Κεφάλαιο 7

66 6 0
                                    

Το επόμενο πρωινό, η Βαλιντέ απολάμβανε το πρωινό μαζί με την Αισέ και τα παιδιά.


'' Βαλιντέ μου, πότε είναι ο γάμος της Γκεβχερχάν και της Νεργκισάχ; '' ρωτάει η Αισέ.'' Σε 2 εβδομάδες, Αισέ μου. Με την βοήθεια του Αλλάχ, ελπίζω να ευτυχήσουν οι σουλτάνες μας, ειδικά η Νεργκισάχ μου.'' Αμήν Βαλιντέ μου '' '' Μαμά, χόρτασα '' λέει γλυκά η Εσμά.'' Εντάξει Eσμά μου, ώρα να πας στα μαθήματα σου '' Mια παλλακίδα παίρνει από το χέρι την παλλακίδα και φεύγουν από το δωμάτιο.'' Πως είναι ο Εξοχότατος; Πότε θα έρθει να επισκεφθεί τα παιδιά; '' ρωτάει με καημό η Αισέ.'' Μην μου ανησυχείς, Αισέ μου. Είναι απασχολημένος τώρα αλλά θα σας επισκεφθεί ''


**************************************


Στο δωμάτιο της Σαλιχά, βρίσκονται η Γκεβχερχάν, η Νεργκισάχ, η Σαλιχά και η Κιοσέμ. Ήταν χαρούμενες και απολάμβαναν το πρωινό τους.'' Πως πήγε χθες με τον Σαλίχ; '' ρωτάει με ενδιαφέρον η Νεργκισάχ.'' Α για πες λεπτομέρειες '' λέει η Σαλιχά.'' Λοιπόν, συναντηθήκαμε και μου έδωσε δώρο ένα ζευγάρι σκουλαρίκια '' η Γκεβχερχάν χαμογελάει στη θύμηση της χθεσινής συνάντησης.'' Κοκκίνησες βρε '' χασκογελάει η Κιοσέμ. '' Έχω και εγώ κάποια νέα. Χθες, ενώ ήμουν στο στάβλο και φρόντιζα το άλογο μου συνάντησα τον Κενάν Πασά '''' Και; Τι λέγατε; '' ρώτησε η Κιοσέμ.'' Δεν μιλήσαμε πολύ. Του ξεκαθάρισα ορισμένα πράγματα. Ότι αυτόν τον γάμο τον θέλησαν η Βαλιντέ και ο Εξοχότατος μας, εγώ δεν δεν έχω αισθήματα για αυτόν και ότι θα κοιμόμαστε σε χωριστά δωμάτια '' αφηγήθηκε την χθεσινή συνάντηση η Νεργκισάχ.'' Και αυτός πως αντέδρασε; '' '' Αναφέρθηκε στον Μεχμέτ, μου είπε πως έχει αισθήματα για μένα και ότι δεν θα με πιέσει για τίποτα '''' Είναι όντως ευγενικός και υπομονετικός '' συμπεραίνει η Σαλιχά.'' Μακάρι να ευτυχήσετε με τον καιρό '' ευχήθηκε η Κιοσέμ.'' Ο αδερφός μας που είναι; '' αναρωτήθηκε η Γκεβχερχάν. '' Μακάρι να έτρωγε μαζί μας '''' Θα είναι απασχολημένος με ζητήματα του κράτους ή θα έχει χαλβέτ '' απάντησε η Νεργκισάχ.'' Σε μια συζήτηση που είχα με την Βαλιντέ, μου είπε πως έχει χαλβέτ από Τρίτη βράδυ και είναι Πέμπτη πρωί '' χασκογέλασε η Σαλιχά.'' Αχ, θα ήθελα να δω το πρόσωπο της Χατιτζέ μόλις το μάθει. Πότε μου δεν τη συμπάθησα. '' εκφράζει την γνώμη της η Γκεβχερχάν.'' Θυμάμαι ότι γέννησε τις δίδυμες ανιψιές μας '''' Φαίνεται πως ο αδερφός μας ενδιαφέρεται για αυτή την παλλακίδα. Θα χαρώ να την γνωρίσω '' λέει γλυκά η Κιοσέμ.'' Να μου το θυμηθείτε ότι η Χατιτζέ δεν θα πάει για χαλβέτ σήμερα '' '' Θα δείξει, η νύχτα αργεί να έρθει ακόμα ''

Γκιουλμπάχαρ Σουλτάν (YΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ) #JJSC20Where stories live. Discover now