Κεφάλαιο 5

97 6 1
                                    

To επόμενο πρωί, η Μαχφιρουζέ με την Άννα έκαναν τις καθημερινές τους ασχολίες. Έστρωσαν τα κρεβάτια τους, έφαγαν πρωινό και πήγαν στα μαθήματα τους. Όλο το πρωινό η Μαχφιρουζέ σκεφτόταν τον Σουλτάνο όμως ένιωθε και τύψεις για τον Νίκο. Το μεσημέρι έκατσε σε έναν από τους καναπέδες του χαρεμιού μαζί με την καλή της φίλη Άννα.'' Τι σκέφτεσαι; '''' Τίποτα συγκεκριμένο'' απάντησε αόριστα η Μαχφιρουζέ. Η Άννα χαμογέλασε.'' Εγώ ξέρω τι σκέφτεσαι. Τον Εξοχότατο! Όντως είναι πανέμορφος '' λέει χαμογελαστά η Άννα. Η Μαχφιρουζέ γυρνάει προς το μέρος της και την καρφώνει με το βλέμμα της. '' Τσίμπησες πάντως '' συνεχίζει να χαμογελάει. Η Μαχφιρουζέ μαλακώνει το βλέμμα της και της χαμογελάει.'' Δεν έχω ξανανιώσει έτσι Άννα μου. Αν και νιώθω τύψεις για τον Νίκο '' βυθίζεται στις σκέψεις της.'' Ο Νίκος πέθανε και πρέπει να συνεχίσεις τη ζωή σου. Ποιος ξέρει; Ίσως η μοίρα έχει άλλα σχέδια για σένα '' '' Ήταν πολύ άδικο που πέθανε έτσι, με προστάτεψε '''' Το ξέρω αλλά έλα μην στεναχωριέσαι '' προσπαθεί να της ανεβάσει την διάθεση η Άννα και τη αγκαλιάζει. '' Σήμερα θα βρεθείς με τον Σουλτάνο '''' Το ξέρω και είμαι λίγο τρομοκρατημένη. Είναι η πρώτη μου φορά '' '' Μη μου ανησυχείς. Είναι γοητευμένος μαζί σου και είμαι σίγουρη θα σε κάνει να νιώσεις όμορφα '' Η Φατμά Χατούν μπήκε στο χαρέμι ψάχνοντας τη Μαχφιρουζέ.'' Μαχφιρουζέ '' φώναξε. H Μαχφιρουζέ την κοίταξε και σηκώθηκε. '' Ώρα να πας στο χαμάμ να ετοιμαστείς για το χαλβέτ'' Η Μαχφιρουζέ πήγε προς το μέρος της και ξεκίνησαν για το χαμάμ. Καθώς περπατούσαν, συζήτησαν για λίγο.'' Τι είναι χαλβέτ; '' αναρωτήθηκε η Μαχφιρουζέ. '' Ο Σουλτάνος σε περιμένει απόψε στον Οντά του. Το μωβ μαντήλι που κρατάς στο χέρι σου είναι η πρόσκληση του Σουλτάνου στον Οντά του '' Συνέχισαν να κουβεντιάζουν μέχρι που έφτασαν στο Χαμαμ. Η Μαχφιρουζέ έβγαλε τα ρούχα της και φόρεσε ένα ύφασμα γύρω από το σώμα της. Οι παλλακίδες την βοήθησαν. Αρχικά, ξεκίνησαν να πλένουν τα μαλλιά της και το σώμα της. Έπειτα, ήρθε η στιγμή της αποτρίχωσης στη οποία η Μαχφιρουζέ φώναξε αρκετές φορές. Στη συνέχεια, την άλειψαν με αρωματικά έλαια και της έκαναν μασάζ σε όλο της το σώμα. Αφού τελείωσαν με το χαμάμ, η Φατμά την οδήγησε σε ένα δωμάτιο με σκοπό να την ντύσουν και τη στολίσουν. Ενώ, η Μαχφιρουζέ ντυνόταν η Φατμά με τον Αλί αγά της εξηγούσαν ορισμένα πράγματα.'' Άκουσε με προσεκτικά. Nα είσαι ευγενική και υπάκουη'' ξεκίνησε να λέει η Φατμά Χατούν.

'' Πολλές παλλακίδες θα ήθελαν να βρίσκονται στη θέση σου'' συνεχίζει. '' Είναι μόνο μια νύχτα, μην ονειρεύεσαι άδικα. Αν κάνεις ευτυχισμένο τον Σουλτάνο, θα σε γεμίσει με δώρα''

Γκιουλμπάχαρ Σουλτάν (YΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ) #JJSC20Where stories live. Discover now