Di sebuah kota china di beijing,terdapat sekolah yg mmpunyai pembelajaran yg tinggi dan semua pelajarnya dari golongan yg elit.di sana juga trdapat pelajar yg cantik dan tampan.dan disinilah bermula sebuah cerita tentang dua pria yg telah bertemu atas nama cinta.....Bunyi bell sekolah berdering menandakan kelas akan bermula.
Semua murid sudah bersedia di kelas masing masing dan guru juga telah masuk.Seorang guru wanita separuh baya masuk masuk di kelas sambil memegang rotan dan buku.semua murid mengucapkan selamat pagi dan bersedia untuk belajar.
"Tugasan kalian semua sudah siap?"
"Sudah.!"
"Tapi kenapa ada seorang yg belum siap?"
Semua murid diam dan menoleh antara satu sama lain.sang guru berjalan ke arah murid seorang demi seorang dengan aura hitamnya.
Guru itu pun berhenti di hadapan meja seorang murid lelaki.
"Dimana tugasan yg cikgu bagi tempoh hari?"
"Aku lupa menyiapkannnya dan tertinggal di rumah."
Guru itu pun menarik telinga murid llki itu dan mmbawanya ke depan kelas.
"Berdiri di sini sehingga tamat waktu pembelajaran!kau murid yg terlalu pemalas!kerja senang juga tidak siap!berdiri tegak!!"
Murid lelaki itu tersenyum sambil berdiir tegak.namun dia sesekali menjeling ke arah guru itu dan mmbuat hal tidak baik.para murid yg lain ada yg ketawa.guru itu juga sesekali memukul kaki murid lelaki itu.
Cckkleekk...
"Maaf,menggangu.kelas anda mmpunyai seorang murid baharu."
Semua orang menoleh ke arah seorang guru lelaki yg berdiri di depan pintu.
"Wah,murid baru!"
"Apakah dia tampan atau cantik?"
"Aku akan bersaing skor dengannya!"
"Aku ingin mnjadi kawannya!"
Semua murid bergosip kelcuali lelaki yg berada di depan kelas akibat didenda.aku akan mmbuli mu nanti!
"Sila masuk!"
Seorang pria masuk ke dlam kelas dan berdiri di sebelah lelaki yg didenda tadi.murid itu kelihatan manis ,comel namun agak pemalu.beg yg dipakainya juga bergambar kelinci putih.
"Nama saya xiao zhan.saya murid baru disini.saya harap kalian beri kerjasama."
Semua murid bertepuk tangan kecuali lelaki yg didenda tadi.
"Baiklah.kau ingun duduk dimana?"
Xzhan menatap guru itu kemudian melihat semua sisi di ruang kelas itu.
"Duduk di sisi ku saja!tempat ku kosong!"
Murid yg didenda tadi terus bersuara sambil menunjuk tempat yg kosong di sisinya tempat duduknya.xzhan tersenyum gembira dan menuju ke arah tempat yg ditunjukkan oleh lelaki tadi.
"Baiklah.pembelajaran akan diteruskan."
Kriingggg!!!
Xzhan duduk di kerusi sambil menjawab soalan matematik yg belum diselesaikannya.
Wang yibo ingin keluar dari kelas namun dia berhenti kerana hairan dengan pria cantik di sebelah kerusinya yg asyik menulis dan menggerakkan jarinya.
"Hei,bocah!kenapa kau tidak ke kantin?"
Xiao zhan berhenti dari aktivitinya tadi dan menoleh ke arah wang yibo dengan wajah terkejut.
Wyibo berhenti berjedip.dia menatap wajah murid baharu itu.
YOU ARE READING
Bullying Love [YIZHAN][END]
RomanceWANG YIBO♡XIAO ZHAN "kemana aku pergi,mesti dia ada!" xioa zhan adalah seorang pelajar yg pintar namun dia mmpunyai sosok seperti seorang wanita.dia pintar namun kehidupannya terasa menyakitkan akibat kehadiran seorang pria tampan yg selalu mengikut...