Ήρθε η πιο όμορφη μέρα της ζωής μου. Παντρεύομαι τον αγαπημένο μου Νίκο και θα ξεκινήσουμε μια όμορφη οικογένεια μαζί. Δεν το ήξερα τότε, μα η μοίρα είχε άλλα σχέδια για μένα.
'' Ευγενία μου, να σας εύχομαι να ζήσετε μαζί για πάντα '' άκουσα την Άννα να μου λέει.
'' Σε ευχαριστώ πολύ, Άννα μου '' της απάντησα και την αγκάλιασα. '' Τι έχεις; Σε βλέπω μελαγχολική '' της είπα καθώς την κοίταξα στα μάτια.
'' Μην ανησυχείς για μένα, σήμερα είναι η μέρα σου. Κάποια στιγμή θα σου εξηγήσω '' μου είπε μελαγχολικά και στη συνέχεια χαμογέλασε. Πήγα να της μιλήσω όμως μπήκαν οι γονείς μου στο δωμάτιο.
'' Ευγενία μου, ήρθε η ώρα '' λέει ο πατέρας μου συγκινημένος.
'' Μπαμπά μου, μην ανησυχείς. Θα μιλάμε κάθε μέρα '' Τον φίλησα γλυκά στο μάγουλο.
'' Να είσαι ευτυχισμένη, Ευγενία μου '' λέει η μητέρα μου και με αγκάλιασε στοργικά.
'' Πάμε, δεν θέλω να περιμένει ο Νίκος '' Ξεκινήσαμε προς την εκκλησία, πίσω μου ήταν τα μικρά αδέρφια μου η Σοφία, η Ειρήνη και ο Γιώργος.
Στα αριστερά μου ήταν ο πατέρας μου και μου κρατούσε το χέρι και στα δεξιά μου ήταν η μητέρα μου με την Άννα. Αφού περπατήσαμε λίγο, τελικά φτάσαμε στην εκκλησία. Είδα τον Νίκο που μου χαμογελούσε γλυκά. Φτάσαμε κοντά του και ο πατέρας μου με παρέδωσε σε αυτόν. Ο Νίκος μου έδωσε ένα απαλό φιλί στο μάγουλο. Μπήκαμε στην εκκλησία μου και ξεκίνησε το μυστήριο. Ξαφνικά, ακούγονται φωνές απ έξω. Ανοίγουν οι πόρτες και βλέπουμε τους πειρατές. Ξεκίνησαν να σφάζουν τους ανθρώπους που γνώριζα από παιδί. Μετά, σειρά είχαν οι γονείς μου. Σκότωσαν τους γονείς μου μπροστά μου. Είδα τον Νίκο να μπαίνει μπροστά μου προσπαθώντας να με προστατέψει, όμως είδα τον πειρατή να τον μαχαιρώνει στο στήθος και έπεσε αιμόφυρτος μπροστά μου. Ο πειρατής αφού με κοίταξε με άρπαξε εμένα και με έβαλε στους ώμους του.
'' Άσε με ρε '' άρχισα να φωνάζω. Κοίταξα και είδα και τα αδέρφια μου να πεθαίνουν, να αφήνουν την τελευταία τους πνοή και δεν άντεξα. Ούρλιαξα δυνατά και προσπάθησα να απελευθερωθώ, όμως δεν τα κατάφερα.
'' Πάψε γυναίκα '' φώναξε ο πειρατής. '' Θα βγάλουμε πολλά χρήματα από εσάς ''. Στη συνέχεια, είδα να αρπάζουν κι άλλα κορίτσια και της κουβαλάνε. Ξαναπροσπάθησα να απελευθερωθώ, ευτυχώς τα πόδια μου άγγιξαν το έδαφος και ξεκίνησα να τρέχω. Άλλα δεν πρόλαβα να πάω μακριά, ο πειρατής με χαστούκισε δυνατά και έχασα τις αισθήσεις μου.
YOU ARE READING
Γκιουλμπάχαρ Σουλτάν (YΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ) #JJSC20
Historical FictionΈτος 1450 , Κέρκυρα Η Ευγενία , μια κοπέλα 14 ετων ζει μια ανέμελη ζωη μαζί με την οικογένεια της. Ετοιμάζεται να παντρευτεί τον αγαπημένο της Νίκο , αλλά αυτός ο γάμος δεν θα γινόταν ποτέ. Μέσα σε μια νύχτα , χάνει τα πάντα ... την οικογένεια της...