Ο Μπεγιαζίτ κοιτούσε το χιόνι που έπεφτε συνεχώς και περίμενε την Γκιουλμπάχαρ μαζί με τον μικρό Ορχάν. Ακούγεται χτύπημα στην πόρτα και μπαίνει μέσα η Γκιουλμπάχαρ αγκαλιά με το μωρό. Ο Μπεγιαζίτ τους βλέπει και χαμογελάει.'' Μπεγιαζίτ μου '' του λέει γλυκά και υποκλίνεται. Ο Εξοχότατος την πλησιάζει και όταν φτάνει κοντά της την αγκαλιάζει.'' Δώστον μου λίγο '' θέλησε να τον κρατήσει στην αγκαλιά του. Η Γκιουλμπάχαρ το άφησε στην αγκαλιά του. '' Ορχάν μου, λιοντάρι μου '' '' Είναι δυνατό αγόρι '' σχολίασε χαρούμενα η Γκιουμπάχαρ. '' Πως είσαι;'''' Τώρα που σας βλέπω είμαι πολύ καλά '' της απάντησε και την φίλησε απαλά στα χείλη της.'' Τρέμω την ήμερα που θα σε αποχωριστώ. Φοβάμαι για σένα '' εξέφρασε την ανησυχία της η Γκιουλμπάχαρ.'' Μην ανησυχείς, θα προσέχω '' την ηρέμησε. '' Έλα κάθισε να φάμε μαζί '' '' Γκιουλρούχ, έλα να πάρεις τον Ορχάν '' την πρόσταξε. Η Γκιουλρούχ ήταν η παλλακίδα που ομολόγησε ότι έκανε στη Γκιουλμπάχαρ, το έκανεεπειδή πήρε εντολή από τη Εφσούν, τη παλλακίδα της Χατιτζέ και τη Χατιτζέ. Η Γκιουλμπάχαρ ζήτησε από τον Μπεγιαζίτ να γυρίσει η Γκιουλρούχ στο Παλάτικαι να είναι στην υπηρεσία της. Η Γκιουλρούχ πήρε τον μικρό Ορχάν στην αγκαλιά της υποκλίθηκε και αποχώρησε.'' Είσαι ευχαριστημένη μαζί της; '' την ρώτησε. '' Ναι Μπεγιαζίτ μου. Πιστεύω πως μπορώ να την εμπιστευτώ '' πήρε μια μπουκιά από το φαγητό.'' Σε λίγο καιρό θα έχουμε τους αρραβώνες των αδερφών μου '' την ενημέρωσε.'' Ναι Μπεγιαζίτ, το έμαθα. Με επισκεύτηκαν πριν λίγες μέρες και συζητήσαμε λίγο '' '' Πως τις είδες; Είναι χαρούμενες με τον αρραβώνα; '' θέλησε να μάθει ο Εξοχότατος καθώς ήθελε την ευτυχία τους.'' Ναι είναι χαρούμενες. Μου μίλησαν για τα περιστατικά που συνέβησαν στους προηγούμενους γάμους τους και ήταν δυστυχισμένες '''' Ναι ειδικά η Σαλιχά μου που έχασε το παιδί της '' '' Είναι πολύ σκληρό για μια γυναίκα να χάνει το παιδί της. Μπαίνω στη θέση της και το σκέφτομαι. Έτσι και έχανα τον Ορχάν δεν θαήθελα να ζήσω '' '' Μην κάνεις αρνητικές σκέψεις '' της είπε. '' Θέλεις λίγο κρασί; '' της πρόσφερε.'' Ναι '' του απάντησε. Ο Μπεγιαζίτ της έβαλε κρασί στο ποτήρι της. '' Πότε θα φύγεις για εκστρατεία;'''' Όταν περάσει ο χειμώνας. Την άνοιξη θα φύγουμε πρώτα ο Θεός '''' Που θα πας; '' θέλησε να μάθει περισσότερα για την εκστρατεία η Γκιουλμπάχαρ.'' Έχουμε εχθρικές σχέσεις με τον Σουλτάνο Αχμέτ της Περσίας. Η λύση είναι πόλεμος '' της εξήγησε και συνέχισε να της αναφέρει τους λόγουςπου οδήγησαν στον πόλεμο. Η Γκιουλμπάχαρ ήπιε όλο το κρασί που είχε στο ποτήρι της και πλησίασε τον Μπεγιαζίτ.'' Ενδιαφέρουσα η συζήτηση μας αλλά μου έλειψες '' του είπε με αισθησιακό τόνο και φίλησε το λαιμό του. Ο Μπεγιαζίτ κρυφογέλασε και ακολούθησε το παράδειγματης. Ξεκίνησε να της φιλάει το λαιμό και κατευθύνθηκε προς τα χείλη της. Την φίλησε απαλά στην αρχή αλλά μετά το φιλί έγινε παθιασμένο. Σηκώθηκαν από το τραπέζικαι κατευθύνθηκαν στο κρεβάτι. Σύντομα αφαίρεσαν όλα τους τα ρούχα και ο Μπεγιαζίτ την ξάπλωσε στο κρεβάτι και ανέβηκε πάνω της. Την χαίδευε και την φιλούσε σε όλο το κορμί της. Η Γκιουλμπάχαρ πήρε πρωτοβουλία και βρέθηκε από πάνω του, ξεκίνησε να φιλούσε το στήθος του και ανέβηκε προς τα χείλη του. Τον φίλησε παθιασμένα και μετά από λίγοτον αισθάνθηκε μέσα της. Ξεκίνησε να πηγαίνει αργά αλλά μετά επιτάχυνε τις ωθήσεις και τέλειωσαν μαζί. Η Γκιουλμπάχαρ έπεσε δίπλα του ξεθεωμένη και ο Μπεγιαζίτ την πήρε αγκαλιά.'' Μου αρέσουν τέτοιους είδους πρωτοβουλίες Σουλτάνα μου '' της είπε με πονηρό ύφος ο Μπεγιαζίτ. Η Γκιουλμπάχαρ ανταπέδωσε το πονηρό του βλέμμα και τον φίλησε με πάθος.'' Τότε τι θα λέγατε να πάμε για 2ο γύρο; '' του πρότεινε κοιτώντας τον με πονηρό χαμόγελο. '' Δεν έχω αντίρρηση '' της είπε και ανέβηκε πάνω της.
YOU ARE READING
Γκιουλμπάχαρ Σουλτάν (YΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ) #JJSC20
Historical FictionΈτος 1450 , Κέρκυρα Η Ευγενία , μια κοπέλα 14 ετων ζει μια ανέμελη ζωη μαζί με την οικογένεια της. Ετοιμάζεται να παντρευτεί τον αγαπημένο της Νίκο , αλλά αυτός ο γάμος δεν θα γινόταν ποτέ. Μέσα σε μια νύχτα , χάνει τα πάντα ... την οικογένεια της...