kafasıyla onaylamıştı genci.

"Biri Çin'e gitti diğer ikiside tiyatro salonundaki gösteriyi izlemeye."

"Çin mi?"

Changmin'in de elindeki tatlı tabağıyla masaya sandalye çekip oturmasıyla Younghoon kaşlarını çatarak ona ve Chanhee'ye bakmaya başlamıştı.

"Neden buradasınız?"

"Etrafına bak."

Chanhee'in cümlesinin ardından gözlerini kafeteryada gezdirmiş sonrasında okulun ünlü tatlısının yalnızca ayın bu gününde çıktığını hatırlayarak önüne dönmüştü.

Aşkın gözü kör mü acaba / Junew, Bbangkyu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin